Škole

Content akademija 2020.

Rezime

Ova međunarodno sertifikovana škola sadrži ključne module za kreiranje efektnog web sadržaja. Tokom predavanja ćeš u potpunosti ovladati profesionalnim znanjem o tome kako da plasiraš svoje proizvode ili usluge u savremenom poslovnom okruženju. Stečeno znanje će ti pomoći da razvijaš sopstveni biznis ili da postigneš bolje rezultate ukoliko radiš kao stručnjak za marketing i komunikaciju. Po završetku Content Akademije, razumećeš šta pokreće tvoju ciljnu grupu i kako da joj se obratiš. Biće ti jasno kako da napraviš adekvatan sadržaj i prilagodiš ga auditorijumu na različitim društvenim platformama. Najreprezentativniji predavači iz regiona preneće svoje dragoceno znanje i iskustvo.

  • Datum

    03-31.10.2020.

  • Termin

    5 x subotom 10 – 17h

    Moguće organizovanje ONLINE nastave, zbog situacije sa virusom korona

  • Format

    Max 20 učesnika

  • Jezik

    Srpski i engleski

  • Mesto održavanja

    Knez Mihailova 1/II,
    Beograd

  • Cena

    Na upit

Šta ćete naučiti?

  • Koje su osnove content marketinga
  • Kako da kreirate kvalitetan sadržaj, ispričate svoju priču i komunicirate poruke
  • Kako da koristite SEO da biste povećali konverziju i poboljšali organsko pretraživanje
  • Kako da koristite Google analitiku i optimizujete pretragu
  • Kako izgraditi publiku i komunicirati sa njom
  • Koji su najbolji alati za kreiranje sadržaja
  • Koliko su društvene mreže danas važne i kako pravilno da komunicirate na ovim platformama
  • Kako najbolje iskoristiti sponzorisane objave na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube i TikTok)
  • Svi detalji pred-produkcije, načini snimanja i montaža profesionalnog video materijala, pravljenje kvalitetnih fotografija za android i IOS telefone

Program Content Academy 2020

Content & Inbound Marketing, 3. oktobar 2020.

Predavač: Dr Bora Miljanović

  • Kakav content “prolazi” u današnje vreme?
  • Trendovi u content marketingu
  • Komunikacijska mantra – 7 pravila
  • Kako komuniciramo?
  • Marketing plan

Predavač: Emilija Zaevska

  • Deljenje sadržaja na društvenim mrežama
  • Pravila komunikacije na društvenim mrežama – best practices
  • Važnost digital miksa i privlačenje publike
  • Korisni alati i web stranice koje olakšavaju posao
  • Forma i struktura sadržaja za optimizaciju na mobilnim uređajima
  • Kako jasno postaviti strategiju case study-a
  • Ciljevi i metodi realizacije case study-a

Video produkcija, 10. oktobar 2020.

Predavač: Katarina Milanović

  • Šta je bitno za kreiranje dobrog videa
  • Kako izgleda sam proces izrade videa
  • Zašto je animacija dobar format za komunikaciju korporativnih tema
  • Q&A sa producentom

Storytelling; 15. oktobar 2020.

Predavač: Matt Murrie

  • Šta ako je radoznalost vaš najvredniji resurs? A šta ako, svoju radoznalost možete pretvoriti u energiju koja ne samo da potencira vašu inovaciju, već je i vodi?
  • Ovo predavanje će istražiti šta je radoznalost, odakle dolazi njena moć i kako možete da je počnete koristiti u svoju korist (i uživanje!).
  • Naučićete specifične procese učenja zasnovane na znatiželji koje možete odmah koristiti kako biste strateški planirali, efikasnije inovirali i postigli više zadovoljstva u onome što radite, kako to radite i rezultatima koje stvarate.

SEO i Google, 17. oktobar 2020.

Predavač: Saša Stanković

  • SEO optimizacija on & off page
  • Zašto je SEO važan za poslovanje
  • Ključne reči, kategorije, tagovi i opisi
  • Osnove Google analitike i praćenja saobraćaja na stranici

Strategija komuniciranja i krizna komunikacija; Trendovi na društvenim mrežama 24. oktobar 2020.

Predavač: Krešimir Macan

  • Kako do cilja? Što nam je cilj?
  • Šta je strategija, a šta taktika?
  • Zašto nijedna strategija ne radi po planu?
  • Krizno komuniciranje i upravljanje krizom?
  • Zašto krizni priručnik?
  • Krizno komuniciranje u online okruženju?

Predavač: Jelena Džodan

  • Važnost komunikacije na DM za biznise, brendove i kompanije
  • Građenje zajednice, publike i skupljanje pratilaca
  • Trendovi na DM
  • Kako se prave viralni sadržaji
  • Šta koja mreža „voli“ (FB, IG, YT, LN,TW, TikTok)
  • Zlatno pravilo DM

Fotografija i influense marketing; 31. oktobar 2020.

Predavač: Minja Cvetković

  • Najbolja kompozicija za Facebook, Instagram ili blog
  • Uticaj Influencera na mišljenje šire javnosti
  • Digital creator
  • Kreiranje catchy sadržaja
  • Trendovi u Svetu

Predavač: Peđa Todorović

  • Osnovna pravila fotografisanja (sa akcentom na portret)
  • Fotografija kao content na društvenim mrežama
  • Primena telefona u fotografisanju za mreže
  • Postprodukcija fotografija
  • Praktični rad


Za koga je ova škola?

Za profesionalce iz oblasti marketinga i komunikacije i ostale koji žele da ovladaju veštinama content marketinga

  • Content Academy 2020

Izjave zadovoljnih polaznika

Svež i zanimljiv koncept, izuzetni predavači, širok spektar tema i njihova praktična primena učinili su Kontent akademiju iskustvom koje toplo preporučujem, što početnicima, što onima koji se već neko vreme bave marketingom i komunikacijama.

Zlata Lukić

Rukovodilac Službe za marketing i odnose s javnošću, Udruženje banaka Srbije

Bez obzira koliko iskustva imate i koliko mislite da znate, na svakom predavanju naučićete mnogo toga novog i što je najvažnije – primeniti već sutradan! Mogućnost da slušate i diskutujete sa predavačima, od kojih neki sa razlogom imaju “supestar” status u svojoj branši, prilika je koju svaki “digitalac” ne treba da propusti.

Nevena Branković

Represent Communications

Predavači

  • Dr Bora Miljanović

    CEO at Represent System

  • Emilija Zaevska

    Content Studio Director, Represent Communications

  • Saša Stanković

    Digital Marketing Manager, Adriatics at Philips

  • Matt Murrie

    Executive Director and Chief Curiosity Curator for What If Curiosity

  • Katarina Milanović

    Content & video specialist, Represent Communications

  • Krešimir Macan

    Vlasnik i osnivač Manjgure, komunikacijski savetnik

  • Jelena Džodan

    Corporate Image Officer, Represent System

  • Minja Cvetkovic

    Minja Cvetković

    Instagram influenser, aka Miss Psycho Cat

  • Peđa Todorović

    Osnivač foto-video produkcije Diptych

Biografije predavača

Pre nego što je stao na čelo Represent Systema, dr Borislav Miljanović je više od deset godina radio kao novinar i urednik brojnih medija. Osnovne studije završio je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu, a potom stekao zvanje magistra, odnosno doktora komunikologije na Fakultetu političkih nauka. Dobitnik je nagrade za životno delo "Srđan Đurić", koje su mu dodelile kolege iz struke – Društvo Srbije za odnose s javnošću. Za razvoj marketinške misli dobio je nagradu od agencije Taboo, specijalizovanog časopisa za marketinške komunikacije. Njegov doprinos u razvoju PR struke priznat je i u regionu nagradom Pro. PR Awards.

Dr Bora Miljanović

CEO at Represent System

Nju, kao ljubitelj digital i kreative, pokreću sadržaji i ona je u potrazi za sledećom inspiracijom koju će na izuzetan način primeniti u praksi. 9 godina iskustva u digitalnom marketingu obuhvata digitalne koncepte i strategiju, vebsajtove, SEO, imejl kampanje, PPC kampanje, marketing u društvenim medijima i klijente kao što su Coca-Cola, Vip, Pivara Skopje, i mnoge druge. Njen najnoviji izazov je srpsko tržište gde je u okviru Represent Communications Belgrade, vodi The Content Studio kombinovajući najbolje od oba sveta: digitalnog i kreativnog.

Emilija Zaevska

Content Studio Director, Represent Communications

Saša ima više od 10 godina agencijskog iskustva na različitim pozicijama: media planer, account manager i direktor digitalne agencije. Radio je sa velikim brojem međunarodnih i lokalnih klijenata, poput Atlantic grupe, Porsche Croatia, Oryx, Auto Zubak, Opel, Philips, MasterCard, Lego, Adidas, Red Bull, Reebok, Societe General banke. Pre dolaska Philips, radio je u agenciji MMB Media Agentur u Zagrebu. Veliko iskustvo je stekao kao digital media menadžer i eCommerce menadžer u kompaniji FOREO, gde se svakodnevno susretao sa digitalnim izazovima na globalnom tržištu. Predavač je na velikom broju konferencija u zemlji i inostranstvu.

Saša Stanković

Digital Marketing Manager, Adriatics at Philips

Matt Murrie autor je knjige "Šta ako ...", osnivač "Šta ako ..."? Radoznalost i tvorac procesa učenja zasnovanog na znatiželji. Matt koristi radoznalost da pomogne vaspitačima, preduzetnicima, rukovodiocima i empatičnim liderima da svoju radosnu radoznalost pretvore u energiju koja pokreće njihovo učenje, inovacije i saradnju za bolji svet. Matt Murrie deluje na život u svetu u kojem ljudi radije pronalaze rešenja za prigovaranje na probleme, gde ljudi traže odgovore putem pitanja, a radoznalost se tretira kao prirodni resurs kakav jeste. Beskrajno znatiželjan i očaran spektakularnom raznolikošću ljudi i mesta koja čine naš univerzum, on je učio više od jedne decenije u pet zemalja i na tri kontinenta. Matt je vraćeni dobrovoljac mirovnog korpusa (Makedonija i Honduras) koji je sa ocem Steveom Murrie napisao sedam knjiga. Matt je takođe predavao englesku književnost, pisanje i preduzetništvo na Vestminster koledžu i blogirao na Huffington Post. Danas je socijalni preduzetnik i „edupreneur“ koji radi u punom radnom vremenu kao izvršni direktor i glavni kustos kurioziteta za šta ako radoznalost.

Matt Murrie

Executive Director and Chief Curiosity Curator for What If Curiosity

Nakon završenih studija digitalnih umetnosti i filmske produkcije, kao i mastera iz fotografije, Katarina postaje deo Representovog Content studia. U poslednje tri godine, učestvuje pri realizaciji mnogobrojnih kreativnih kampanja za klijente, kreiranju sadržaja za društvene mreže, i pre svega, video formata za sve sfere marketinga. Kako kaže, ključ uspešnog videa je dobra organizacija i važno je znati šta sve to zapravo podrazumeva. Njeno predavanje namenjeno je svima koji žele da kao klijenti izrade video za svoj brend ili se oprobaju kao samostalni filmmejkeri. Dodatan akcenat u okveru predavanja biće na animaciji kao pogodnom formatu za komuniciranje korporativnih poruka na kreativniji način.

Katarina Milanović

Content & video specialist, Represent Communications

Krešimir Macan je hrvatski komunikacijski savetnik i predavač specijalizovan za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i digitalne društvene medije. Vlasnik je i osnivač Manjgure (curica u dubrovačkom dijalektu), jedne od prvih hrvatskih agencija za odnose s javnošću osnovane još daleke 1997. godine. Krešo u svaku kampanju donosi iskustvo stečeno godinama bavljenja komunikacijskim menadžmentom. Vodio je komunikaciju za brojne domaće i strane investicije, uspešno radio u nizu izbornih kampanja u Hrvatskoj i regiji, savetovao dvojicu hrvatskih premijera, ali i gradio reputaciju brojnih domaćih brendova. Hrvatska zadruga za odnose s javnošću HUOJ mu je 2019. dodelila nagradu Grand PRix za ukupan dosadašnji rad u odnosima s javnošću te poseban doprinos razvoju struke. „Za Krešimira Macana možemo reći da je u PR-u u Hrvatskoj ono sto je Digitron među kalkulatorima, dakle jedna od prvih asocijacija kad se govori o odnosima s javnošću u našoj zemlji“, istaknula je tom prilikom predsednica HUOJ-a Ana Tkalac Verčić.

Krešimir Macan

Vlasnik i osnivač Manjgure, komunikacijski savetnik

Posle 15 godina uspešne karijere novinara i urednika vodećih domaćih medija, sa bogatim iskustvom u social media management-u, odlučila da uplovi u svet PR-a i komunikacija. Bavi se internom i eksternom komunikacijom, održavanjem sajta i društvenih mreža Representa. Master žurnalista po obrazovanju, novinar u duši, zavisnik od interneta.

Jelena Džodan

Corporate Image Officer, Represent System

Minja Cvetković, aka Miss Psycho Cat, pojavila se na društvenim mrežama pre pet godina kao pin-up alternativni model. MA etnologije i antropologije, specijalizovana za istoriju mode i potkultura, inkorporirala je ljubav prema modi prošlog veka sa modernim trendovima i rano prepoznala moć interneta u samopromociji. Danas radi kao full-time digital content creator u Dexy Co kompaniji, dok je za britanski brend British Retro na poziciji social media menadžera i model koordinatora. Ne voli da se predstavlja kao 'influenser', ali je u opisu posla istog imala prilike da sarađuje sa mnogim imenima kao što su Reebok, Cockta, Converse, Frikom, Avon, Exit, Lovefest, Doritos, McDonald's, H&M...

Minja Cvetković

Instagram influenser, aka Miss Psycho Cat

Predrag Todorović je fotograf i filmmejker. Nakon završenih studija digitalnih umetnosti i mastera iz fotografije, osniva foto - video produkciju Diptych koja svoj rad bazira na kreiranju sadržaja za kompanije iz najrazličitijih sfera (Robert Bosch, Novak Đoković Foundation, XiaoMi, DJI, Erickson International, ManpowerGroup, Zuhlke Engineering...). U svetu fotografije je više od decenije i iza sebe ima stotine projekata kako u zemlji tako i za internacionalne klijente širom Evrope. Pored komercijalnog rada, publici se do sada predstavio sa dve samostalne izložbe i desetak grupnih izlaganja.

Peđa Todorović

Osnivač foto-video produkcije Diptych