Šta ima novo kod nas (24)

Na 16. PRO PR konferenciji na Zlatiboru, predstavljena je nova usluga agencije Represent System – digitalna komunikacijska platforma CONTENTO!

Predstavljajući CONTENTO, CEO agencije dr Bora Miljanović kratko se osvrnuo na sve promene koje su se dešavale u svetu i biznisu od 2000-te godine do danas, ističući važnost prihvatanja tih promena i shvatanja u kom pravcu PR agencije treba da se razvijaju. Upravo zbog promena u okruženju i tehnologiji, ali i promena u navikama samih potrošača, naša agencija je shvatila da je potrebno pristupiti kreiranju, distribuciji i merenju sadržaja na jedan sveobuhvatniji način i zbog toga je i nastala Contento platforma.

 

Šta je CONTENTO?

Contento je jedinstvena platforma za proizvodnju/kreiranje, plasiranje i  merenje uspeha digitalnog sadržaja na internetu.

Sastoji se od 3 entiteta: 

  1. The Content Studio, mesto gde se kreira dobar i kvalitetan sadržaj u različitim formama: foto, video, grafika, infografika, gif, tekst
  2. Native Network, platforma za kreiranje i plasiranje sadržaja u mreži medijskih internet portala,
  3. Digital Element, sveobuhvatan content intelligence softver za merenje uspešnosti sadržaja objavljenog na društvenim mrežama, sajtovima, blogovima i forumima.

 Pogledajte sami!

 

Danas nimalo nije jednostavno otvarati nova tržišta u regiji i osnivati na njima PR i digitalne agencije. Ali ni to nije problem ako imate jasnu viziju, dobre ljude i tim za stratešku podršku na nivou sistema

Razgovarao: Ekrem Dupanović

Jelena Mikić je regionalna direktorica Represent systema koja suvereno upravlja agencijama u Srbiji, Crnoj Gori i BiH te odnedavno i u Makedoniji. Koristi se modernim tehnologijama ali najviše vjeruje u “terenski” rad. Skoro svake sedmice je na putu, provodi puno vremena upoznavajući tržišta na kojima Represent System posluje. Pored rada u kancelariji, pomoći kolegama i brojnih sastanaka, trudi se da upozna što više ljudi, sazna novosti, prati sve regionalne medije. Odluke koje donosi su strateške, ali često je uključena i u operativne poslove. Dvije kancelarije za koje je direktno zadužena sada rastu, tim još uvek uči. Vodi računa i o finansijama, ljudima, promociji, važnim klijentima…

Media Marketing: Represent Communications ima svoje agencije u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Makedoniji te saradnju sa partnerima u Hrvatskoj i Sloveniji. Kolika je prednost biti direktno prisutan na tržištu, imati “javljanje” svog reportera sa lica mjesta?

Jelena Mikić: Represent System objedinjuje tri nivoa “znanja”. Pratimo najnovije trendove i razmenjujemo iskustva sa kolegama iz cele Evrope kroz Weber Shandwick mrežu čija smo afilijacija. Kroz 15-godišnji rad u Srbiji sa stotinama klijenata, među kojima su Coca-Cola, Phillip Morris, NELT grupa, MK Grupa, Hemofarm, Delhaize i Frikom izgradili smo vrhunske stručnjake koji mogu da rade u bilo kom delu planete (a neki i rade). Treća komponenta je za poslovanje u regionalnim kancelarijama možda i najznačajnija – a to je domaći tim koji dobro poznaje lokalne prilike. Većina pokušaja da se upravlja bez “reportera” na licu mesta se neslavno završila. Sličnosti postoje, ali svako tržište u regionu je specifično, a poznavanje i uvažavanje suptilnih nijansi lokanih poslovnih kultura često prevagne čak i nad zvučnim referencama ili beogradskom adresom centrale.

Media Marketing: Najmlađa agencija u regiji je ona u Skoplju otvorena prije pola godine. Zašto Makedonija?

