Blog
 
 

BLOG

 

Dobrodošli
na naš blog

 

Trudićemo se da vam predstavimo najzanimljivije teme kojima se bavimo, ali i teme koje su aktuelne u našem poslovanju. Na ovom mestu imate priliku da pročitate naš osvrt na struku, trendove i ideje koje smo sproveli u delo. Za vas pišu naše kolege koje su eksperti u oblastima svog poslovanja. Budite slobodni da nam predložite temu koja vas interesuje. Rado ćemo se odazvati pozivu i izneti svoj stav.

Blog

 

 
Blog
Jelena Hajder

Account Manager

 

Represent Communications

“Jesi li pisala nešto?”, neizostavno je pitanje mog oca na početku svakog telefonskog razgovora. I ne vrede moja bledunjava ubeđivanja da svaki dan pišem nešto, da ima puno tekstova o uslugama, proizvodima i događajima koji su moji autorski i koji su za pojedine teme (hvala klijentima koji to prepoznaju) daleko od pukih reklamerskih poruka upakovanih u PR. Jalov je posao ubediti oca da to ima smisla. Ekonomista po profesiji, novinar po životnom opredeljenju koji upravo traga za svedočenjima ljudi sa Sremskog fronta za svoju veliku pripovetku koju je slušao kao dete, odbija da razume šta znače odnosi sa javnošću. U njegovom poretku, svaki čovek kao društveno biće treba da zna da komunicira. Tu dolazimo do pitanja: Šta će nam profesionalci za tako bazičnu radnju koja postoji od pamtiveka i koju čovek razvija od prvog udisaja na ovom svetu?

Blog
Blog
Ivana Bogdanović

Digital Marketing Manager

Txe Content Studio

Represent Communications

Kada bih dobila jedan euro svaki put kada čujem „Želim da budem na prvoj strani Google-a“ sada bih bila na Maldivima ili Baliju. Ali nisam… Tu sam u Beogradu i borim se da moji klijenti dođu do te prve strane Google-a. A kako to funkcioniše?

Ranije sam vam spominjala mikromomente i njihov uticaj na marketing strategije brendova na internetu. Korisnici se obraćaju Google-u za pomoć u najraznijim svakodnevnim situacijama i na vama je da budete tu da im date odgovor i rješenje. A da li će odabrati vas zavisi od toga da li vas uopšte vide na prvoj strani, među najrelevantnijim rezultatima pretrage. Ali kako da budete tu?

Blog
Blog
Nemanja Terek

Digital Marketing Specialist

Txe Content Studio

Represent Communications

Od kad je digitala i digitalnog marketinga sve nas muči pitanje kako izmeriti uspeh onoga što radimo online? Ovo pitanje podjednako muči i one koji za uslugu digitalnog marketinga i komunikacija plaćaju i one koji su plaćeni da je sprovedu u delo, posebno od kada su društvene mreže postale deo naše svakodnevice... ROI je svima važan i nije ga lako izmeriti u digitalnom svetu, ali svi se ipak trudimo. Kako je budućnost digitala upravo DATA, podaci koje nam daje online analitika, važno je pratiti neke parametre ne samo kako bismo zadovoljili očekivanja klijenta, već i kako bismo mogli bolje da planiramo buduće online kampanje. Razume se, kampanje ćemo bolje planirati i plasirati ako na pravi način razumemo ono što nam naša ciljna grupa poručuje na online kanalima.

Blog
Blog
Marko Lazarević

Content&Digital Account Specialist

 

Represent Communications

Zanimljivo je pomisliti kakva bi bila razmišljanja Makijavelija ili Bejkona da su u vreme njihovog teorijskog stvaralaštva postojale društvene mreže? Ili kako bi danas, uz neograničen pristup internetu i društvenim mrežama, delovale pristalice parlamentarnih frakcija T. Džefersona i A. Hamiltona u SAD, torijevci i vigovci u Velikoj Britaniji ili Robespijerovi Jakobinci tokom francuske revolucije? Da li bi Makijavelijev real-politički „priručnik za vladare“ podrazumevao i dobronamerne savete Lorencu de Medičiju kako delovati na društvenim mrežama? Da li bi pariski bifei ili trgovi širom kolonijalne Virdžinije bili jedina mesta na kojima bi odjekivale političke ideje i budući ciljevi političkih stranaka ili bi Robespijer pre pribegao „tvitovanju“, a Tomas Džeferson „šerovanju“ svojih političkih spisa na Facebook profil?

Blog
Blog

Najnovije iz kategorije BLOG

English English Srpski Srpski