Represent Media

Influenseri upozoravaju ljude da nikako ne koriste TikTok

Vesti - Feb 25, 2020

Tinejdžere, ali i one starije širom sveta koji vreme provode na TikTok-u dočekao je video koji im poručuje da prestanu da koriste tu društvenu mrežu. Tako je krenula lavina komentara, povlačeći pitanje – da li je moguće da influenseri, koji žive od pregleda, lajkova i klikova, apeluju na korisnike (koji im stvaraju te lajkove, preglede i klikove) da ne koriste neku aplikaciju? O čemu je zapravo reč?

Korisnici su, skrolujući videe na početnoj strani naleteli na snimak nasmejanog mladića koji im se direktno obratio. Njegov ton je bio iskren i srdačan, a poručio je sledeće:

Razumem da je lako da nastavite da gledate ove videe i verujte mi, isto se i meni desilo. Ali ti snimci će biti tu i sutra. Naspavajte se, isključite telefon, učinite sebi uslugu i imajte sjajnu noć. 

Mladić koji se obratio korisnicima je poznati TikToker Gabe Erwin koji na toj mreži ima dva miliona pratilaca, ali snimak nije bio postavljen na njegovom ličnom nalogu. Vlasnici TikTok-a su ti koji su pokrenuli inicijativu i obratili se korisnicima preko naloga @TikTokTips. Oni su okupili još tri influensera: Alan Chikin Chow (740 hiljada pratilaca), James Henry (2.7 miliona pratilaca) i Cosette Rihab (1.6 miliona pratilaca). Oni su napravili slične videe i pitali su korisnike kada su poslednji put izašli napolje.

Reakcije premašile sva očekivanja

Reakcija je bila i više nego pozitivna zato što je sadržaj tih videa bio prijateljski i ličan. Korisnicima je takođe bilo zanimljivo što prvi put vide takav tip sadržaja na društvenim mrežama, kojima na kraju dana i jeste cilj da stvore zavisnost i obezbede što veći angažman i broj poseta platformi. Iz TikToka-a najavljuju slične snimke i kažu da trenutno pregovaraju sa influenserima iz Velike Britanije.

Ovakav potez TikTok-a sigurno neće čarobno izlečiti korisnike koji imaju ozbiljnih problema i koji ne mogu da se odvoje od svog telefona, ali svakako pomažu i podsećaju da se vratimo zdravijim navikama. Ideja je svakako odlična i drugačija od onoga što nam društvene mreže inače plasiraju. Jedino je možda Instagram prvi napravio iskorak i omogućio korisnicima da prate svoju aktivnost, tačnije imaju uvid u to koliko sati u proseku provode na toj mreži. Neke navike teško umiru, ali se mogu korigovati.

Izvor: inputmag.com

 

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva