Represent Media

5 korisnih saveta za digitalni razvoj sopstvenog brenda

Vesti - Mar 03, 2020

Očekuje se da svako ko se bavi digitalnim marketingom poseduje širok spektar veština koje uključuju analitiku, copywriting, prodaju, kreativnost i poznavanje digitalnih medija. Učimo i razvijamo se tokom cele karijere, ali dobro je znati da postoje i metode koje su brze, efikasne i koje vam pomažu da idete u korak sa trendovima i promenama na tržištu.

Ovih 5 saveta će vam pomoći da razmotrite različite mogućnosti za razvijanje veština i za učenje digitalnog marketinga:

#1 Obratite pažnju na stručne kurseve iz ove oblasti

Najskuplje opcije često se prve nameću i izdvajaju po kvalitetu. Ukoliko nemate dovoljno vremena za predavanja, postoji dosta online kurseva koji se lakše uklapaju u svačiji raspored. Online kurseve uglavnom vode stručnjaci, a obavezan deo čine praktične vežbe, projekti i zadaci. Ukoliko želite da se istaknete, sertifikati iz digitalnog marketinga su svakako plus.

#2 Učite od influensera i stručnjaka iz te oblasti

Digitalni marketing je polje koje se stalno menja i koje napreduje; svakog dana se razvija nešto novo i neophodno je da se bude u toku sa svim promenama (kao što je npr. Google algoritam). Praćenje influensera i stručnjaka koji profitiraju baveći se digitalnim marketingom može da bude dobra osnova za dalji razvoj. Ako se influenseri u nešto razumeju, to su trendovi – od njih se uvek može dosta naučiti o promenama i novinama u marketingu.

#3 Pratite blogove i najgledanije videe 

YouTube kanali posvećeni digitalnom marketingu mogu biti još jedan vid online učenja, samo u nešto kraćoj i neobavezujućoj formi, a mogu dosta da utiču na razvoj veština. Ukoliko volite video formate, posetite kanal Digital Nest. Za one koji više vole blogove, tu su Moz, Kissmetrics i Search Engine Journal.

#4 Naučite osnove putem besplatnih online kurseva

Pojedini sajtovi nude besplatne i pristojne kurseve, a sve što treba da uradite jeste da napravite nalog. Čak i neki od besplatnih kurseva mogu da daju sertifikate, mada oni nisu priznati kao sertifikati plaćenih kurseva. Besplatni kursevi uglavnom ne nude interaktivne projekte i ne postoji snimak predavača, ali mogu da ponude kakvu-takvu osnovu za početnike.

#5 Pažljivo birajte kurseve i izvore informacija

Izabrati odgovarajući kurs digitalnog marketinga nekad može da bude pravi izazov, pogotovo kada se uzme u obzir da planirate da uložite novac i da izdvojite vreme za to. Najbolje je tražiti kurseve koji nude zaokruženi edukativni program koji bi morao da uključuje SEO, content marketing, plaćena pretraga i slično. Takođe obratite pažnju na to da li je predavač naveden, istražite o kome se radi i da li se spominje često u kontekstu digitalnog marketinga, kao i da li polaznicima nudi konkretna rešenja i zadatke kroz koje će proći praktični deo. Ukoliko želite da se oprobate u nekim stranim kursevima, Search Engine Land izdvaja Simplilearn kurs digitalnog marketinga. Ukoliko ste rasploženi za tutorijale i treninge, tu je Lynda.com sa čijim sadržajem možete da se upoznate preko YouTube kanala LinkedIn Learning.

Na kraju je najvažnije da budete svesni svojih potreba i mogućnosti, kao i da pronađete nešto što odgovara vašem stilu učenja i što se podudara sa pravcem u kom želite da se razvijate.

Izvor: Searchengineland

 

 

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva