-
Blog - May 26, 2021
Headspace
Danas je na internetu moguće pronaći recenzije gotovo svega, od šerpi do fotografija sa Marsa, ali je relativno teško pronaći one smislene recenzije koje se neće baviti tehnički...
-
Vesti - May 25, 2021
Instagram testira opciju postavljanja sadržaja sa desktopa
Novitetu sa Instagrama posebno će se obradovati digitalni menadžeri i social media menadžeri. Poznato je da je do sada na Instagram bilo moguće postaviti sadržaj samo direktno i...
-
Vesti - May 24, 2021
TikTok kao platforma za zapošljavanje mladih generacija
TikTok testira platformu za regrutovanje kadrova. Priliku da isprobaju novu opciju imaće beta korisnici aplikacije i velike svetske kompanije. Osnovna ideja je da se privuku mla...
-
Blog - May 19, 2021
Koncept sreće na poslu 2.0
Koncept sreće na poslu: Još jedna korporativna izmišljotina ili magični sastojak koji će posao učiniti najlepšom sporednom stvari na svetu (a da nije fudbal) Od malena su nas uč...
-
Blog - Apr 28, 2021
AIDA model
AIDA prati putovanje naše ciljne grupe kroz pažnju, interesovanje, želju i akciju. On je jedan od najpoznatijih marketinških modela koji se danas koriste. Mnogi stručnjaci smatr...
-
Blog - Apr 21, 2021
Važnost kreativnosti!
Kreativnost, neki bi rekli manje bitna osobina. Međutim, tu je greška. Danas počinjemo sve više da se oslanjamo na robotiku i mašine, kako za donošenje odluka tako i za automati...
-
Vesti - Apr 16, 2021
LSPR upis XXX LSPR generacije u toku
Program počinje 24. aprila i traje do 29.maja 2021.godine. LSPR je jedini licencirani program za odnose s javnošću u regionu koji je istovremeno priznat od strane ITOL-a (Instit...
-
Vesti - Apr 11, 2021
Fejsbuk izbrisao 1,3 milijarde lažnih profila krajem 2020.
Kompanija Fejsbuk je saopštila da je u periodu između oktobra i decembra prošle godine izbrisala 1,3 milijarde lažnih profila na toj društvenoj mreži. Kako se navodi u kompanijs...
-
Blog - Apr 08, 2021
Erozija poverenja
Imala sam prilike da na ovogodišnjem forumu regionalnih komunikacionih lidera IZAZOV 2021 govorim o reputaciji tokom i nakon „što nas prođe COVID 19“, iz jednog vrlo zanimljivog...
-
Vesti - Apr 06, 2021
Amerikanci najviše veruju Guglu i Amazonu, a najmanje?
Tehnološke kompanije u današnje vreme teško stiču poverenje korisnika, ali ga izuzetno lako gube, pokazuju rezultati ankete koju je sprovela čikaška istraživačka platforma seoKl...
-
Vesti - Apr 05, 2021
Payoneer formirao lokalni menadžment u Srbiji
Kompanija Payoneer, globalna platforma za plaćanja i e-trgovinu, formirala je lokalni menadžment u Srbiji i najavila da će posebnu pažnju posvetili korisnicima iz Srbije i zemal...
-
Vesti - Apr 01, 2021
Instagram priprema verziju aplikacije namenjenu mlađima od 13 godina
Instagram je trenutno namenjen korisnicima starijima od 13 godina, ali jasno je kako i mlađa deca bez problema pronalaze načine kojima mogu izbeći te zabrane, otvoriti profile i...
-
Vesti - Mar 31, 2021
Wikimedia pokreće plaćenu uslugu namenjenu velikim kompanijama
Wikimedia navodi da ne prisiljava Big Tech kompanije da plaćaju za Wikipediju već će nova usluga omogućiti kompanijama da prikazuju pouzdanije informacije Fondacija Wikimedia st...
-
Vesti - Mar 29, 2021
WeChat imenovao zastupnika za zaštitu podataka za Srbiju
Advokatska kancelarija Karanović i partneri postala je predstavnik kompanija čije poslovanje uključuje aplikacije PUBG Mobile i WeChat, a kompanija Corvus Info za obrađivača pod...
-
Vesti - Mar 26, 2021
U Hrvatskoj portali počinju da naplaćuju pristup svojim sadržajima
Vodeći hrvatski novinski izdavači najavljuju da bi već do kraja marta mogli da uvedu digitalnu pretplatu – zatvaranje i naplatu dela sadržaja na svojim portalima, a tome se prid...