Blog
 
 

BLOG

 

Dobrodošli
na naš blog

 

Trudićemo se da vam predstavimo najzanimljivije teme kojima se bavimo, ali i teme koje su aktuelne u našem poslovanju. Na ovom mestu imate priliku da pročitate naš osvrt na struku, trendove i ideje koje smo sproveli u delo. Za vas pišu naše kolege koje su eksperti u oblastima svog poslovanja. Budite slobodni da nam predložite temu koja vas interesuje. Rado ćemo se odazvati pozivu i izneti svoj stav.

Blog

 

 
Blog
Ivana Bogdanović

Digital Marketing Manager

Txe Content Studio

Represent Communications

Kako sam okružena marketarima često izgubim osjećaj o tome koliko su ljudi upoznati sa digital marketingom i šta im sve omogućavaju alati koji su uglavnom potpuno besplatni. I tako se svako malo iznenadim i suočim sa surovom realnošću. Ovdje ne govorim o velikm regionalnim i multinacionalnim kompanijama. One su, prateći svjetske trendove u marketingu, svoje ljude već edukovale. Ako nisu, vjerujem da će vrlo brzo jer nas je sve uhvatila digital groznica. Ova priča se više odnosi na mala i srednja preduzeća koja čine dobar dio privrede država u našem regionu. To su uglavnom privatnici koji su razvili porodični biznis ili sproveli svoju ideju kroz ortakluk u djelo. Oni prate sve interne procese i maksimalno su skoncentrisani na prihod i zaradu. Ali od tolikog obima posla, marketing najčešće strada, tj. biva prepušten nekome da se bavi oglašavanjem na bazičnom nivou. I tu najčešće dominiraju tradiocionalni marketing kanali. A upravo takve firme, koje se uglavnom bave proizvodnjom ili pružanjem neke usluge, svoje potrošače najlakše mogu naći tamo gdje i oni provode najviše vremena, na internetu.

Blog
Blog
Nemanja Terek

Digital Marketing Specialist

Txe Content Studio

Represent Communications

Od kad je digitala i digitalnog marketinga sve nas muči pitanje kako izmeriti uspeh onoga što radimo online? Ovo pitanje podjednako muči i one koji za uslugu digitalnog marketinga i komunikacija plaćaju i one koji su plaćeni da je sprovedu u delo, posebno od kada su društvene mreže postale deo naše svakodnevice... ROI je svima važan i nije ga lako izmeriti u digitalnom svetu, ali svi se ipak trudimo. Kako je budućnost digitala upravo DATA, podaci koje nam daje online analitika, važno je pratiti neke parametre ne samo kako bismo zadovoljili očekivanja klijenta, već i kako bismo mogli bolje da planiramo buduće online kampanje. Razume se, kampanje ćemo bolje planirati i plasirati ako na pravi način razumemo ono što nam naša ciljna grupa poručuje na online kanalima.

Blog
Blog
Marko Lazarević

Content&Digital Account Specialist

 

Represent Communications

Zanimljivo je pomisliti kakva bi bila razmišljanja Makijavelija ili Bejkona da su u vreme njihovog teorijskog stvaralaštva postojale društvene mreže? Ili kako bi danas, uz neograničen pristup internetu i društvenim mrežama, delovale pristalice parlamentarnih frakcija T. Džefersona i A. Hamiltona u SAD, torijevci i vigovci u Velikoj Britaniji ili Robespijerovi Jakobinci tokom francuske revolucije? Da li bi Makijavelijev real-politički „priručnik za vladare“ podrazumevao i dobronamerne savete Lorencu de Medičiju kako delovati na društvenim mrežama? Da li bi pariski bifei ili trgovi širom kolonijalne Virdžinije bili jedina mesta na kojima bi odjekivale političke ideje i budući ciljevi političkih stranaka ili bi Robespijer pre pribegao „tvitovanju“, a Tomas Džeferson „šerovanju“ svojih političkih spisa na Facebook profil?

Blog
Blog
Dejana Videnović

Account Executive

 

Native Network

Priprema jedne kampanje, bez obzira na temu i obim, jeste ozbiljan i obiman zadatak, ali svakako izazovan i zanimljiv. Najvažnija stvar je da ispunimo cilj i obezbedimo klijentu veću vidljivost poruke koju želi da prenese odabranoj ciljnoj grupi.

Blog
Blog

Najnovije iz kategorije BLOG

English English Srpski Srpski