Građenje ličnog brenda i menadžment uticaja

O programu

Da li želite da budete primećeni? Po čemu želite da se istaknete? Pažljivim promatranjem vodećih svetskih lidera i ispitivanjem tržišta shvatili smo da postoji veliko interesovanje i želja za kursom koji usmerava i pomaže liderima i pripadnicima sveta biznisa da se bolje pozicioniraju i izgrade lični brend. Ovaj kurs će vam pomoći da uočite, razumete i koristite suptilne nagoveštaje i signale okoline, kako biste ih pretočili u sopstvenu korist. Centralna tema kursa je kako projektovati moć i prestiž, povećavajući tako svoj uticaj prema drugima. Drugi deo kursa razvija se na osnovama ispitivanja o razvijanju ličnog brenda, kako nastupiti na društvenim mrežama i razviti strategiju nastupa na svim kanalima, kako bi se doprlo do što većeg broja ciljane publike i ojačao lični imidž.

Za koga je ovaj kurs?

Ako ste na srednjoj ili visokoj menadžerskoj poziciji, ovim kursom dobićete funkcionalna i praktična znanja o tome kako da upravljate svojim postupcima i razvijete konkurentan lični brend.

Teme koje obrađujemo:

  1. Executive presence: kontekst, termin i važnost
  2. Evoluciona psihologija: šta je i zašto je korisna?
  3. Nauka prvog utiska: brzo zaključivanje na osnovu malog broja informacija i kognitivna procena
  4. Jezik, vokabular i fizionomija
  5. Status: težnja za statusom i anksioznost
  6. Govor tela: projekcija samopouzdanja, staloženost i držanje tela
  7. Tehnike efektivnog executive presence-a: šta zaista funkcioniše?
  8. Liderstvo i reputacija: međusobna igra moći, dominacije, uticaja i prestiža
  9. Osnove građenja ličnog brenda
  10. Sadržaj i strategija na LinkedIn mreži

Šta ćete dobiti?

Funkcionalna i praktična znanja

– Rad sa mentorima tokom i nakon predavanja

Uz kotizaciju učesnik dobija i jednu od tri ponuđene dodatne opcije:

Analizu profila na društvenim mrežama sa posebnim osvrtom na LinkedIn, kao i preporuke za bolje pozicioniranje

– Rad sa mentorom 1 na 1, sat vremena konsultacije uživo

– Fotografisanje u studiju za poslovne potrebe

Način prijave i format rada

* Za detaljnu agendu i sve dodatne informacije pišite nam na mejl: prijava@represent.rs

* Maksimalan broj učesnika je do 15 u grupi.

* Po završetku kursa učesnici dobijaju međunarodno priznatu sertifikovanu diplomu.

  • Datumi održavanja:  28. i 29. septembar 2022. godine

  • Cena: Na upit / prijava@represent.rs

  • Format: Uživo, u Budvi, hotel Falkensteiner

Predavači i mentori

  • John Dalton

    CEO of LSPR Global, Lead Trainer

  • Afonso Rebelo de Sousa

    Konsultant za korporativne inovacije, preduzetništvo i transfer tehnologije

  • dr Borislav Miljanović

    Founder&CEO, Represent System

  • Radovan Knežević

    profesor dikcije na Fakultetu dramskih umetnosti

Biografije predavača i mentora

DŽON DALTON

Direktor Londonske škole za odnose s javnošću (LSPR) od 1992 i CEO Centra za reputacioni i krizni menadžment. Konsultant koji je radio sa velikim brojem multinacionalnih klijenata i vodio brojne edukativne seminare, savetovao organizacije civilnog društva, predstavnike Vlade i Kraljevske porodice. Trenirao je veliki broj ambasadora u rodnom Londonu, a na međunarodnoj sceni je najviše bio prisutan kroz programe za razvijanje poruka i kriznog menadžmenta. Bio je specijalni savetnik UNICEF-a u Ženevi za reputacijska pitanja. Nakon svetske ekonomske krize 2008, zagovara strateške studije i dugoročno planiranje.

AFONSO REBELO de SOUSA

Afonso je vlasnik inovativne konsultantske kuće Saint Brand fokusirane na izgradnji korporativnih startup-a. Njegova  devetnaestogodišnja karijera obuhvata različita iskustva iz marketinga, dizajna, konsultanta za transfer tehnologija u korporacijama kao i trogodišnje preduzetničko iskustvo. Diplomirao je na Univerzitetu za kreativne umetnosti u UK i na Univerzitetu Ramon Llull (u Barseloni). Svoje kreativne uloge Afonso je ostvario u WPP-u, Adidasu i LinkedIn-u. Rad sa LinkedIn-om stimulisao ga je da učestvuje u suosnivanju dva startupa, što ga je dovelo do toga da postane jedna od glavnih osoba za poslovna partnerstva u Airfiniti-u u UK, zajedno sa Senior Venture Builder-om u Bundl-u u Belgiji. Pored Saint Brand-a  izgradio je šest korporativnih startapa, od kojih je pet vodio i četiri koja su aktivna za EDF Luminus and Telenet. Svoju metodologiju deli sa različitim akcelatorima, savetnik je startup-ova, sertifikovani je Agile Coach i aktivan LinkedIn ambasador. Njegovu internacionalnost potvrđuje rad u osam različitih zemalja i život u devetoj.

 

RADOVAN KNEŽEVIĆ

U svojoj dugogodišnjoj karijeri, pored pedagoškog rada, govorno je obradio nekoliko stotina predstava u svim pozorištima srpskog govornog područija. Posebno je značajan njegov doprinos u negovanju lepote govora kroz rad sa recitatorima i mnoštvo seminara za nastavnike srpskog jezika širom Srbije. Radio je sa mnogim voditeljima i političarima u zemlji i pomogao im da unaprede svoje govorne veštine. Radom na predstavi Garavi sokak za pozorište Dadov svoje bogato iskustvo prenosi mladim članovima.

DR BORISLAV MILJANOVIĆ

Pre nego što je stao na čelo Represent Systema, dr Borislav Miljanović je više od deset godina radio kao novinar i urednik brojnih medija. Osnovne studije završio je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu, a potom stekao zvanje magistra, odnosno doktora komunikologije na Fakultetu političkih nauka. Dobitnik je nagrade za životno delo “Srđan Đurić”, koje su mu dodelile kolege iz struke – Društvo Srbije za odnose s javnošću. Za razvoj marketinške misli dobio je nagradu od agencije Taboo, specijalizovanog časopisa za marketinške komunikacije. Njegov doprinos u razvoju PR struke priznat je i u regionu nagradom Pro.PR Awards.