četvrtak, 07 septembar 2017 13:21

Kako se priprema kampanja za Native Network

Ocenite ovaj članak
(0 glasova)

Priprema jedne kampanje, bez obzira na temu i obim, jeste ozbiljan i obiman zadatak, ali svakako izazovan i zanimljiv. Najvažnija stvar je da ispunimo cilj i obezbedimo klijentu veću vidljivost poruke koju želi da prenese odabranoj ciljnoj grupi.

  • Najvažniji prvi korak je svakako, precizan dogovor o detaljima kampanje sa klijentom, kako bi se ispunili svi zahtevi u ostvarivanju cilja njihove kampanje.
  • Drugo, odlučujemo koje ćemo portale da izaberemo za plasiranje sadržaja koji klijent hoće da komunicira, uzimajući u obzir ciljnu grupu kojoj se obraćamo i koliko želimo da traje kampanja.
  • Treće, gledamo koji je ciljani broj klikova, odn. sigurnih čitanja teksta, i u odnosu na to procenjujemo da li je izbor portala dobar po osnovu prva dva parametra. Tada pravimo tačan raspored broja klikova za svaki od finalno odabranih portala.
  • Veoma važan detalj u kreiranju finalne ponude za klijenta je sabiranje troškova za datu kampanju, jer se moraju uračunati i troškovi produkcije. To zavisi od samog klijenta, da li želi produkciju tekstova i uređivanje ili fotografije, dizajn, video i slično. Kada sve detalje obračunamo, šaljemo klijentu konačnu ponudu.

Kada klijent odobri ponudu, dolazi na red realizacija kampanje!

  • Prvo pripremamo osnovni tekst i šaljemo ga klijentu na odobrenje, da nam kažu da li sadrži sve potrebne informacije . Kada klijent odobri osnovni tekst, pripremamo sve ostale i šaljemo na odobrenje, jer se za svaki portal piše drugačiji tekst. Izbor naslova, sadržine i uvodnog dela teksta mora da bude u skladu sa ostalim tekstovima svakog odabranog portala.
  • U istom tom periodu je važno da stigne i produkcija drugih materijala (foto, infografika, video) kako bi klijent sve odobrio. Zatim se sve šalje programeru da pripremi preview (prikaz kako će to izgledati na svakom mediju) I kada proverimo da li je sve tačno urađeno po uputstvima, preview šaljemo medijima.
  • Kada svaki medij odobri sadržaj za njihov sajt, šaljemo odobrenje programeru da može da pusti kampanju, uz precizne informacije na koje portale ide kampanja i koji broj klikova ide na koji medij.
  • Kampanja se završava kada se potroši zadati broj klikova. Tada izveštaje od naših programera i programera iz medija “pakujemo” u formu izveštaja za klijenta u ppt formatu.

Da li vam se zavrtelo u glavi od informacija? Ne brinite, sve se da naučiti i savladati, pa tako i priprema i realizacija jedne kampanje. Nakon nekoliko uspešnih kampanja i poruka klijenta, u kojima su se zahvalili na dobro osmišljenoj kampanji iz koje su proizašli sjajni rezultati u prodaji, mogu samo da kažem – idemo dalje! 

Pročitano 733 puta Poslednji put izmenjeno petak, 08 septembar 2017 15:51
Dejana Videnović

Account Executive

 

Native Network

Ostavi komentar

Proverite da li ste uneli sve potrebne informacije gde je naznačeno (*). HTML kod nije dozvoljen.

Najnovije iz kategorije BLOG

BELGRADE
Knez Mihailova 1-3, 11000 Beograd
+381 11 71 52 500 , office@represent.rs
PODGORICA
Džordža Vašingtona 65, 81000 Podgorica
+382 20 234 446 , office@represent.co.me
BANJA LUKA
Sime Šolaje 1, 78000 Banja Luka
+387 51 962 854 , bojana.radic@represent.co.ba
SKOPLJE
English English Srpski Srpski