-
Intervju - Mar 21, 2019
Intervju: Izazovi zahtevaju mudrost i znanje
1. Kako ocenjujete 2018. godinu za svoju PR agenciju? Po čemu ćete je najviše pamtiti? 2018. je bila veoma plodna godina za posao, puna mnogobrojnih izazova koji su zahtevali mu...
-
Intervju - Mar 21, 2019
Kreativci & kreativnost 2018/19
Emilija Zaevska, The Content Studio “Tokom 2018 uspeli smo da pokažemo da nismo samo PR agencija, već i ozbiljan kreativan partner našim klijentima” Kreativni direktori su Heart...
-
Intervju - Mar 21, 2019
Dobre ideje i kreativnost uvek će biti u modi!
Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgo...
-
Blog - Mar 21, 2019
Rezime jedne godine pune izazova. Kako prihvatiti promene i kada na to nismo spremni. Zašto je važno biti deo dobrog tima
Kažu da “Entitet za dobar odnos prema radu zavisi od međusobnih odnosa u okviru kolektiva koji mogu biti praćeni spoljnim i unutrašnjim sistemom. Spoljni sistem je određen...
-
Blog - Mar 21, 2019
HOT SPOT – Novi sajt Represent Communications
Kao što smo 2002. osnovali jednu od prvih PR agencija, kao sto smo 2008. jos pre dolaska Facebooka u naše krajeve napravili Online PR sektor ili 2015. kada smo napravili prvi Th...
-
Blog - Mar 21, 2019
Trendovi za 2019. godinu u Event industriji
Po svemu sudeći, ovo će biti dobra godina za event menadžment i MICE industriju. Između 2017. i 2018. godine broj kompanija koje organizuju 20 ili više korporativnih događaja go...
-
Blog - Mar 21, 2019
Animacija kao deo digitalne marketing strategije
Bez obzira da li kreirate GIF od 10 sekundi ili animaciju od 2 minuta, možete se osloniti na moć ove vrste videa da ispriča priču i uputi lako razumljivu poruku za svaku publik...
-
Blog - Mar 21, 2019
Mercedes ili tri šnicle
Šta god da planiramo da kupimo, pitamo koliko košta. I to je normalno. Ali isto tako, uvek znamo svoj budget. I uvek se informišemo šta sebi možemo priuštiti. Sem kada su u pita...
-
Blog - Mar 21, 2019
Reputacija na meru
Da je korporativna reputacija važna, saglasni smo svi. Postalo je takodje jasno i da sveukupni imidž kompanije veoma utiče na lojalnost savremenog potrošača i njegovo konačno op...
-
Blog - Mar 21, 2019
I, koja je razlika između PR i content marketinga? Ko je bolji?
Mi živimo u svijetu svakodnevne digitalne transformacije. Skoro pa da ne postoji sfera ljudskog djelovanja koja se, dok ovo pišem a vi čitate, digitalno ne transformiše na razli...
-
Blog - Mar 08, 2019
Kako klijent (ne)motiviše agenciju
Već dugo razmišljam da napišem svoj prvi blog i nekako mi se ne da. Iako smo mi PRovci toliko puta pisali za druge ljude u kompanijama i govore i tekstove, saopštenja i ključne ...
-
Blog - Mar 07, 2019
Pravila Google algoritma
Kada se osvrnem na svoje početke u svijetu digitalnog marketinga, u 2005. godinu, prisjetim se kako su sve teme, koje se odnose na to kako je algoritam Google-a indeksirao, za m...
-
Blog - Mar 07, 2019
Advantages Of Successful Landing Page
The only way to have a clear insight into all the parameters of relevance for evaluating the executed campaign When I go back to the beginning of my career, when I started worki...
-
Intervju - Feb 21, 2019
Preporuka
Ne propustite S obzirom na to da je i dalje aktuelna priča o dodeli Oskara, počeću od upečatljivog poljskog filma „Hladni rat“, koji nije osvojio nagradu, ali je više nego vreda...
-
Intervju - Jan 23, 2019
REFERENTNI BLOG POST – NE BRISATI!!!
“Jesi li pisala nešto?”, neizostavno je pitanje mog oca na početku svakog telefonskog razgovora. I ne vrede moja bledunjava ubeđivanja da svaki dan pišem nešto, da ima puno teks...