sreda, 12 jul 2017 15:24

Kako preživeti 15 lokalnih događaja u jednom mesecu?

Ocenite ovaj članak
(2 glasova)

Da mi je neko pre 5,6 godina rekao da ću u jednom mesecu imati 15 događaja, i to za najvećeg klijenta u agenciji, prestravila bih se!

Moram priznati da mi ni početkom maja ove godine nije bilo svejedno. Već nekih desetak godina sam u ovom poslu, organizovala sam bezbroj događaja, brifirala zaista puno govornika i čula se sa minimum 1000 novinara... ali, priprema toliko događaja u kratkom vremenskom periodu, ipak, zahteva maksimalnu posvećenost.

Približavao se početak velikog nacionalnog programa Coca-Cola podrška mladima i predstojali su nam događaji u Ćupriji, Kraljevu, Aleksincu, Smederevskoj Palanci, Šidu... Istovremeno, planirali smo otvaranja Rosa škola roditeljstva i to u Sjenici, Svilajncu, Batočini, Bojniku i Srpskoj Crnji. Tada još nismo znali da ćemo krajem juna obeležavati Dan Dunava u Novom Sadu, Somboru i otvarati novi Dunavski eko park u Apatinu....

Dakle, pripremali smo se za jun prepun putovanja, dogovaranja, telefoniranja i koordinacije sa klijentom, novinarima, predsednicima Opština, predstavnicima ministarstava, direktorima Domova zdravlja, drugim agencijama.... Ipak, dok nismo krenuli sa pripremama svakog događaja ponaosob, nismo imali najjasniju sliku koliko je posla i vremena potrebno da organizujete događaj u gradu koji nije vaš, u kome ne poznajete novinare i ne možete biti 100 odsto sigurni da sve dogovoreno važi.

I da skratim priču, obišli smo se ove gradove, ceo tim je radio gotovo danonoćno, događaje smo organizovali poprilično uspešno, čuli smo se sa više od 200 medija iz cele Srbije i u imenike upisali oko 50-ak novih imena - uglavnom ljudi iz Opštinskih uprava, službi i drugih fenomenalnih ljudi koji se trude da i u najudaljenijim mestima sve funkcioniše dobro. Ipak, bilo je i manjih „tapkanja u mestu“, trenutaka kada nam se činilo da nećemo sve stići, da je vreme brže od nas.... jer nije lako. Danas u Aleksincu organizujete posetu radionicama za mlade, sutra otvarate dve škole roditeljstva u Bojniku i Svilajncu... sve morate da organizujete, da potvrdite, brifirate i naravno, pozovete redakcije kojih je sve manje...

Sada, kada je „turneja“ prošla i privodimo kraju izveštaje, izvukla bih par stvari koje mogu biti od koristi u sličnim situacijama.

Bilo nam je veoma korisno da:

  • Nabrojimo i zapišemo sve događaje koji su planirani
  • Nabrojimo sve aktivnosti koje su u vezi sa događajima (priprema materijala, odobrenja, pozivanje učesnika, follow up sa medijima)
  • Pripremimo spisak svih osoba sa kojima smo dogovarali detalje (spisak smo nosili sa sobom)
  • Napraviili smo kalendar aktivnosti sa preciznim aktivnostima i zaduženjima svakog člana tim
  • Svakog jutra smo proveravali da li je sve urađeno

I da, osećaj da ne držite sve pod kontrolom je potpuno normalan. Posebno ako ste control freak poput mene... Činiće vam se da ste mogli još nešto da uradite, da proverite istu stvar još koji put.... ali, na kraju dana, ako se trudite, dajete sve od sebe i igrate u pravom timu kao što je moj, sve nekako na kraju bude ok. I više od toga!

Pročitano 880 puta Poslednji put izmenjeno sreda, 12 jul 2017 15:34
Jovana Antović

Account Director

 

Represent Communications

Ostavi komentar

Proverite da li ste uneli sve potrebne informacije gde je naznačeno (*). HTML kod nije dozvoljen.

Najnovije iz kategorije BLOG

BELGRADE
Knez Mihailova 1-3, 11000 Beograd
+381 11 71 52 500 , office@represent.rs
PODGORICA
Džordža Vašingtona 65, 81000 Podgorica
+382 20 234 446 , office@represent.co.me
BANJA LUKA
Sime Šolaje 1, 78000 Banja Luka
+387 51 962 854 , bojana.radic@represent.co.ba
SKOPLJE
English English Srpski Srpski