Šta ima novo kod nas (21)

Život pod srećnom zvezdom (Bora Miljanović)

Odrastao je u radničkoj porodici. Roditelji su imali plan za njega i želeli da se nakon završene srednje škole zaposli i “ima što pre svoj dinar”, ali on je odlučio da ipak oslušne sebe, okuša sreću, bude hrabar i vredan. Završio je Pravni fakultet, magistrirao a zatim i doktorirao na Fakultetu političkih nauka. Stekao je novinarsko iskustvo radeći u uglednim medijima a kao PR koordinator BK grupe u 32. godini sa sjajnom pozicijom u kompaniji i odličnom platom nije bio zadovoljan životom koji vodi. Bora Miljanović (47) kaže da je upoznao pravog sebe tek kad je ušao u privatni biznis i osamostalio se. Izabrao je za sebe put slobode i odgovornosti, postao kreator svog sna, u nekim trenucima bio i previše hrabar.

četvrtak, 25 januar 2018 10:38

Marketing 365 intervju

Napisao

Na prvom makedonskom portalu za marketing i PR industriju, marketing365, objavljen je intervju sa Jelenom Mikić, regionalnom direktorkom naše agencije i Natašom Božinovski Mirkovom, specijalistkinjom za digitalni marketing koja je zadužena za razvoj poslovanja makedonske agencije Represent Communications. Zbog velike čitanosti, ovaj intervju vam prenosimo u celosti i na srpskom jeziku.

Londonska škola za odnose s javnošću upisuje XXIV generaciju polaznika. LSPR je jedini licencirani program za odnose s javnošću u Srbiji koji je priznat od strane ITOL-a (Institute of Training and Occupational Learning), NUJ-a (The National Union of Journalists) i CPD-a (Continuing Professional Development). Tokom više od mesec dana programa polaznike će sa efikasnim alatima u komunikacijima, praktičnim rešenjima, veštinama i primerima iz prakse upoznati direktori komunikacija vodećih kompanija i medija u Srbiji.

Predavanja počinju 14. aprila 2018. godine. Za celokupne uplate do 20. januara odobravamo popust. Više informacija putem mejla Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

četvrtak, 11 januar 2018 12:40

Seminar prezentacijskih veština

Napisao

Govori jasno i nosi znanje sa sobom!

NOVI TERMIN 02. MART 2018. GODINE!

Komunikacija je složen proces čiji uspeh nije zagarantovan. Način na koji komuniciramo ima dominantan uticaj na naš uspeh, time i na lični imidž i zatim na imidž organizacije u kojoj radimo. Utisak stvaramo na osnovu govora tela, načina govora i sadržaja govora. Kako onda ostaviti dobar utisak, govoriti na „istoj talasnoj dužini“ preneti razumljivo ključne poruke, biti uverljiv i vidljiv publici? Saznajte na otvorenom seminaru Prezentacijskih veština koji se održava 02. marta 2018. godine u organizaciji agencije Represent Communications.

Povodom proslave 15 godina svog postojanja, okupili smo više od 400 ljudi iz sveta medija, komunikacija i biznisa u Bitef Art Cafe-u.

Tokom proslave predstavljeni su neki od ključnih uspeha u dosadašnjem poslovanju, koga pre svega čine ljudi, kao i neke od novih usluga koje su do nedavno deo ponude ovog sistema. Od 2002. godine do danas, Represent System broji više od 100 zaposlenih, i pored Srbije, posluje i u Crnoj Gori, BiH i Makedoniji, a nosilac je i brojnih priznanja u oblasti komunikacija.

CEO Represent Systema, Borislav Miljanović, naglasio je da ovaj sistem, paralelno sa zaposlenima neprestano raste, donoseći svetske trendove na naše tržište.

sreda, 20 decembar 2017 12:23

12 JELKI – 12 MEDIJSKIH PRICA

Napisao

Skopje city mall je uz podrsku 12 medija iz cele Makedonije pokrenuto akciju 12 jelki – 12 medijskih prica.

Od 18.12. do 04.01. posetioci Skopje City Mall-a prikupljace poklone za 12 socijalno ugrozenih porodica iz cele Makedonije, koje ce im uruciti za Bozic.

Akciju su pomogli sledeci mediji: TV 21, Zenski magazin, Faktor, A1on, Sakam da kazam, Telma TV, Mak moda veb, E magazine veb, Reborn, Citi radio, Offnet veb, MKD

Junior Achievement je uz podršku USAIDa u Skoplju održao prvo takmičenje pod nazivom “Kamp invoacija” (Inovativen Kamp). 23 timova koje su činili srednješkolci iz cele Makedonije imali su samo pet sati da razviju ideju i biznis plan za porjekat u oblasti energetske efikanosti. Najbolji tim predstavio je u večernjim časovima svoj projekat – aplikaciju koja meri efikasnost različitih uređaja i time daje procenu ušteda. Događaj je podržala Vlada Republike Makedonije sa kojom ce organizacija Junior Achievement u januaru potpisati i sporazume o saradnji.

petak, 08 decembar 2017 09:31

Konferencija „HR CODE“

Napisao

Konferencija „HR CODE“, okupila je predstavnike IT kompanija iz Srbije i Evrope, čiji je rad usko povezan sa oblašću ljudskih resursa. Vodeći svetski i domaći stručnjaci u IT oblasti predstavili su trenutno stanje u zemlji i nove trendove i razmenili iskustva i primere dobre prakse iz oblasti ljudskih resursa.

„HR CODE“ konferenciju po drugi put je organizovala kompanija ManpowerGroup, kako bi na jedinstvenom jednodnevnom događaju doprinela edukaciji među profesionalcima u oblasti ljudskih resursa, posebno u IT industriji. Konferenciju su podržali srebrni sponzori HelloWorld.rs, ITAcademy i Atria.

Više informacija o konferenciji na sajtu

Osiguranje je potreba i investicija u neposrednu budućnost.

Udruženje osiguravača Srbije organizovalo je prve “Srpske dane osiguranja” u Aranđelovcu, koji su okupili više od 200 domaćih i stručnjaka iz inostranstva, predstavnika regulatornih tela, državnih institucija i osiguravajućih društava.

Govori jasno i nosi znanje sa sobom!

Komunikacija je složen proces čiji uspeh nije zagarantovan. Način na koji komuniciramo ima dominantan uticaj na naš uspeh, time i na lični imidž i zatim na imidž organizacije u kojoj radimo. Utisak stvaramo na osnovu govora tela, načina govora i sadržaja govora. Kako onda ostaviti dobar utisak, govoriti na „istoj talasnoj dužini“ preneti razumljivo ključne poruke, biti uverljiv i vidljiv publici? Saznajte na otvorenom seminaru Prezentacijskih veština koji se održava 06. oktobra 2017. godine u organizaciji agencije Represent Communications.

ponedeljak, 14 avgust 2017 10:36

Učestvujemo na POMP Forumu

Napisao

Krajem septrembra u Ljubljani se održava jedna od najvećih svetskih konferencija posvećenih content marketingu - čuveni POPM Forum. Fokus konferencije će ovoga puta biti da pokaže na koji način content marketing doprinosi prodaji, odnosno gde je taj komercijalni karakter koji je klijentima tako važan, kada pričamo o contentu.

U toku je upis XXIII LSPR generacije. Program traje od 28. oktobra do 5. decembra 2017. godine. LSPR je jedini licencirani program za odnose s javnošću u regionu koji je istovremeno priznat od strane ITOL-a (Institute of Training and Occupational Learning), NUJ-a (The National Union of Journalists) i CPD-a (Continuing Professional Development). Izvodi se po istoj metodologiji u Beogradu kao i u Londonu.

Represent Communications Skoplje danas je zvanično počeo sa radom kao četvrta agencija u okviru Represent Systema na tržistu regiona.

Igra Game of CentreVille „preplavila“ društvene mreže

PR agencija Represent Communications Crna Gora organizovala je prvi Social Media Influencers Day u Podgorici. Za potrebe promocije svog klijenta CentreVille Hotel & Experiences, Represent je okupio „12 veličanstvenih“ – grupu uticajnijih Instagramera i Twitteraša, koji su proveli dan i noć u hotelu, izvještavajući pratioce o svojim utiscima o novoj zvijezdi podgoričkog ugostiteljstva. Iako je ovo prvi događaj ove vrste u Crnoj Gori i samim tim poseban, Represent je napravio dodatni iskorak. Postavili su pitanje: kako da se influenceri zaista i zabave, a ne samo prate protokol, dok blicevi sijevaju na sve strane?

Beograd, 08. jun 2017- Drugu godinu za redom Coca-Cola je domaćoj javnosti predstavila ekskluzivnu, ograničenu seriju flašica, koju je dizajnirala ekipa od šestoro domaćih umetnika, inspirisanih vrlinama i karakterom prepoznatljivim za ljude iz Srbije. Kroz još jednu saradnju sa domaćim autorima, Coca-Cola je ponovo pokazala posvećenost da pruži podršku lokalnim umetnicima i učestvuje u razvoju alternativne kulturne scene u Srbiji. Istovremeno, kroz ovakve projekte Coca-Cola približava oblast primenjenog dizajna i široj javnosti, jer svaka od flašica predstavlja svojevrsno umetničko delo.

Na mnogo stvari u našem agencijskom portfoliju smo izuzetno ponosni, ali na retko koju, kao na činjenicu da smo dobri primeri rodne ravnopravnosti i antidiskriminacije na polju zapošljavanja. Da je naša dobra praksa široko prepoznata, najbolja potvrda nam je bila ta što je naš CEO, Borislav Miljanović ove godine bio jedan od govornika na konferenciji “Mi ne diskriminišemo!” koju je organizovao Poverenik za zaštitu ravnopravnosti u okviru EU tvining projekta „Podrška unapređenju ljudskih prava i nulta tolerancija na diskriminaciju“.

Represent System uveo je uslugu NATIVE NETWORK koja će klijentima obezbediti novi kvalitet native oglašavanja, odnosno kreiranje tekstova, video ili vizuelnih sadržaja i njihovu distribuciju na vodeće informativne portale, uz osiguran broj pregleda.
Na ovaj način omogućeni su najbojli rezultati komunikacije za klijente, kako sa stanovišta PR-a, tako i na polju oglašavanja, jer usluga podrazumeva pažljvo planiranje kampanje, pripremu sadržaja koji je rezultat usaglašavanja potreba klijenta i karakteristika portala i precizno merenje rezultata koje je moguće pratiti u realnom vremenu.

Represent Communications u ime Aerodroma Nikola Tesla raspisuje konkurs za idejno rešenje i oslikavanje murala sa likom Nikole Tesle koji će trajno krasiti zgradu Aerodroma, a u čast našem najpriznatijem svetskom naučniku čije ime s ponosom nosi. Cilj projekta je promovisanje umetnosti i afirmisanje izražavanja savremenih umetničkih formi sa idejom da se obezbedi inovativni, urbani i atraktivan identitet aerodroma, istakne lik najpoznatijeg svetskog naučnika Nikole Tesle i pruži podrška talentovanim i kreativnim umetnicima.

sreda, 03 maj 2017 11:30

Represent Club

Napisao

Represent Communications ove godine proslavlja 15 godina poslovanja. Kao jedan od lidera na tržištu u domenu korporativnih komunikacija, digitalnog marketinga i kriznih odnosa sa javnošću, trudimo se da uvek idemo u korak sa novim trendovima u svetu i kod nas.

Uvideli smo potrebu da svojim poslovanjem objedinimo nekoliko celina kojima ćemo integrisano davati najbolje rezultate. Represent, već izvesno vreme, sarađuje sa brojnim influenserima svih niša.

petak, 28 april 2017 11:29

Jahorina ekonomski forum

Napisao

Jahorina ekonomski forum okupio je više od 400 učesnika, visokih zvaničnika iz Republike Srpske, Republike Srbije, predstavnika akademske zajednice i korporativnog sektora, kao i ambasadora, delegacija EU, parlamenta EU, delagata Grčke, Kine i drugih zemalja regiona, ali i šire.

Uz prisustvo legendi beogradskog aerodroma, dragih gostiju i medija, otvorena je izložba 55 fotografija slavnih za jubilej Aerodroma Nikola Tesla. Na fotografijama, koje su izložene u javnoj zoni Terminala 2, premijerno su prikazane na jednom mestu istorijske ličnosti poput Josipa Broza Tita na otvaranju aerodroma 28. aprila 1962. godine, dolasci Fidela Kastra, Nikite Hruščova, cara Hajla Selasija, kraljice Elizabete II, Dejvida Rokfelera, Indire Gandi. Među odabranim putnicima na fotografijama su muzičke ikone i glumci poput Elizabet Tejlor, Kirka Daglasa, Klinta Istvuda, Ričarda Bartona i Širli Templ, kao i naši zlatni sportisti, atletičarka Vera Nikolić, pobednica Evrosonga Marija Šerifović, teniser Novak Đoković…

BELGRADE
Knez Mihailova 1-3, 11000 Beograd
+381 11 71 52 500 , office@represent.rs
PODGORICA
Džordža Vašingtona 65, 81000 Podgorica
+382 20 234 446 , office@represent.co.me
BANJA LUKA
Sime Šolaje 1, 78000 Banja Luka
+387 51 962 854 , bojana.radic@represent.co.ba
SKOPLJE
English English Srpski Srpski