Fudbalski savez Makedonije je udruženje koje radi na razvoju amaterskog i profesionalnog fudbala u partnerstvu i saradnji sa FIFA i UEFA. Zbog različitog etničkog porekla svojih fudbalera, FSM je ubrzo postao svestan sve većeg problema netolerancije na tribinama. S obzirom da su se zločini iz mržnje među navijačima ponavljali, FSM je želeo da privuče pažnju medija u vezi sa ovim problemom.
Zadatak
Naš glavni zadatak je bio da pronađemo odgovarajući ugao komuniciranja univerzalne (ključne) poruke kampanje velikom broju ljudi, što je podrazumevalo raznovrstan pristup kojim se lako dopire do tribina.
Rešenje
Kreirali smo integrisanu kampanju podizanja svesti protiv netolerancije koja je obuhvatila niz TV reklama i oglasa u štampanim medijima, koji su svi slali veoma jasnu poruku, naglašavajući važnost tolerancije tokom mečeva, što je jedan od ključnih principa ovog saveza. Uz veoma jasnu i informativnu poruku da Mržnja ne igra na ovom terenu, kampanja je obuhvatila najpoznatije fudbalere i fudbalerke u zemlji.
Očekivani rezultati
Do kraja produkcije, cilj ove integrisane nacionalne kampanje je bio da:
Doprinese prihvatanju multietničke prirode društva i odbacivanju svih predrasuda.
Podigne svest javnosti – posebno među navijačima i mladima – o štetnim posledicama govora mržnje i zločina iz mržnje u sportu.
Podtakne navijače da izbegavaju diskriminatorne, rasističke i verske uvrede na i van terena, uključujući društvene mreže.
Ilustruje kako sportsko ponašanje i ferplej navijača može da donese pozitivnu promenu za njihov tim, grupe navijača i kvalitet fudbalske igre.
Production in a nutshell
Dani snimanja
3
Članovi tima
7
Zabavno putovanje
1
Timski rad
100
%
Šolje kafe
1.000
Desetine novih prijatelja
Neprospavanih noći zbog montaže video-materijala
5
Zadovoljni klijenti
2
Najmanje 10 tegli ajvara
Teško je naknadno izbrojati
Let’s work together
Here at Represent Communications, we hold a passion for brilliant ideas and the execution that brings them all together in on beautiful experience.