Represent Media

Microsoft je brend koji hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike

Vesti - Oct 20, 2020

Check Point Research, kompanija koja se bavi analizom sajber kriminala, je objavila listu brendova koje hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike da im daju svoje lične informacije ili detalje o sredstvima plaćanja

U tromesečnom phishing izveštaju analitičke kompanije, od juna do avgusta 2020. godine, Microsoft je bio brend koji su sajber kriminalci najviše koristili. Microsoft se popeo sa petog mesta iz drugog tromesečja na prvo mesto u trećem tromesečju. Ovaj brend je korišćen u 19% svih globalnih phishing napada u pomenutom periodu (naspram sedam procenata iz drugog tromesečja).

Nakon Microsofta, slede DHL i Google, a oba brenda učestvuju sa po devet procenata u phishing napadima globalno tokom trećeg tromesečja. U vrhu su i PayPal, Netflix, Facebook, Apple, WhatsApp, Amazon i Instagram.

Tokom ovog perioda, e-mail je bio preferirano sredstvo napada sa 44% svih phishing napada, nakon čega sledi web phishing (43%). Brendovi, koji su najviše korišćeni tokom e-mail phishing napada su Microsoft, DHL i Apple dok su za web phishing najviše korišćeni Microsoft, Google i PayPal.

Izvor: benchmark.rs

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva