Represent Media

Kako izgraditi svest o našem brendu na mrežama?

Blog - Jun 11, 2020

Nisu nam potrebne skupe televizijske reklame ili bilbordi da bismo izgradili svest o našem brendu. Naravno da bi veliki broj ljudi svakako video oglas za našu kompaniju tokom emitovanja neke zabavne emisije ili tokom dobrog filma, ali postoje i drugi načini za promociju brenda koji su besplatni, skoro besplatni ili stvarno jeftiniji od tradicionalnih kanala za promociju.

Važno je da ljudi znaju o našem poslu, važno je da znaju šta im možemo ponuditi i koje su koristi od svega toga. Ali, da li je to dovoljno? Na primer, ako zamislimo da 100% ljudi (svi) znaju naše proizvode ili usluge, to nije dovoljno jer ih neće svi ljudi i kupiti/koristiti. Faktor poznatog brenda pojedinačno kao mera nema nikakvu vrednost. Sigurna sam u to, a verujem da ćete se složiti. Moramo više od toga – da izgradimo svest o brendu, moramo da izgradimo svest o marki. A ako ta poruka nije dobra, gubimo vreme i trebalo bi nešto da preduzmemo.

Koristite društvene mreže kao PRO

Nije novo ako kažemo da su društveni mediji ključni za prepoznavanje i podizanje svesti o brendu. Ako smo već na mreži, društveni mediji su naše najvažnije sredstvo. S jedne strane oglašavamo svoj brend i stvaramo mogućnosti za generisanje novih potencijalnih kupaca, a sa druge podstičemo fanove da dele naše postove ili preduzmu bilo kakvu akciju sa našim postovima. Ovo poslednje može biti od velike pomoći u podizanju svesti o brendu i uključuje malo napora u bukvalnom smislu te reči.

Moramo utvrditi koja društvena mreža nam najviše odgovara za promociju poslovanja. Izdvojite vreme da definišete marketinške ciljeve i odlučite koje će platforme biti potrebne da bi se ti ciljevi ispunili. Linkovanje je jedan od najboljih načina za promociju branda, a posebno je efikasna metoda pri korišćenju društvenih platformi.

  • Koristite Facebook da biste predstavili svoju kompaniju i svoje proizvode.
  • Koristite Tvitter za podsticanje interakcije i engagementa.
  • Koristite Instagram da biste povećali svest o brendu.

Proverite da li je i u kojoj meri optimizovana vaša web stranica?

Kada nas korisnici traže i pretražiju sve o delatnosti kojom se bavimo, želimo da im “iskočimo prvi”. Oni možda traže nešto u vezi sa našim proizvodima ili uslugama, pa ako im se pojavimo među prvim rezultatima pretrage, možemo reći da su ti rezultati relevantni za njihov zahtev. Ali to nije lako.

Da bismo bili sigurni da je naš sajt rangiran među vodećim Google rezultatima, potrebna nam je optimizacija – SEO. Ovaj termin se odnosi na brojne načine na koje možemo poboljšati rangiranje naše stranice, što zauzvrat direktno utiče na svest o brendu. U suštini, moramo da sledimo Google pravila i na taj način olakšamo Google-u da prepozna sadržaj na našoj stranici kao jasan i dovoljno kvalitetan. Sve ovo uključuje upotrebu SEO tehničke taktike bez koje ne bismo imali stranicu.

Ispričaj dobru priču

Osnova svakog posla obično su ljudski odnosi. Da bismo podigli i razvijali svest o brendu, moramo se povezati, a razvijanje priče/contenta nam daje priliku za to. Svima je potrebna dobra priča. I šta je dobra priča o “brendu”?   Priča o brendu više je od bajke ili sadržaja. Dobar content prevazilazi sve što piše na webu, sadržaj letaka ili tekst bilborda. Naša priča ne bi trebalo da bude samo ono što mi govorimo drugima, već i ono u šta će oni poverovati. Da bismo stvorili sadržaj koji će preneti informacije o našem brendu, ne samo ono što radimo i koliko dobro to radimo, već i priču kroz koju ćemo stvoriti „zdrav“ imidž brenda. A tada će se promocija brenda desiti kada mi ne budemo prisutni, iza „naših leđa“, kada kupac prijatelju prenese pozitivno iskustvo naših proizvoda ili usluga.

Autor

Cvetanka Joševa

Represent Communications Macedonia

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva