utorak, 04 april 2017 02:56

Vaš sajt je vaš lični medij

Ocenite ovaj članak
(0 glasova)

U današnje vreme, ukoliko niste prisutni na internetu praktično kao da ne postojite. Koliko je vas, danas kada želite da saznate neku informaciju, koji prvo odete na google.com i ukucate ono što vas interesuje? Skoro svi! Koliko vas u glavi čuva sve te domene kompanija i medija koje pratite? Veoma malo. Zašto? Danas, kada je protok informacija veliki i kada smo svi na društvenim mrežama, nemamo vremena da istražujemo i tragamo za određenim sajtom, njegovim pravim domenom, da razmišljamo da li je .net .org .rs ili nešto drugo, već informacije pronalazimo preko društvenih mreža i pomoću pretraživača. Imati sajt, odnosno sopstvenu prezentaciju na internet nebu predstavlja nešto što danas jeste standard, a ne potreba. Plasiranjem sadržaja i linkova sa svog sajta na mreže vi zapravo plasirate svoje proizvode ili usluge, svoje stavove, svoje misije i vizije. Ukoliko neko želi podrobnije da sazna nešto o vama to će najbolje moći da uradi na vašoj internet prezentaciji, a do nje će doći prvenstveno zahvaljujući društvenim mrežama!

Koncept sajta

Veb-sajt predstavlja vas same, bilo pojedince, bilo kompanije, te, u zavisnosti od toga kako ste ga koncipirali, takav osećaj će imati i sâm posetilac vašeg sajta. Zapamtite da vaš sajt jeste vaš lični medij na kome imate mogućnost da iskažete sve svoje vrednosti do kojih držite. User experience označava nešto što zna da pridobije čitaoca, ali i da ga odbije. Suština pokretanja sopstvenog veb-sajta nije u tome da na njemu pokažete šta ste sve naučili u kreiranju sajtova u protekloj godini, već da bude jednostavan, logički podeljen u celine i praktilčan za korišćenje. Ideja o tome da neko mora da klikne pet puta, kako bi došao do informacije koja ga interesuje, samo će odbiti čitaoca od vas. Koncept sajta zavisi od vašeg polja delovanja i trudite se da sajt bude inovativan, ali smislen i jednostavan. Trudite se, takođe, da bude responsive dizajn, odnosno prilagođen svim veličinama ekrana sa kojih se pristupa sajtu.

Blog kao oružje

Blog, kao deo sajta, kompanijama može da donese dobro, jer je ton komunikacije neformalniji i priblažava proizvod/ulugu krajnjem korisniku na pitkiji način. Kompanija, koristeći blog kao oblik komunikacije, može da predstavi svoje ideje, da opipa puls čitaoca, ali i da predstavi svoje zaposlene na najbolji način, jer blog se mahom piše iz ličnog iskustva zaposlenog, koji je u okvirima kompanijskih vrednosti. Opisanim pristupom, blog tekstovi imaju veću prođu od standardnih saopštenja, ili vesti koje se plasiraju na sajt, a koji su mahom dosadni i monotoni.

Sajt i marketing

Sajt vam prvenstveno omogućuje da veoma brzo saznate ko su zainteresovaniji pojedinci koji posećuju vaš sajt, šta ih konkretno interesuje, kako se i zašto kreću po sajtu, i, na kraju, da li iz svega toga ostvarujete neku dobit. Ukoliko je vaš sajt prodajnog karaktera imate mogućnost da, pored tagretiranja koje ste uradili prilikom plasiranja u etar, retagetirate pojedince koji su došli na vaš sajt, ili na određene strane, i da, na taj način, još jednom sudelujete u njihovoj eventualnoj odluci u vezi sa kupovinom vašeg proizvoda, tako što ćete im ponuditi drugačiji sadržaj koji je vidljiv samo njima, sa konkretnijim pozivom na akciju. Opisani način daje sjajne rezultate, jer ste od velike target grupe, svoju retarget grupu sveli na manji broj potencijalno zainteresovanih čitalaca, a samim tim i kupaca. Bez posedovanja veb-sajta šanse da to uradite su male.

Pročitano 1120 puta Poslednji put izmenjeno subota, 10 jun 2017 11:11
Marko Cvetković

Digital Account Manager

Txe Content Studio

Represent Communications

Više iz ove kategorije « Kako (iz)meriti digitalni uspeh?!

Ostavi komentar

Proverite da li ste uneli sve potrebne informacije gde je naznačeno (*). HTML kod nije dozvoljen.

Najnovije iz kategorije BLOG

BELGRADE
Knez Mihailova 1-3, 11000 Beograd
+381 11 71 52 500 , office@represent.rs
PODGORICA
Džordža Vašingtona 65, 81000 Podgorica
+382 20 234 446 , office@represent.co.me
BANJA LUKA
Sime Šolaje 1, 78000 Banja Luka
+387 51 962 854 , bojana.radic@represent.co.ba
SKOPLJE
English English Srpski Srpski