Represent Media

Agenti za nekretnine jure klijente na TikTok-u: Revolucija u oglašavanju

Vesti - Mar 10, 2021

Praznih stanova ima sve više, posebno po velikim gradovima širom sveta. Agenti nekretnine pokušavaju da nađu način da ih prodaju ili iznajme, kako bi iole opstali u svetu pandemije virusom COVID-19.

Trend pokazuje da industrija nekretnina u celini ima želju da kapitalizuje priliku da se prilagodi promenama na koje je pandemija naterala industriju, a neke od ovih promena mogle bi stvoriti pomak koji prevazilazi pandemiju, čineći tradicionalno zastareli proces pristupačnijim.

Tu nastupa toliko osporavana mreža TikTok.

Agenti se, prema pisanju CNN, sve se više obraćaju ovoj mreži kako bi došli do mlađe klijentele, uglavnom dvadesetogodišnjaka. Poznato je da najveći deo publike TikTok-a čini upravo generacija Z. Agenti su se dosetili da na ovoj platformi oni mogu ponuditi temeljitiji pregled stanova, a budući stanari mogu virtuelno obilaziti više mesta za samo nekoliko minuta.

Dodatni benefit je što bi generacija Z trebalo da bude oduševljena idejom da platforma koju toliko vole može da im pomogne i u selidbi – do sada je to bilo nezamislivo.

Agenti smatraju da je ovo dobar potez.

Video je samo jedan način da se pomogne ljudima – čak i ljudima koji razmišljaju da se presele ovde – ili samo da se osećaju prijatno tokom procesa – rekao je Keš Džordan, broker u kompaniji Union Square Property Management iz Njujorka.

TikTok ima prednost nad stranicama sa nekretninama sa svojom funkcijom komentarisanja, koja može stvoriti zajednicu i podstaći razgovore oko stanova. Džordan je tokom protekle godine prikupio više od 540.000 pratilaca na ovoj aplikaciji i rekao je da je odgovor na njegove video snimke bio „fenomenalan“.

Izvor: bonitet.com

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva