Represent Media

HOT SPOT – Novi sajt Represent Communications

Blog - Mar 21, 2019

Kao što smo 2002. osnovali jednu od prvih PR agencija, kao sto smo 2008. jos pre dolaska Facebooka u naše krajeve napravili Online PR sektor ili 2015. kada smo napravili prvi The Content studio tako i sada hoćemo da uradimo nešto od čega će se računati novo vreme. Makar za nas u Representu. Od ovog blog posta 5 agencija Represent Commnunacations u 4 susedne zemlje imaju svoj prvi content hub na jednom mestu na svom novom sajtu.

Nadam se da se i vama sviđa naš novi sajt. Skoro pa pola godine smo na njemu radili sa jednom od najboljih programerskih kuća, optimizovali smo ga i dizajnirali tako da bude pregledan i nadasve koristan za sve vas koji na njega dođete. Vodili smo se filozofijom content marketinga koju neki zovu inbound ili direct response marketing a koja nas uči da komunikacija treba da bude korisna, a ne agresivna, da su nasi kupci heroji kojima komunikacijom treba rešiti neki bol u momentu kada im je to potrebno i na način kako oni to žele da konzumiraju.

Mi u Representu smo shvatili da klasičnom modelu marketinga vreme istice. Iako se mnogi u našoj industriji još uvek prave ludi i do iznemoglosti forsiraju kao vrhunsku kreativnost pravljenje TV reklame i oglasa bilo u štampi bilo na internetu. Svi vidimo kako je internet pojeo štampu, svi smo svedoci kako Netflix i ostali servisi za gledanje televizije na poziv jedu klasičnu linearnu televiziju, ali biznis model marketinških agencija koji je postavljen pre više od 50 godina ne menjamo. Zato nam se i događa da najveće svetske marketinške imperije posrću i gube na vrednosti.

Ali, Representativke i Representativci iz Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije uče. I trude se da to svoje novo znanje primene u svakodnevnom radu. Savetujemo nase klijente da pored klasicne komunikacije koja jos uvek radi primene i nove nacine posredovanja poruka koji sve vise rade. I u skorijoj buducnosti samo oni ce i raditi. I ovim sajtom zelimo da damo primer pre svega nasim klijentima, al ii svim kolegama u marketinsko komunikacijskoj industriji kako moze da izgleda jedan dobro organizovan i planski vođen content hub, u nasem slucaju u komunikacijskoj industriji, ali na slicnim osnovama primenljiv i u svim drugim segmentima poslovanja.

Mi se ne bojimo da probamo nešto novo, da izađemo iz zone konfora i na svojoj kozi primenimo ono u šta verujemo. Jer ako The New York Times postaje digitalan, a Google na najskupljem mestu za reklamu priča toplu ljudsku priču, onda i mi u našem malom regionu nemamo šta da čekamo već da komuniciramo tako da nas ceo svet razume!

 

Autor

Borislav Miljanović

CEO (Represent System)

Kad već živimo u svetu komunikacija, hajde da budemo masteri komunikacije

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva