Blog

Kako ubediti nezadovoljnog klijenta da umemo da radimo svoj posao, iako je kampanja doživela krah?

News - Jun 06, 2019

U svetu kojim vladaju gedžeti, telefoni, tableti, računari… u svetu u kome je sve dostupno iste sekunde i na “dva klika” od nas… tehnološko neznanje jednostavno je nezamislivo. Ipak, to je i dalje veliki problem kada je prodaja kampanje ili proizvoda u pitanju: uprkos svim ulaganjima i dovijanjima, nikada ne znamo kako će nešto da prođe. U slučajevima kada ne uspemo u svojoj nameri, klijentova reakcija ume da bude toliko burna, da naruši višegodišnje uspešno poslovanje i saradnju.

Neretko se dešava da rezultati izostanu, da budu daleko ispod očekivanja i onda smo u problemu. To ipak, ne znači da su ljudi koji su radili na plasiranju tog proizvoda tehnološki nepismeni, niti da loše rade svoj posao, već da su takve stvari nepredvidive, koliko god mi mislili da smo “prokljuvili” algoritam Facebooka, Instagrama, LinkedIn-a i ostalih društvenih mreža.

Neretko je klijent u toj meri “zagrižen” za neku ideju, da je veoma teško objasniti mu da postoji neki bolji, originalniji i viralniji put do plasmana željene kampanje. Takođe, nije dobro ni kada se klijent slepo posluša, uprkos činjenici da mu zamisli i ideje nisu dobre i vrlo verovatno neće dovesti do željenih rezultata, a da se ni ne potrudimo da objasnimo i usmerimo ideju kako bismo izvukli i dobili što maksimalnije moguće rezultate.

Ovo se dešava zbog sve većih očekivanja potrošača. Nezaobilazna je činjenica da društvene mreže, različiti kanali komunikacije, proširena (AR) i virtuelna stvarnost (VR) i dalje neumitno rastu i da je njihovo svakodnevno istraživanje i ispitivanje granica neophodno.

– Suština marketinga se nije promenila od samog početka – morate da razumete svoju publiku, morate im dostaviti poruke koje su važne, morate se povezati sa njima. To se nikada nije promenilo – smatraju stručnjaci.

Jedino što se promenilo u modernoj eri je brzina kojom se morate kretati i pratiti trendove.

Moć interneta je ogromna, pruža nam mogućnost da se brže povežemo sa više ljudi i da omogućimo potrošaču ili kupcu da postigne mnogo više i pomeri svoje granice. Takođe, niko ne može da predvidi dokle će kanali komunikacije stići za pet godina.

– To znači da morate da napravite veoma agilne, zaista fleksibilne, tehnički sofisticirane sredine koje mogu da odgovore na potrebe budućeg potrošača i da i dalje drže korak sa njima – ističu svetski marketing stručnjaci.

Zato je za uspešno poslovanje i plasiranje željenih proizvoda neophodno da istinski upoznate profil potrošača, da spoznate šta je to što oni žele i koji način komunikacije im prija. Samo tako ćete biti u stanju da pratite trendove koji se rapidnom brzinom menjaju u eri modernih tehnologija. To savetujte i svog klijenta i nikada nećete imati problem ili ćete probleme svesti na minimum.

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva