Kreativci & kreativnost 2018/19
Intervju - Mar 21, 2019
Emilija Zaevska, The Content Studio
“Tokom 2018 uspeli smo da pokažemo da nismo samo PR agencija, već i ozbiljan kreativan partner našim klijentima”
Kreativni direktori su Heart&Soul svih dobro utemeljenih komunikacijskih agencija.
Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2018. godini
Tokom 2018 godine uspeli smo da pokažemo da nismo samo PR agencija, već i ozbiljan kreativan partner našim klijentima. Uspeli smo da proširimo naš content portfolio, pokažemo kreativnost na međunarodnom tržištu i privučemo super zanjimljive klijente i projekte za ovu godinu.
Dajte ocenu rezultata rada srpske advertajzing scene u 2018. godini…Izdvojte najbolje domaće kampanje, uz obrazloženje
– Mislim da je definitvno Vip napravio kreativni iskorak sa Neo kampanjom, a ništa manje kreativni nisu bili ni Munchmallow – Priča za sebe i Nektar – 20 godina Nije svejedno ko je vaš izbor.
Ukoliko smatrate da je potrebno poboljšanje kreativnosti advertajzing scene u Srbiji, dajte svoje mišljenje i predloge oko toga
– Za početak mislim da u 2019 treba da se zabrane loše rime i prepevi poznatih pesama, mada je i to donekle kreativnost :).
Mislim da je preuzimanje rizika još uvek slaba strana našeg tržišta.
Brendovi, a i agencije, još uvek igraju na safe side generičke priče. Mislim da je vreme da se challenge-uju svi brief-ovi čiji opis target grupe kreće sa: Jelena, 35 godina, je mama dva deteta, a svoje slobodno vreme koristi da bi putovala…
Koje svetske kampanje ili značajni pojedinačni radovi iz 2018.godine su privukli vašu pažnju i zašto?
– Google je napravio super come back za Home Alone (Again With Google Assitant) i podsetio nas je na omiljeni film iz detinjstva, bez da previše filozofira, opterećuje i obećava.