Jelena Mikić: Rezultati koje smo ostvarili na tržištu Crne Gore su odlični, tako da su klijenti sve više tražili da im pružamo slične usluge i u drugim zemljama, jer su imali poverenje da će Represent Communications svugde gde je prisutan postaviti najviše standarde u radu. To nam je dalo vetar u leđa da razmislimo šta dalje, a logično je bilo da se opredelimo za nama najbliskija tržišta. Tako smo 2016. godine otvorili kancelariju u Banjaluci, a prošle godine i u Skoplju. Makedonija ima mnogo kreativnih ljudi. Sa kolegama iz Skoplja možemo konstruktivno da razgovaramo. Klijenti tačno znaju šta PR znači. Postoji mnogo stručnjaka koji imaju iskustva sa internacionalnim klijentima i naprednim digitalnim tehnologijama. Sa skopskom agencijom radimo za veliku kompaniju u Dubaiju, za koju smo osmislili i vodimo digitalnu kampanju za tržišta Engleske, SAD i Kanade, Dubaija i Singapura. Ovakve kampanje, na primer, još nismo radili ni u Beogradu.

Media Marketing: Kakvi su vam planovi u Makedoniji?

Jelena Mikić: Naš plan za makedonsko tržište je da napravimo vodeću PR i digitalnu agenciju, kakvu već imamo na drugim regionalnim tržištima. Makedonsko tržište je zrelo, naše kolege dobro poznaju komunikaciju i čini se da se savršeno razumemo, a prvi rezultati su bili prijatno iznenađenje čak i za naše ambicije. Tome u prilog možda najbolji govori da je kancelarija počela sa radom u septembru, a već u januaru smo proširili tim. Naši prvi klijenti su bili (i ostali) Skopje City Mall, Junior Achievement, Biotek labaratorija, Blue Solace (iz Dubaija) i uvek ćemo im biti izuzetno zahvalni jer su poverenje poklonili agenciji koja te tek otvorila vrata u Makedoniji.

Media Marketing: Odgovorni ste za poslovanje Represent Communications agencija u regiji. Kako sa njima komunicirate? Imate sedmičnu skype komunikaciju, ili povremene menadžment sastanke. Koliko ste operativno uključeni u rad agencija na pojedinim tržištima?

Jelena Mikić: Moderne tehnologije pomažu i pružaju podršku, ali mi verujemo u “terenski rad”. Skoro svake nedelje sam na putu i provodim puno vremena upoznavajući tržišta na kojima poslujemo. Pored rada u kancelariji, pomoći kolegama i brojnih sastanaka, trudim se da upoznam što više ljudi, saznam novosti, pratim sve regionalne medije. Odluke kojima se bavim su strateške, ali često sam u operativnim poslovima, jer dve kancelarije za koje sam direktno zadužena sad rastu, tim još uvek uči. Vodim računa i o finansijama, HRu, promociji, važnim klijentima, ali konsultativno – i u Banjaluci i u Skoplju imamo sjajne direktorke, Bojanu Radić i Natašu Božinovsku Mirkovu. Rad sa njima je jedna lepa diskusija i razmena mišljenja. Sa druge strane, trudim se da naše koleginice iz regionalnih kancelarija što više uključim i integrišem u Represent System – pravimo mešovite timove za neke klijente, pa tako na primer za jednog klijenta u Bosni nam pomaže tim iz Skoplja, dok smo za jedan veliki digitalni projekat u Makedoniji angažovali naš The Content Studio iz Beograda. Timovi u ove dve regionalne kancelarije su mali i važno je da se osete delom jednog velikog sistema, kome mogu i sami značajno doprineti.

Media Marketing: Malo iznenađujuće djeluje činjenica da je crnogorska agencija već drugu godinu zaredom najuspješnija agencija u Represent sistemu. Kako to objašnjavate s obzirom da Crna Gora ne spada u značajnija tržišta kada je komunikacijska industrija u pitanju?

