Represent Media

Da li Native kampanje obmanjuju korisnike?

Vesti - Dec 19, 2019

Native advertising se razvio kao koncept još kada su reklame počele da nalikuju uredničkom sadržaju magazina. Native se razvijao zajedno sa internetom, a u poslednje vreme veliki broj ljudi brine da je prirodan sadržaj koji imitira nereklamni zapravo obmanjujuć.

Ta zabrinutost je poslužila za dalje istraživanje koje je sproveo INFORMS, kako bi utvrdio na koji način korisnici i posetioci sajtova zaista doživljavaju native sadržaje. Planirano je da istraživanje bude objavljeno u decembarskom izdanju časopisa Marketing Science, a profesor Nair sa Stanford univerziteta kaže da su našli jako malo dokaza koji bi opravdali sumnju u native oglašavanje.

Suprotno mišljenju da native advertising obmanjuje korisnike da kliknu na reklamni sadržaj, otkriveno je da internet korisnici zapravo i posmatraju native sadržaj kao oglašavanje i da ga upravo čitaju sa namerom da procene pojedine oglašivače. Korisnici svakako nisu prevareni, a native advertising nastavlja da svojom formom i funkcijom pogoduje oglašivačima. Takođe postoje određena pravila koja organizacije koje stoje iza native advertising-a poštuju, kao što su jasne naznake da je sadržaj sponzorisan i reklamni.

Pokazalo se da čitaoci određenog sajta cene informacije koje dobijaju putem native-a jer ih iskreno zainteresuju za proizvode, a pridobijena publika će utoliko pre obaviti kupovinu i postati verna mušterija nekog brenda.

Izvor: www.eurekalert.org

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva