Blog
 
 

BLOG

 

Dobrodošli
na naš blog

 

Trudićemo se da vam predstavimo najzanimljivije teme kojima se bavimo, ali i teme koje su aktuelne u našem poslovanju. Na ovom mestu imate priliku da pročitate naš osvrt na struku, trendove i ideje koje smo sproveli u delo. Za vas pišu naše kolege koje su eksperti u oblastima svog poslovanja. Budite slobodni da nam predložite temu koja vas interesuje. Rado ćemo se odazvati pozivu i izneti svoj stav.

Blog

 

 
Blog
Dejana Videnović

Account Executive

 

Native Network

Svi pričamo o native-u, kao već uobičajenom delu sveke dobre oglasne kampanje. Nije ni čudno, jer zaista daje dobar rezultat, ne samo sa marketing, već i sa aspekta dobrog PR-a. No, kako sve ima svoje dobre i slabije strane, tako oglašivači i PR stručnjaci troše dosta energije na plasiranje native-a. Potrebno je pripremiti dobar tekst, dogovoriti dobre uslove za njihovu distribuciju u medijima i pratiti rezultate, koji se češće mere ukupnim brojem impresija, nego stvarnim brojem klikova, odnosno pregleda datog sadržaja.

Blog
Blog
Jovana Antović

Account Director

 

Represent Communications

Da mi je neko pre 5,6 godina rekao da ću u jednom mesecu imati 15 događaja, i to za najvećeg klijenta u agenciji, prestravila bih se!

Moram priznati da mi ni početkom maja ove godine nije bilo svejedno. Već nekih desetak godina sam u ovom poslu, organizovala sam bezbroj događaja, brifirala zaista puno govornika i čula se sa minimum 1000 novinara... ali, priprema toliko događaja u kratkom vremenskom periodu, ipak, zahteva maksimalnu posvećenost.

Blog
Blog
Ana Branković

Direktor

Txe Content Studio

Represent Communications

Strategija je reč koja se često koristi, a malo ko razume njeno značenje. Uglavnom izaziva dva osećanja: strah i oduševljenje. Strah izaziva kod onih ljudi koji ne znaju šta bi sa njom i šta to ona sve „radi“, a oduševljenje kod ljudi koji su imali dovoljno znanja i veština da osmisle i primene strategiju, slušajući i duboko poznajući sebe (svoju kompaniju) i druge (potrošače, konkurente).

Blog
Blog
Ivana Bogdanović

Digital Marketing Manager

Txe Content Studio

Represent Communications

Da li uopšte da postavim pitanje koliko vremena u toku svog dana provedete na internetu, ili, jednostavno, odmah da zaključim da danas svi „živimo on-line“? Počev od nekih jutarnjih „rituala“ uz kafu – provjera pošte (e-mail), čitanje aktuelnih vijesti, puštanje omiljene YouTube plejliste i praćenje trendova u digitalnom svijetu, pa do raznih ličnih i poslovnih pretraga, stupili smo u direktan kontakt sa našim on-line „Velikim bratom“ – Guglom (Google).

Svjesni smo činjenice da se danas velika pažnja poklanja temi zaštite privatnosti i podataka korisnika interneta. Sve brojnije različite društvene platforme omogućile su nam da non-stop budemo dostupni, u kontaktu sa dragim osobama, da dijelimo fotografije, video-sadržaje, iskazujemo lični stav na razne teme, odnosno da ostavljamo podatke. Dok pretražujemo destinacije za odmor, kupujemo tablet, ili čitamo tematske tekstove, sve to ostaje zabilježeno preko čuvenih cookies-a.

Blog
Blog

Ne dozvolite da vaša marekting strategija dobije oblik meduze

Strategija je reč koja se često koristi, a malo ko razume njeno značenje. Uglavnom izaziva dva osećanja: strah i oduševljenje. Strah izaziva kod onih ljudi koji ne znaju šta bi sa njom i šta to ona…

Digitalom do prodaje

Da li uopšte da postavim pitanje koliko vremena u toku svog dana provedete na internetu, ili, jednostavno, odmah da zaključim da danas svi „živimo on-line“? Počev od nekih jutarnjih „rituala“ uz kafu…

Video se voli

Da li mislite da biste za pet godina čitali, ili gledali ovaj tekst? U trenutku kada on-line video nastavlja svoj uspon, to je veoma interesantna tema za razmišljanje. Video predstavlja budućnost…
English English Srpski Srpski