Jelena Mikić: Činjenica je da je Crna Gora malo tržište na kojem komunikacijska industrija nije uređena, niti profesionalizovana kao što je slučaj u drugim zemljama regiona. Ipak, ne bih se složila sa konstatacijom da Crna Gora ne spada u značajna tržišta, jer poslovni rezultati i kontinuirani rast koje beleži naša kancelarija u Podgorici ne ostavljaju prostora za iznenađenja bilo koje vrste. Istovremeno, dokaz su da je reč o tržištu koje ne treba potcjenjivati kada su komunikacije u pitanju. Represent Communications Podgorica je, kao što ste i sami naveli, već drugu godinu zaredom najuspešnija agencija u Represent System-u, a od samog osnivanja jedan je od komunikacijskih lidera i agencija koja je postavila ozbiljne standarde PR struke u Crnoj Gori. Ovde pre svega mislim na profesionalizam u pristupu poslu, klijentima i radnim zadacima, ali i o popularizaciji same struke. Već godinama našoj agenciji u Crnoj Gori veruju neke od najvećih međunarodnih kompanija kao što su Pivara Trebjesa, Coca-Cola Hellenic, Mercator i Telemach, a agencija je od samog početka zvanična PR agencija za komunikaciju najvećeg infrastrukturnog projekta u Crnoj Gori – izgradnju autoputa. Uz tim posvećenih, vrednih i talentovanih kolega koji i dalje sa strašću rade svoj posao i uspešno pomeraju svoje granice kada je komunikacija u pitanju, nama nije iznenađenje što crnogorska kancelarija beleži ovakve poslovne rezultate.

Media Marketing: Kako koristite kolektivnu sinergiju vaših agencija u regiji? Sarađujete li na nekim iznimno važnim projektima?

Jelena Mikić: Represent System ima preko 100 ljudi i u tome je naša najveća snaga. Tim poseduje različita znanja, iskustva i to kobinujemo. Na primer – Rudnik Ugljevik je klijent sa kojim smo započeli saradnju u BiH prošle godine, to je veliki sistem koji želi da modernizuje svoje komunikacije. Angažovali su nas za edukaciju i digitalne kampanje, a na ovom klijentu radi tim iz Beograda, Banjaluke i Skoplja. Nedavno smo za jednog velikog klijenta iz Beograda pripremili digitalnu strategiju za četiri naša trzista na čemu je radio mešovit tim. Za Kopaonik Biznis forum, našeg dugogodišnjeg klijenta, rade kolege iz celog System-a, uz partnere iz Hrvatske, a na samom Kopaoniku ćemo imati mešoviti radni tim. Neke funkcije na nivou sistema su objedinjene. Na primer u Beogradu imamo strateško odeljenje koje pomaže svim kancelarijama, ista stvar je sa dizajnerima, produkcijom. Budućnost je u rešenjima “ključ u ruke” koje klijentima štede novac i vreme, ali agencije moraju biti svesne da takva rešenja zahtevaju fleksbilnost i stalno usavršavanje.

Media Marketing: Izvještavanje o društveno odgovornom poslovanju predstavlja značajan dio PR aktivnosti kompanija danas. Pratite li ovaj trend ili nastojite da ga predvodite, da i sami djelujete kao društveno odgovorna kompanija.

Jelena Mikić: Represent Communications Beograd, već godinama praktikuje različite kampanje društvene odgovornosti i deo je brojnih inicijativa – poslujemo u skladu sa UN principima, pravilnikom PR društva Srbije za odnose s javnošću. Jedni smo od osnivača Srpskog filantropskog foruma, radili smo sa Crvenim Krstom, Licem ulice. Represent Communications Banja Luka je i prošle i ove godine učestvovala na dobrotvornoj večeri, pod pokroviteljstvom Predsednika Republike Srpske, tokom koje se skupljaju sredstva za obnovu ili podršku važnim institucijama uglavnom vezanim za zdravlje dece. Represent Communications Skoplje je najmlađa kancelarija, ali već smo razvili jedan samostalni projekat koji je orijentisan na umetnost, sa idejom da bude lakše dostupna osobama sa posebnim potrebama – trenutno tražimo partnera sa kojim bi projekat realizovali i veoma smo zadovoljni prvim sastancima i reakcijama.

Media Marketing: Najsvježija vijest iz Representa je da ste dobili veliki regionalni pitch za Wizz Air. Radit ćete za njih PR na šest tržišta u regiji. Vjerujem da ste imali veliku konkurenciju. Zašto mislite da ste dobili taj pitch, šta je to bilo u vašoj ponudi da ste “slomili” konkurenciju?

Jelena Mikić: To je bio jedan od najvećih i najdužih pitcheva u poslednjih par godina. Mislim da su dve stvari presudile: pre svega, naša ozbiljna regionalna prisutnost koja klijentima uliva poverenje i strateški dobro promišljen pristup. Klijent je tražio krovno viđenje njihove regionalne pozicije, a mi se možemo pohvaliti ozbiljnim strateškim odeljenjem koje radi za ceo region – zahvaljujući tome dali smo pregled pozicije na nivou svih šest zemalja i vrlo jasnu analizu specifičnosti na svakom tržištu ponasob. Ujedno, bili smo vrlo fleksbilni, čime smo pokazali da veliki sistem nije nužno i trom sistem. Za Wizz Air ćemo raditi kroz naše agencije ili mrežu stalnih partnera, među kojima nam je agencija AFIRMA prva pružila podršku. Ceo Pitch smo spremili za manje od desetak dana, odlično smo uradili i simulaciju krizne situacije za koju smo imali 15 minuta vremena. Otputovali smo u Budimpeštu da se upoznamo i predstavimo. Mislim da smo pokazali jednu ozbiljnost, zrelost pristupa i spremnost da preuzmemo ovakav zadatak.

Media Marketing: Bora Miljanović kaže da će Represent u narednih tri do pet godina biti agencija koja će svojim klijentima pomagati da postanu mediji. Kompanije u regionu će morati shvatiti da trebaju svoje kupce vezati za sebe i to svojim komunikacijskim sadržajima kao što to radi, recimo, Red Bull. Da li ste već spremni da mijenjate navike svojih klijenata i kako će ići taj proces?

Jelena Mikić: Mi već sada funkcionišemo i kao agencija, i kao redakcija. Mislim da struka, odnosno mi koji se bavimo komunikacijama, moramo prvo menjati sebe. Klasičan PR je isti već decenijama, međutim razvoj tehnologije nam nameće integraciju, nove modele, nove načine razmišljanja jer se menjaju i potrošači koji su sve bolje informisani i traže emotivno relevantan sadržaj koji bi ih zainteresovao za nešto. U 2015. osnovali smo The Content studio koji danas ima 17 ljudi i bavi se samo digitalnim komunikacijama, a u svom sastavu ima i produkciju i malu redakciju – što odgovara na vaše pitanje. Paralelno, napravili smo naš portal Bizlife.rs, uz magazin. Dakle, prvo smo se mi okrenuli proizvodnji sadržaja kao našem opredeljenju, zatim smo uverili klijente da je to sledeći korak, a sada već razvijamo nekoliko portala sa klijentima koji će biti slični news portalima. Voleli bismo da uradimo nešto slično tome što radi Red Bull, jer to je ono čemu težimo, ali pošto je ovo region koji kaska u svemu, zadovoljni smo i malim pobedama, a za nas je to trenutno 25 klijenata za koje radimo samo proizvodnju sadržaja, bilo da su to tekstovi, filmići, infografike, animacije ili, kako sam pomenula, portali.

Media Marketing: A šta je vaša vizija Represent sistema u regionu u naredne tri godine?

