Represent Media

Reno zvanično ima novi logo, masovna primena od 2022.

Vesti - Mar 18, 2021

Fransucki brend automobila Reno ovog meseca započinje postupno da uvodi prerađeni zaštitni znak, prvi put prikazan na prototipu koncepta Renault 5. Oni su, kako je navedeno u zvaničnom saopštenju kompanije, želeli da se oproste sa nostalgijom i okrenu trendovima.

Njihov novi zaštitni znak simbolizuje inovativnost i modernizam. Žele da postanu brend koji simbolizuje čistu energiju. Prvi komentari su pozitivni, a među najzanimljivijima je i onaj da novi logo liči na dijamant.

Prvi automobili sa novim logotipom na tržištu će se naći sledeće godine.

Na snimku možete pogledati kako su došli do novog logoa i kako on izgleda:

 

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva