Trening

Trening komuniciranja na društvenim mrežama

Ukratko:

Ovaj napredni trening predstavlja strateški pristup upravljanju komunikacije na društvenim mrežama i ukazuje na široku perspektivu u njihovoj primeni za svaku kompaniju i organizaciju. Tokom ovog treninga učesnici će dobiti praktične tehnike za korišćenje najnovijih online platformi i upoznati se sa trendovima i primerima dobre i loše prakse. Upoznaće se sa alatima koji će im osigurati bolju aktivnost publike i stvaranje većeg angažmana, kroz stvaranje merljivih vrednosti. Trening obuhvata i mehanizme koji se koriste u slučaju razoja krize na društvenim mrežama, specifičnostima komunikacije u takvim situacijama i načinu da se na krizu efikasno odgovori.

Cilj ovog treninga je efikasno promovisanje poslovanja, ličnog brenda, brenda ili proizvode i jačanje kapaciteta tima koji upravlja društvenim mrežama definisanjem koraka za uspešno planiranje i upravljanje komunikacije na njima.

  • Datum

     

  • Trajanje

    Od 4 do 16 h

  • Format

    Individualni
    Grupni

  • Jezik

    Srpski

  • Lokacija

    Knez Mihailova 1-3/II,
    Beograd

  • Cena

    Na upit

Teme:

  • Osobine i specifične karakteristike Facebook-a, Instagrama, Twitter-a i YouTube-a
  • Uspostavljanje korporativnog prisustva
  • Kreiranje sadržaja za ove mreže
  • Ton i način komunikacije
  • Oglašavanje na društvenim mrežama i definisanje ciljnih javnosti
  • Postavka ciljeva, publike, izbor pravog formata, definisanje budžeta i merenje za svaku od navedenih mreža
  • Primeri dobre prakse – predlozi sadržaja
  • Primeri loše prakse – šta ne treba ili ne sme da se radi
  • Pozicioniranje i brendiranje institucije na društvenim mrežama
  • Važni elementi za izgradnju publike
  • Priprema kalendara objava
  • Kako nastaje i širi se kriza kroz društvene mreže
  • Tipične i potencijalne krizne situacije koje se mogu dogoditi na internetu
  • Specifični i efikasni alati u kriznom komuniciranju na društvenim mrežama
  • Primeri slučaja iz dosadašnje prakse
  • Pregled i analiza trendova u komunikacijama danas
  • Šta je “content marketing”, ili marketing putem sadržaja?
  • Segmentacija medija prema content marketing pristupu
  • Izbor foto i video materijala za povećanje angažovanosti publike
  • Snaga sopstvenih medija
  • Kako funkcionišu Facebook i Instagram algoritmi
  • Povećanje engagement-a postovima i dovođenje nove publike
  • Kreativni naslovi poruka koji privlače pažnju
  • Kako pokrenuti takmičenja na Facebooku
  • Prodaja proizvoda na društvenim mrežama
  • Grupe na FaceBook-u
  • Alati za mobilnu optimizaciju na Instagramu
  • SEO optimizacija i link building
  • Ključne reči, kategorije, tagovi i opisi
  • Osnovni uvid u Google analitiku i praćenje saobraćaja na sajtu

Kome je namenjen?

Trening je namenjen osobama iz komunikacijskog sektora, onima koji upravljau društvenim mrežama u kompanijama i organizacijama kao i freelenserima koji su angažovani za ove poslove i koji žele da unaprede svoju stručnost i znanje.

Kontakt