Jelena Mikić: Vodeća PR i digitalna agencija u svakoj od zemalja gde poslujemo, sinonim za poverenje, pouzdanost i kvalitetan servis klijenata uz zadovoljan tim koji stalno raste i uči. Ja sam primarno zadužena za Banjaluku i Skoplje, kancelariju u Crnoj Gori godinama uspešno vodi Ivana Čadjenović i moram da priznam, da su njihov način razmišljanja i šta su postigli – ono što bismo voleli da vidimo u Bosni i Makedoniji. Represent Communications Beograd je veliki, ozbiljan sistem ne samo za regionalne, već i evropske prilike i uvek će biti naša “matica”, hub, naša snaga, mesto gde učimo i sa kog crpimo podršku, ali ideja je da svaka kancelarija bude potpuno samostalna. I, naravno, planiramo još po neki Represent Communications u regionu do 2020!

Preuzeto sa: http://www.media-marketing.com/intervju-dana/jasmina-mikic-represent-za-tri-godine-vidim-kao-vodecu-pr-digitalna-agenciju-u-svakoj-od-zemalja-gde-poslujemo-sinonim-za-poverenje-pouzdanost-kvalitetan-servis-klijentima/

Represent Communications postala je zvanična PR agencija kompanije Wizz Air, na šest tržišta Jugoistočne Evrope. Iz Beograda će se planirati komunikacija za ceo region sa ciljem da se osnaži pozicija mađarskog avio prevoznika i uspostavi jedinstvena medijska strategija. Represent Communications će upravljati odnosima sa javnošću u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Albaniji i Kosovu zahvaljujući mreži svojih regionalnih kancelarija i stalnih partnera kao što je agencija AFIRMA koja je pružala podršku samog početka piča.

"Mislim da su dve svari doprinele našem uspehu na piču kompanije kompanije Wizz Air. Snažno regionalno prisustvo i poznavanje lokalnih tržišta, kao i jedinstveni komunikacijski pristup razvijen od strane strateškog odeljenja Represent Systema koje pruža usluge svim našim kancelarijama. Zahvaljujući tome, klijentu smo jasno predstavili njihovu krovnu poziciju kada je Balkan u pitanju, kao i specifičnosti na svakom tržištu kojima ćemo se kroz komunikaciju baviti. Radujemo se ovom klijentu i izazovu rada na šest različitih tržišta" izjavila je Jelena Mikić, Regional Business Director agencije Represent Communications koja je sa svojim timom vodila pič, i koja će nastaviti rad sa ovim klijentom.

Život pod srećnom zvezdom (Bora Miljanović)

Odrastao je u radničkoj porodici. Roditelji su imali plan za njega i želeli da se nakon završene srednje škole zaposli i “ima što pre svoj dinar”, ali on je odlučio da ipak oslušne sebe, okuša sreću, bude hrabar i vredan. Završio je Pravni fakultet, magistrirao a zatim i doktorirao na Fakultetu političkih nauka. Stekao je novinarsko iskustvo radeći u uglednim medijima a kao PR koordinator BK grupe u 32. godini sa sjajnom pozicijom u kompaniji i odličnom platom nije bio zadovoljan životom koji vodi. Bora Miljanović (47) kaže da je upoznao pravog sebe tek kad je ušao u privatni biznis i osamostalio se. Izabrao je za sebe put slobode i odgovornosti, postao kreator svog sna, u nekim trenucima bio i previše hrabar.

četvrtak, 25 januar 2018 10:38

Marketing 365 intervju

Napisao

Na prvom makedonskom portalu za marketing i PR industriju, marketing365, objavljen je intervju sa Jelenom Mikić, regionalnom direktorkom naše agencije i Natašom Božinovski Mirkovom, specijalistkinjom za digitalni marketing koja je zadužena za razvoj poslovanja makedonske agencije Represent Communications. Zbog velike čitanosti, ovaj intervju vam prenosimo u celosti i na srpskom jeziku.

Londonska škola za odnose s javnošću upisuje XXIV generaciju polaznika. LSPR je jedini licencirani program za odnose s javnošću u Srbiji koji je priznat od strane ITOL-a (Institute of Training and Occupational Learning), NUJ-a (The National Union of Journalists) i CPD-a (Continuing Professional Development). Tokom više od mesec dana programa polaznike će sa efikasnim alatima u komunikacijima, praktičnim rešenjima, veštinama i primerima iz prakse upoznati direktori komunikacija vodećih kompanija i medija u Srbiji.

Predavanja počinju 14. aprila 2018. godine. Za celokupne uplate do 20. januara odobravamo popust. Više informacija putem mejla Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

četvrtak, 11 januar 2018 12:40

Seminar prezentacijskih veština

Napisao

Govori jasno i nosi znanje sa sobom!

NOVI TERMIN 02. MART 2018. GODINE!

Komunikacija je složen proces čiji uspeh nije zagarantovan. Način na koji komuniciramo ima dominantan uticaj na naš uspeh, time i na lični imidž i zatim na imidž organizacije u kojoj radimo. Utisak stvaramo na osnovu govora tela, načina govora i sadržaja govora. Kako onda ostaviti dobar utisak, govoriti na „istoj talasnoj dužini“ preneti razumljivo ključne poruke, biti uverljiv i vidljiv publici? Saznajte na otvorenom seminaru Prezentacijskih veština koji se održava 02. marta 2018. godine u organizaciji agencije Represent Communications.

Povodom proslave 15 godina svog postojanja, okupili smo više od 400 ljudi iz sveta medija, komunikacija i biznisa u Bitef Art Cafe-u.

Tokom proslave predstavljeni su neki od ključnih uspeha u dosadašnjem poslovanju, koga pre svega čine ljudi, kao i neke od novih usluga koje su do nedavno deo ponude ovog sistema. Od 2002. godine do danas, Represent System broji više od 100 zaposlenih, i pored Srbije, posluje i u Crnoj Gori, BiH i Makedoniji, a nosilac je i brojnih priznanja u oblasti komunikacija.

CEO Represent Systema, Borislav Miljanović, naglasio je da ovaj sistem, paralelno sa zaposlenima neprestano raste, donoseći svetske trendove na naše tržište.

sreda, 20 decembar 2017 12:23

12 JELKI – 12 MEDIJSKIH PRICA

Napisao

Skopje city mall je uz podrsku 12 medija iz cele Makedonije pokrenuto akciju 12 jelki – 12 medijskih prica.

Od 18.12. do 04.01. posetioci Skopje City Mall-a prikupljace poklone za 12 socijalno ugrozenih porodica iz cele Makedonije, koje ce im uruciti za Bozic.

Akciju su pomogli sledeci mediji: TV 21, Zenski magazin, Faktor, A1on, Sakam da kazam, Telma TV, Mak moda veb, E magazine veb, Reborn, Citi radio, Offnet veb, MKD

Junior Achievement je uz podršku USAIDa u Skoplju održao prvo takmičenje pod nazivom “Kamp invoacija” (Inovativen Kamp). 23 timova koje su činili srednješkolci iz cele Makedonije imali su samo pet sati da razviju ideju i biznis plan za porjekat u oblasti energetske efikanosti. Najbolji tim predstavio je u večernjim časovima svoj projekat – aplikaciju koja meri efikasnost različitih uređaja i time daje procenu ušteda. Događaj je podržala Vlada Republike Makedonije sa kojom ce organizacija Junior Achievement u januaru potpisati i sporazume o saradnji.

petak, 08 decembar 2017 09:31

Konferencija „HR CODE“

Napisao

Konferencija „HR CODE“, okupila je predstavnike IT kompanija iz Srbije i Evrope, čiji je rad usko povezan sa oblašću ljudskih resursa. Vodeći svetski i domaći stručnjaci u IT oblasti predstavili su trenutno stanje u zemlji i nove trendove i razmenili iskustva i primere dobre prakse iz oblasti ljudskih resursa.

„HR CODE“ konferenciju po drugi put je organizovala kompanija ManpowerGroup, kako bi na jedinstvenom jednodnevnom događaju doprinela edukaciji među profesionalcima u oblasti ljudskih resursa, posebno u IT industriji. Konferenciju su podržali srebrni sponzori HelloWorld.rs, ITAcademy i Atria.

Više informacija o konferenciji na sajtu

Osiguranje je potreba i investicija u neposrednu budućnost.

Udruženje osiguravača Srbije organizovalo je prve “Srpske dane osiguranja” u Aranđelovcu, koji su okupili više od 200 domaćih i stručnjaka iz inostranstva, predstavnika regulatornih tela, državnih institucija i osiguravajućih društava.

Govori jasno i nosi znanje sa sobom!

Komunikacija je složen proces čiji uspeh nije zagarantovan. Način na koji komuniciramo ima dominantan uticaj na naš uspeh, time i na lični imidž i zatim na imidž organizacije u kojoj radimo. Utisak stvaramo na osnovu govora tela, načina govora i sadržaja govora. Kako onda ostaviti dobar utisak, govoriti na „istoj talasnoj dužini“ preneti razumljivo ključne poruke, biti uverljiv i vidljiv publici? Saznajte na otvorenom seminaru Prezentacijskih veština koji se održava 06. oktobra 2017. godine u organizaciji agencije Represent Communications.

ponedeljak, 14 avgust 2017 10:36

Učestvujemo na POMP Forumu

Napisao

Krajem septrembra u Ljubljani se održava jedna od najvećih svetskih konferencija posvećenih content marketingu - čuveni POPM Forum. Fokus konferencije će ovoga puta biti da pokaže na koji način content marketing doprinosi prodaji, odnosno gde je taj komercijalni karakter koji je klijentima tako važan, kada pričamo o contentu.

U toku je upis XXIII LSPR generacije. Program traje od 28. oktobra do 5. decembra 2017. godine. LSPR je jedini licencirani program za odnose s javnošću u regionu koji je istovremeno priznat od strane ITOL-a (Institute of Training and Occupational Learning), NUJ-a (The National Union of Journalists) i CPD-a (Continuing Professional Development). Izvodi se po istoj metodologiji u Beogradu kao i u Londonu.

Represent Communications Skoplje danas je zvanično počeo sa radom kao četvrta agencija u okviru Represent Systema na tržistu regiona.

Igra Game of CentreVille „preplavila“ društvene mreže

PR agencija Represent Communications Crna Gora organizovala je prvi Social Media Influencers Day u Podgorici. Za potrebe promocije svog klijenta CentreVille Hotel & Experiences, Represent je okupio „12 veličanstvenih“ – grupu uticajnijih Instagramera i Twitteraša, koji su proveli dan i noć u hotelu, izvještavajući pratioce o svojim utiscima o novoj zvijezdi podgoričkog ugostiteljstva. Iako je ovo prvi događaj ove vrste u Crnoj Gori i samim tim poseban, Represent je napravio dodatni iskorak. Postavili su pitanje: kako da se influenceri zaista i zabave, a ne samo prate protokol, dok blicevi sijevaju na sve strane?

Beograd, 08. jun 2017- Drugu godinu za redom Coca-Cola je domaćoj javnosti predstavila ekskluzivnu, ograničenu seriju flašica, koju je dizajnirala ekipa od šestoro domaćih umetnika, inspirisanih vrlinama i karakterom prepoznatljivim za ljude iz Srbije. Kroz još jednu saradnju sa domaćim autorima, Coca-Cola je ponovo pokazala posvećenost da pruži podršku lokalnim umetnicima i učestvuje u razvoju alternativne kulturne scene u Srbiji. Istovremeno, kroz ovakve projekte Coca-Cola približava oblast primenjenog dizajna i široj javnosti, jer svaka od flašica predstavlja svojevrsno umetničko delo.

Na mnogo stvari u našem agencijskom portfoliju smo izuzetno ponosni, ali na retko koju, kao na činjenicu da smo dobri primeri rodne ravnopravnosti i antidiskriminacije na polju zapošljavanja. Da je naša dobra praksa široko prepoznata, najbolja potvrda nam je bila ta što je naš CEO, Borislav Miljanović ove godine bio jedan od govornika na konferenciji “Mi ne diskriminišemo!” koju je organizovao Poverenik za zaštitu ravnopravnosti u okviru EU tvining projekta „Podrška unapređenju ljudskih prava i nulta tolerancija na diskriminaciju“.

Represent System uveo je uslugu NATIVE NETWORK koja će klijentima obezbediti novi kvalitet native oglašavanja, odnosno kreiranje tekstova, video ili vizuelnih sadržaja i njihovu distribuciju na vodeće informativne portale, uz osiguran broj pregleda.
Na ovaj način omogućeni su najbojli rezultati komunikacije za klijente, kako sa stanovišta PR-a, tako i na polju oglašavanja, jer usluga podrazumeva pažljvo planiranje kampanje, pripremu sadržaja koji je rezultat usaglašavanja potreba klijenta i karakteristika portala i precizno merenje rezultata koje je moguće pratiti u realnom vremenu.

Represent Communications u ime Aerodroma Nikola Tesla raspisuje konkurs za idejno rešenje i oslikavanje murala sa likom Nikole Tesle koji će trajno krasiti zgradu Aerodroma, a u čast našem najpriznatijem svetskom naučniku čije ime s ponosom nosi. Cilj projekta je promovisanje umetnosti i afirmisanje izražavanja savremenih umetničkih formi sa idejom da se obezbedi inovativni, urbani i atraktivan identitet aerodroma, istakne lik najpoznatijeg svetskog naučnika Nikole Tesle i pruži podrška talentovanim i kreativnim umetnicima.

sreda, 03 maj 2017 11:30

Represent Club

Napisao

Represent Communications ove godine proslavlja 15 godina poslovanja. Kao jedan od lidera na tržištu u domenu korporativnih komunikacija, digitalnog marketinga i kriznih odnosa sa javnošću, trudimo se da uvek idemo u korak sa novim trendovima u svetu i kod nas.

Uvideli smo potrebu da svojim poslovanjem objedinimo nekoliko celina kojima ćemo integrisano davati najbolje rezultate. Represent, već izvesno vreme, sarađuje sa brojnim influenserima svih niša.

petak, 28 april 2017 11:29

Jahorina ekonomski forum

Napisao

Jahorina ekonomski forum okupio je više od 400 učesnika, visokih zvaničnika iz Republike Srpske, Republike Srbije, predstavnika akademske zajednice i korporativnog sektora, kao i ambasadora, delegacija EU, parlamenta EU, delagata Grčke, Kine i drugih zemalja regiona, ali i šire.

Uz prisustvo legendi beogradskog aerodroma, dragih gostiju i medija, otvorena je izložba 55 fotografija slavnih za jubilej Aerodroma Nikola Tesla. Na fotografijama, koje su izložene u javnoj zoni Terminala 2, premijerno su prikazane na jednom mestu istorijske ličnosti poput Josipa Broza Tita na otvaranju aerodroma 28. aprila 1962. godine, dolasci Fidela Kastra, Nikite Hruščova, cara Hajla Selasija, kraljice Elizabete II, Dejvida Rokfelera, Indire Gandi. Među odabranim putnicima na fotografijama su muzičke ikone i glumci poput Elizabet Tejlor, Kirka Daglasa, Klinta Istvuda, Ričarda Bartona i Širli Templ, kao i naši zlatni sportisti, atletičarka Vera Nikolić, pobednica Evrosonga Marija Šerifović, teniser Novak Đoković…

BELGRADE
Knez Mihailova 1-3, 11000 Beograd
+381 11 71 52 500 , office@represent.rs
PODGORICA
Džordža Vašingtona 65, 81000 Podgorica
+382 20 234 446 , office@represent.co.me
BANJA LUKA
Sime Šolaje 1, 78000 Banja Luka
+387 51 962 854 , bojana.radic@represent.co.ba
SKOPLJE
English English Srpski Srpski