Londonska škola za odnose s javnošću
O školi
Međunarodno sertifikovana Londonska škola za odnose s javnošću omogućava lični i profesionalni razvoj kroz sticanje praktičnog znanja u oblasti PR-a i komunikacije. Dinamičan rad i iskusni predavači, učenje na praktičnim primerima, praćenjem trendova i razmenjivanjem iskustva sa predavačima i učesnicima iz sektora komunikacije. Osnovni cilj LSPR škole je razumevanje strateškog pristupa u komunikaciji kojim se gradi reputacija kompanije ili brenda.
Šta ćete naučiti?
LSPR program fokusiran je na kreiranje komunikacijskih kampanja, upravljanje brendom, prevazilaženje i smanjivanje kriza i rizika u poslovanju, saradnju sa medijima, pripremu i pisanje kreativnih materijala za različite vrste medija (tradicinalnih i digitalnih), izgradnju reputacije, društveno odgovorno poslovanje, komunikaciju sa stejkholderima, pripremu za medijski nastup i kreiranje strategije.
Naučite osnovne veštine odnosa s javnošću u razvoju snažnih strategija koje poboljšavaju reputaciju vašeg brenda i korporativnog imidža. Obučićemo vas tehnikama izgradnje poverenja unutar vašeg brenda, razvijajući reputaciju i imidž vašeg brenda. Blisko sarađujemo sa svakom osobom kako bismo vam pomogli da razvijete svoje PR i veštine komunikacije. Ključno za ovaj kurs je sticanje potpunog razumevanja kako je reputacija primarni strateški put do uspeha za kompanije u digitalnoj eri.
Program Londonske škole za odnose s javnošću uspešno sprovodimo od 2004 godine. On je međunarodno priznat i prepoznat po Continuing Professional Development (CPD) sertifikatu www.cpduk.co.uk
Škola se održava jednom godinje na jesen. U toku je program za tekuću godinu, a sledeći je u planu od oktobra do kraja novembra 2023. godine.
Moguće je organizovati i tailor made programe za pojedince ili kompanije.Za više informacija pišite na prijava@represent.rs ili popunite formular.
- Ako ste nam pisali sa “yahoo” domena, proverite da li je naš odgovor otišao u “spam” folder!
Datum
21.10 – 18. 11. 2023.
Vreme
Subota 10 – 17h
Utorak i četvrtak 17 – 20hFormat
Uživo i online.
Jezik
Srpski &Engleski
Lokacija
Knez Mihailova 1-3/II sprat,
BeogradCena
1300€ puna cena programa
910€ za prijave od 1.12.2022.
Mogućnost plaćanja u ratama za fizička i pravna lica.
Info
PRIJAVE I DODATNE INFORMACIJE NA MEJL:
Moduli
Uvod u PR: Medijske kampanje i priprema materijala
- Tehnike i alati u odnosima sa medijima
- Različite vrste medija – tradicionalni i digitalni
- Šta čini dobru priču?
- Pisanje saopštenja za medije i kreiranje poruka
- Razumevanje stila pisanja za različite publikacije i publiku
- Ključni elementi saopštenja za javnost
- Kako privući pažnju urednika
- Efikasna upotreba fotografija
- Komunikacija sa medijima iz PR ugla i iz novinarskog ugla
- Struktura odnosa s medijima
- Organizacija događaja i konferencija
- Evaluacija aktivnosti nakon događaja
- Analiza dobrih i loših primera
Retorika i psihološka priprema javnog nastupa
- Modeli komunikacije
- Verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija
- Dikcija
- Psihološka priprema
Medijski nastup
- Medijska scena u Srbiji
- Kako sa novinarima
- Kada prihvatiti poziv za gostovanje u medijima
- Priprema za nastup u medijima
- Praktična vežba i evaluacija
Tehnike i alati u komunikaciji
- Kako da sopstvena izražajna sredstva prilagodite zahtevima savremnih medija
- Razvijanje kritičkog mišljenja
- Upoznavanje sa tehnikama pravilnog disanja
- Kreiranje autentičnog i modernog stila
Krizna komunikacija
- Razumevanje potencijalnih kriznih situacija
- Procesi u upravljanju kriznom situacijom
- Posledice neupravljanja krizom
- Uticaj digitalnih medija i izlaganje vašeg brenda riziku
- Planiranje krize
- Značaj kriznog plana
- Upravljanje krizama – odgovor na krizu – koraci
- Članovi vašeg kriznog tima
- Značaj liderstva tokom krize
- Značaj internih komunikacija tokom krize
- Izrada kriznog komunikacionog plana
- Upravljanje medijima tokom krize – Mediji i krizne komunikacije tokom akutne faze krize
- Unapred pripremljene izjave za komunikaciju sa medijima
- Upravljanje reputacijom tokom kize
Public & Regulatory Affairs
- Odnosi sa stejkholderima
- Na koji način se grade odnosi?
- Koji su najbolji načini da angažujemo stejkholdere da rade za nas?
- Da li postoji razliku u odnosu na lobiranje, zagovaranje?
- Praktični primeri
CSR & Brand communications
- Ključni koncepti i terminologija
- Zašto su klimatske promene i gubitak biodiverziteta toliko važni?
- CSR i prihvatanje poslovnog modela
- Uvođenje održive strategije CSR
- Usklađenost CSR i brend strategije
- Upravljanje interesnim grupama
- Vizuelni elementi brenda i kako on oblikuje našu percepciju
- Istraživanje razlika između opipljivih (fizičkih) i nematerijalnih (nefizičkih) elemenata brendiranja
- Dublje zalaženje u nematerijalna ulaganja: kako oni utiču na reputaciju
- Istraživanje strategija upravljanja reputacijom
- Strategije za pozicioniranje vašeg brenda kako biste stvorili lojalnost i poverenje
Content, Native Advertisting & Digital marketing
- Content marketing i njegova primena u praksi
- Strategija content marketinga
- Native marketinga – prednosti i korišćenje
- Vrste digitalnih medija
- Sopstveni, zasluženi i plaćeni mediji
- Prilagođavanje sadržaja svakoj platformi i korišćenje alata
Strategija i kreativno razmišljanje u korporativnom svetu
- Kako utvrditi svoje PR ciljeve i zadatke
- Kako stvoriti uspešne strategije interne komunikacije, kako bi se postigao maksimalan angažman
- Kako prepoznati svoju publiku, uspostaviti angažman i stvoriti ličnosti
- Kako koristiti SMART ciljeve za postizanje PR ciljeva
- Kako planirati budžet za najbolje rezultate
- Kako efikasno proceniti odnosno meriti uspeh kampanje
- Kako kreativno razmišljati u PR-u
- Koji sunajnoviji trendovi u brend i korporativnoj komunikaciji
- Kako prilagoditi poruke današnjoj publici
Interne komunikacije iz ugla brenda
- Zašto su interne komunikacije novi PR?
- Koliko su se značaj i uloga internih komunikacije promenili u svetu digitalnih platformi?
- Kako zaposleni mogu postati autentični brand ambasadori i zašto je to važno?
- Kako napraviti dobru strategiju interne komunikacije?
- Da li se gubi granica između eksterne i interne komunikacije?
- Merenje uspešnosti internih kampanja
- Zbog čega je organizaciona kultura postala jedna od ključnih pretpostavki poslovnog uspeha brenda/kompanije?
Case study
- Komunikacija javnih preduzeća
- Razlika u komunikaciji vladinog i nevladinog sektora
- Web3&NFT misterije marketinga
- Cartier Foundation
- Komunikacija iz ugla Vlade i ministarstva
Predavači
-
Dr Borislav Miljanović
CEO, Represent System
-
Jelena Mikić
Director, Represent Academy
-
Nataša Ristić
Konsultant za komunikacije i prezentacijske veštine
-
Srđan Karanović
Glumac, režiser, profesor na FDU
-
Miloš Milovanović
Novinar i voditelj N1
-
John Dalton
Director of LSPR Worldwide and Lead Trainer
-
Sanja Burg
Corporate Communications Director for Balkan Region at L’Oréal ADRIA-BALKAN
-
Zlatko Ganić
Digital marketing specialist, Fabrika, BiH
-
Nevena Milenković
Global Senior Manager Corporate Communications, adidas
-
Dragan Lupšić
Director Of Legal Services at PwC Serbia
-
Aleksandar Pavlović
Communications and PR Manager, Cartier
-
Igor Grmuša
Chief Marketing Officer, Planeta sport
-
Jelena Parezanović
Savetnica ministra Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave
-
Alma Muslibegović
Šef Službe za odnose s javnošću, EPS Srbija
-
Marina Grihović
Director, Headline&Dkit Communications
-
Ana Bolbođevski
Direktor komunikacija, Belgrade airport
-
Jelena Kovačević
Savetnik za komunikacije
-
PRIJAVA@REPRESENT.RS
[contact-form-7 404 "Not Found"]