Represent Media

Adidas prodaje Reebok: Posrnuli brend ne može da parira konkurenciji

Vesti - Mar 12, 2021

Nemački proizvođač sportske opreme Adidas planira da proda ili izdvoji iz kompanije svoj manje uspešan brend Reebok, 15 godina nakon što je kupio tu američku robnu marku u želji da konkuriše moćnom rivalu Nike – u.

Kako je saopšteno iz Adidasa krajem februara ove godine, kompanija je odlučila da započne formalni proces s ciljem dezinvestiranja Reebok – a. Ovome je sigurno doprinela pandemija COVID 19, a i podatak da je Reebok neto prodaja je pala za 7,0 posto u trećem kvartalu 2020. na 403 miliona evra, nakon pada od od čak 44 procenta u prethodnom tromesečju.

U bankarskim izvorima procenjuju da bi sadašnja vrednost Riboka mogla da iznosi oko milijardu evra.

Adidas je kupio Reebok 2006. godine za 3,8 milijardi dolara, ali su njegovi slabi poslovni rezultati doveli do stalnih zahteva investitora nemačke kompanije da se otarasi tog branda.

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva