Odlučili smo da problem predstavimo kroz osobe koje se sa njim i suočavaju. Dali smo priliku ljudima, različitih dijagnoza i životnog doba, da objasne sa kakvim iščekivanjem i strepnjom žive: čekaju na najbitniji poziv u životu. Poziv da se pojavio donor.
Kampanja je tekla u dva pravca, kroz teaser i reveal fazu. Prvi pravac je imao za cilj da pobudi svest javnosti, dok se druga fokusirala na demistifikaciju teme. Zajedno su objašnjavale šta svako od nas može da učini kako bi se statistika transplantacije organa u Srbiji promenila.
Osim autentičnih priča, podstakli smo i poznate ličnosti da iznesu svoja mišljenja u blogovima, ali i da potpišu donorske kartice. Dodatno, organizovali smo tribinu po gradovima u Srbiji sa lekarima iz Biomedicine. Štand Najvažniji poziv u životu obišao je sve važnije manifestacije tokom dve godine: Mikser, Krokodil festival, Belgrade Fashion Week, Beogradski maraton, Narandžasta vožnja. Takođe, štand je postavljan i u pozorišta, kao i u privatne zdravstvene institucije. Tokom kampanje, realizovana je i poseta pacijenata premijeru Srbije i učešće na javnoj raspravi povodom usvajanja Zakona.
Film Najvažniji poziv u životu objedinio je sva svedočenja pacijenata u kampanji i učestvovao na festivalu Slobodna zona.