Represent Media

Bosa sletela u pravi čas

Blog - Sep 14, 2021

Često se kaže sve u svoje vreme, ali kada je Responsive Marketing u pitanju, važno je samo jedno – da se stvari dese na vreme. Vikend iza nas obeležilo je vaskrsavanje jedne bumerske poruke iz tako reći davne 2016. godine.

Baz je pokrenut na mrežama, najviše na Tviteru, gde se ova objava rehabilitovala i pokrenula lavinu komentara. Ipak, prava eksplozija nije se dogodila na Tviteru, već u FB inboksu Aerodroma Nikola Tesla, gde su ljudi slali brojne poruke o Bosi, za koju brinu je li stigla. Humoristički potencijal tih poruka pojačan je intencionom upotrebom nepravilnog srpskog jezika, po uzoru na čuveni Instagram profil Neguj mo srbski jezik.

Poruke koje su pristigle nisu ostale bez odgovora u inboksu, ali je aerodrom rešio da ode korak dalje i obrati se svim svojim fanovima kroz FB post. Bez ignorisanja aktuelne digitalne teme, u prikladnom zabavnom tonu i totalno neviđenoj estetici, aerodrom je objavio post bez ulepšavanja, bez korigovanja pristiglih poruka, oslanjajući se samo na suštinu i ono što je korisnicima Fejsbuka u tom trenutku bilo zanimljivo – je l’ stigla Bosa.

I pored toga što je po mnogo čemu ovaj post drugačiji od svih prethodnih na kanalima aerodroma, on ne bi imalo viralni uspeh da nije objavljen u trenutku kada je tema vruća, da ne kažemo – goruća!

Tako se ovaj post Aerodroma Nikola Tesla našao i na najalternativnijim mim (meme) FB stranicama, poput ovog posta. Vest o Bosi zabrujala je i na portalima kao što su Kurir, Alo, Blic, Telegraf, pa se čini da je živa trka oko interesovanja za sletanje Bose i Angele Merkel.

Post aerodroma naišao je na baš dobre reakcije, a najviše negativnih komentara ticalo se pravopisa. S tim u vezi, nekada se dobar momenat za marketing može isplanirati. Baš tako je Hemofarm u svoj content plan upisao Međunarodni dan pismenosti kao važan datum. U saradnji s popularnim Instagram profilom Dnevna doza pravopisa, objavljen je edukativni post o farmaceutskom pravopisu, koji je na IG sačuvan 200 puta, a na FB izazvao puno reakcija ljudi.

Stvar koju ljudi u agencijama znaju jeste da ovakve ideje ne prolaze bez poverenja i razumevanja klijenata, pa im zahvaljujemo na tome što veruju u naše ideje. Responsive Marketing je aktuelan i jasno, pravovrmeno i ponekad provokatvino komunicira s publikom. Stoga ne smemo izostaviti ni bilbord kampanju za Wolt, koja je odradila vanserijski posao ovih dana (bravo za agenciju koja je ovo predložila).

Prepoznajte momenat, prilagodite ga svom brendu, jer što je brzo, ne mora biti i kuso.

Autor

Aleksandra Kovačević

Digital Account Manager

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva