Ovo je 10 najvrednijih brendova na svetu: Apsolutni pobednik nije na listi
Vesti - Aug 21, 2020
Prema novoj Forbsovoj listi najvrednijih svetskih brendova, na prvom mestu je, kao i prošle godine, Apple sa vrednošću od 241,2 milijarde dolara.
Google je drugi i vredi 207,5 milijardi dolara, a među prvih pet su i Microsoft (162,9 milijardi dolara), Amazon (135,4 milijarde dolara) i Facebook (70,3 milijarde dolara).
Listu prvih deset čine još Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton i McDonald’s.
Toyota, koja je prošle godina bila u Top10, ove godine je izgubila na vrednosti za sedam odsto, pa je sada na 11. mestu. Louis Vuitton ranije nije bio top deset, a ove godine je zauzeo deveto mesto.
Netflix je za godinu dana porastao za 72 odsto i nalazi se na 26. mestu. Ipak, istorijski rast jednog brenda nije bio dovoljan da uđe na listu deset najvrednijih.