Content akademija
O školi
Ova škola sadrži ključne module za kreiranje efektnog web sadržaja. Tokom predavanja ćeš u potpunosti ovladati profesionalnim znanjem o tome kako da plasiraš svoje proizvode ili usluge u savremenom poslovnom okruženju. Stečeno znanje će ti pomoći da razvijaš sopstveni biznis ili da postigneš bolje rezultate ukoliko radiš kao stručnjak za marketing i komunikaciju. Najreprezentativniji predavači iz regiona i Srbije preneće ti svoje dragoceno znanje i iskustvo.
Šta ćete naučiti
Tokom Content Akademije, razumećeš znašaj strateškog pristupa u digitalnoj komunikaciji, šta pokreće tvoju ciljnu grupu i kako da joj se obratiš. Biće ti jasno kako da napraviš adekvatan sadržaj i prilagodiš ga auditorijumu na različitim društvenim platformama. Naučićeš osnove content marketinga, sve o kreiranju kvalitetnog sadržaja i storytellingu, kako da povećaš konverziju na sajtu i optimizuješ pretragu,koja su pravila za komunikaciju na društvenim mrežama i kako upakovati kvalitetan sadržaj za svaku ciljnu grupu, kako napraviti kavlietan video i fotografiju i kako sarađivati sa influenserima.
Škola se održava dva puta godišnje na proleće i jesen, a moguće je organizovati tailor made programe za pojedince ili kompanije. Za više informacija pišite na prijava@represent.rs ili popunite formular.
- Ako ste nam pisali sa “yahoo” domena, proverite da li je naš odgovor otišao u “spam” folder!
Datum
27. 3. – 17. 4.
Termin
5 x subotom 10 – 17h
Moguće organizovanje ONLINE nastave, zbog situacije sa virusom korona
Format
Max 20 učesnika
Jezik
Srpski i engleski
Mesto održavanja
Knez Mihailova 1/II,
BeogradCena
850 EUR + pdv
Za prijave do 22.3. popust 30%
NOVA CENA: 595 EUR + pdv
- Uplate se vrše u dinarskoj protivvrednosti na dan transakcije
PRIJAVE I DODATNE INFORMACIJE NA MEJL:
prijava@represent.rs
Program Content Academy 2020
Strategija content marketinga
- Vaše putovanje o content marketingu
- Strategija content marketinga
- Awarness
- Engagement
- Storytelling
- Planiranje i merenje, tulovi i programi koji mogu da koriste
Video produkcija
- Šta je bitno za kreiranje dobrog videa
- Kako izgleda sam proces izrade videa
- Zašto je animacija dobar format za komunikaciju korporativnih tema
- Q&A sa producentom
SEO i Google
- SEO optimizacija on & off page
- Zašto je SEO važan za poslovanje
- Ključne reči, kategorije, tagovi i opisi
- Osnove Google analitike i praćenja saobraćaja na stranici
Krizna komunikacija
- Kako do cilja i šta nam je cilj?
- Šta je strategija, a šta taktika?
- Zašto nijedna strategija ne radi po planu?
- Krizno komuniciranje i upravljanje krizom?
- Zašto krizni priručnik?
- Krizno komuniciranje u online okruženju?
Komunikacija na društvenim mrežama
- Važnost komunikacije na DM za biznise, brendove i kompanije
- Građenje zajednice, publike i skupljanje pratilaca
- Trendovi na društvenim mrežama
- Kako se prave viralni sadržaji
- Tipovi sadržaja prema mreži (FB, IG, YT, LN,TW, TikTok)
- Zlatno pravilo DM
Influence marketing
- Uticaj influensera na mišljenje šire javnosti
- Digital creator
- Kreiranje catchy sadržaja
- Trendovi u Svetu
- Identifikacija influensera prema relevantnosti za svaku kampanju
- Detaljna analiza influensera
- Kako napraviti pitch za influensere
- Izmerite uspeh i identifikujte relevantne KPI
- Kako raditi sa influenserima, ugovori, plaćanje, isporuka kreative
Fotografija
- Najbolja kompozicija za Facebook, Instagram ili blog
- Osnovna pravila fotografisanja (sa akcentom na portret)
- Fotografija kao content na društvenim mrežama
- Primena telefona u fotografisanju za mreže
- Postprodukcija fotografija
- Praktični rad
Web shop
- Glavne strane vebsajta
- Korisničko iskustvo
- Od administracija do izveštaja
- Prikupljanje podataka
-
Psihologija i tehničke stvari za uspešnu kupovinu
Kako skratiti prodajni ciklus i uvećati revenue?
- Definicija i značaj inbound marketinga
- Analiza kao početni korak
- Važnost ličnog brenda zaposlenih
- Važnost kulture i vrednosti kompanije
- Linkedin kao go to platforma za B2B kompanije
- Strategija za distribuciju sadržaja na Linkedinu
- Advertising u službi distribucije sadržaja
- Uticaj razvijene B2B mašine na skraćenje prodajnog ciklusa i revenue
Predavači
-
Dr Bora Miljanović
CEO at Represent System
-
Tim Tucker
Content strategist, copywriter & user experience specialist
-
Ivan Dabetić
Director of Digital Marketing and Ecommerce at Laguna & Delfi knjižare
-
Saša Stanković
Digital Marketing Manager, Adriatics at Philips
-
Krešimir Macan
Vlasnik i osnivač Manjgure, komunikacijski savetnik
-
Nemanja Živković
CEO at Funky Marketing
-
Peđa Todorović
Osnivač foto-video produkcije Diptych
-
Aleksandra Bezmarević
Preduzetnica i Influencer
-
Katarina Milanović
Content & video specialist, Represent Communications
-
Jelena Džodan
Content Creator, Represent Academy
PRIJAVA@REPRESENT.RS
[contact-form-7 404 "Not Found"]