petak, 04 avgust 2017 10:22

Još jedna novina u native oglašavanju koju ne smete propustiti da probate

Ocenite ovaj članak
(1 Glas)

Svi pričamo o native-u, kao već uobičajenom delu sveke dobre oglasne kampanje. Nije ni čudno, jer zaista daje dobar rezultat, ne samo sa marketing, već i sa aspekta dobrog PR-a. No, kako sve ima svoje dobre i slabije strane, tako oglašivači i PR stručnjaci troše dosta energije na plasiranje native-a. Potrebno je pripremiti dobar tekst, dogovoriti dobre uslove za njihovu distribuciju u medijima i pratiti rezultate, koji se češće mere ukupnim brojem impresija, nego stvarnim brojem klikova, odnosno pregleda datog sadržaja.

Ali tehnologija i potrebe zovu svakog dana na dalji napredak, te se tako sve više teži automatizaciji procesa i to kombinovanoj sa kreiranjem sadržaja koji će biti zaista kvalitetan za datu ciljnu grupu. Tako je nastao i Native Network. Usluga, do sada, u većini svojih segmenata, poznata u regionu, gde daje sjajne rezultate, sada je stigla i na tržište Srbije, u okviru Represent Systema.

Kreativci i novinari ovde ponovo dolaze do izražaja, jer pripremaju za klijente tekstove i vizuelne kao i video sadržaje, tako da budu adekvatni za portal na kome će biti plasirani. Pritom je veoma korisno što razumeju da je dobar sadržaj onaj koji će publika voleti, kao što voli i ostale tektove na portalu koji prati svakog dana. Zato njihovi tekstovi i video sadržaji nisu puka promocija po svaku cenu, već taman ona mera dobrog sadržaja koja pruža adekvatnu informaciju koju kompanija šalje, a odgovara poverenju publike koja je prima.

A onda je sve dalje na visokoj tehnologiji, softveru zahvaljujući kome jednim klikom sadržaj odlazi na dogovoreni broj vodećih informativnih ili zabavnih portala. Pri čemu, na svakom od njih bude plasiran tekst koji je adekvatan za dati portal, a ne kopija jedne iste verzije.

Ako gledamo sa aspekta PR-a, ovo je sjajna vest, jer štedi vreme za plasiranje informacija na više medija u isto vreme. Sa gledišta oglašivača, ovakav sadržaj je drastično relevantniji od recimo banera, kojima, ako je verovati statistikama, slabo ko više veruje. A iz perspective čitaoca, stvar je najbolja, jer čitalac dobija sadržaj koji želi da pročita, umesto oglasa koji možda i ne primeti iako bi mu bio koristan i smatra ga sadržajem koji je deo portala, zajedno sa svim ostalim njegovim sadržajima. Ne razlikuje se od njih, te ga tako i ne doživljava kao “strano telo”.

Native Network uslugom je Represent System doneo dodatnu vrednost svojim klijentima, za sada na tržištu Srbije, a uskoro i na ostalim regionalnim tržištima na kojima posluje. Ove novine u native-u bi svakako trebalo isprobati.

Jednim klikom do objava na više medijskih portala u isto vreme

U današnje vreme, kada se tehnologije menjaju i napreduju velikom brzinom, neizbežno je pratiti nove trendove i u oglašavanju. Nije novina da ljudi sve manje kupuju novine i štampu uopšte, kada im je većina tog sadržaja dostupna on-line. Povećanjem upotrebe mobilnih telefona, lap topova i kompjutera za čitanje (ali i gledanje) zanimljivih sadržaja, promenila se i potreba klijenata za prebacivanjem oglašavanja na portale. Upravo iz te potrebe razvio se Native advertising, vrsta uglavnom on-line oglašavanja, gde se sadržaj uklapa u formu i stil platforme na kojoj se oglašava.

Novina u tom području je da je sada moguće, pomoću posebno dizajniranog softera, jednim klikom plasirati objave na više različitih portala. Tako će se isti sadržaj, namenjen ciljnoj grupi klijenta, naći na nekoliko različitih mesta, umesto na samo jednom portalu.

Ono što je još zanimljivo, sadržaj koji se plasira neće se razlikovati od drugih sadržaja odabranog medija, već će biti u potpunom skladu sa izgledom i uređivačkom politikom tog medija. Treba imati u vidu da je uklapanje u postojeći vizuelni identitet medija veoma važan, jer će na taj način sadržaj biti relevantan i publika će mu verovati.
Jedna od vodećih marketinških agencija, Represent communication, takođe je uvela u svoju Native Network uslugu mogućnost da se jednim klikom oglasite na više portala.

- Imajući u vidu naše dugogodišnje iskustvo u radu sa klijentima u oblasti PR-a, kao i iskustvo u kreiranju i distribuciji sadržaja kroz digitalne medije, prepoznali smo da možemo ponuditi uslugu više i klijentima obezbediti još bolje rezultate komunikacije. U okviru Native Network usluge ćemo pripremati sadržaj koji je potpuno u skladu sa medijima na koje ga dalje plasiramo kroz veoma sofisticiran softver - objasnio je Borislav Miljanović, CEO Represent Systema i najavio da će usluga za sada biti namenjena tržištu Srbije, ali da je plan da bude primenjena i u zemljama regiona u kojima Represent System već uspešno posluje.

Pročitano 3353 puta Poslednji put izmenjeno petak, 04 avgust 2017 11:37
Dejana Videnović

Account Executive

 

Native Network

Najnovije od Dejana Videnović

Ostavi komentar

Proverite da li ste uneli sve potrebne informacije gde je naznačeno (*). HTML kod nije dozvoljen.

Najnovije iz kategorije BLOG

BELGRADE
Knez Mihailova 1-3, 11000 Beograd
+381 11 71 52 500 , office@represent.rs
PODGORICA
Džordža Vašingtona 65, 81000 Podgorica
+382 20 234 446 , office@represent.co.me
BANJA LUKA
Sime Šolaje 1, 78000 Banja Luka
+387 51 962 854 , bojana.radic@represent.co.ba
SKOPLJE
English English Srpski Srpski