Represent Media

„Za dobre ideje se uvek nađu sredstva”

Vesti - Sep 02, 2019

Jovana Tufegdžić, external Communication manager Coca-cola HBC Srbija, na jučerašnjem predavanju Summer get together govorila je o društveno-odgovornim kampanjama (CSR), skrivenim porukama, koliko su CSR kampanje bitne, kako se definišu ciljevi…

Jovana u Coca-Cola HBC radi već 12 godina i ističe: „Posebno mi je drago što sam ja rasla uz vas, a vi ste rasli uz nas i što smo sve lepe stvari koje smo radili u oblasti društveno-odgovornog poslovanja radili zajedno”.

“CSR je postao floskula pre 10 godina jer su je svi koristili za sve što se radi, za bilo koju aktivnost, dok su pola tih CSR aktivnosti bili marketinški trikovi”, započela je Jovana objašnjavanje CSR-a i takođe dodala da je u suštini to i dobar potez, ali to ne treba i ne sme da bude startna osnova.

Društveno-odgovorne aktivnosti nisu jedan pogled pojedinca na okruženje ili pogled jedne kompanije na svet, već kada grupa ljudi u tom trenutku ima različito mišljenje, a zapravo isti cilj na kraju. Kako bi CSR kampanja bila uspešna, neophodno je da se istraži tržište jer se „za dobru ideju uvek nađu sredstva, ma koliko kompanija pričala da ih nema”, namiguje Jovana.

Naučili smo koji su to faktori koji utiču na definisanja strategije društveno-odgovorne kampanje:

– Sreća
– Nametnute ideje
– Splet okolnosti
– Namerno definisanje aktivnosti koje će namenski pogoditi ciljnu grupu.

Jovana nam je sa tugom u očima pričala kako je nemoguće pomoći svima i zaključila da „dobar timski rad, puno istraživanja i sama spona između kompanije koja realizuje CSR aktivnosti i ideje treba da bude jasno definisana i onda se za sve nađe vreme, ljudi koji će raditi na projektu, budžet; sve se uvek nađe kada postoji ta dobra ideja”.

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva