Represent Media

Google pravi novu društvenu mrežu posle kraha Google+

Vesti - Jul 16, 2019

Kako se gigant Google nije proslavio mrežom Google+, pa su početkom aprila 2019. godine ugasili sve naloge na njoj, a potom i zvanično ugasili ovu očigledno preambiciozno zamišljenu društvenu platformu, sada je došlo vreme za novi eksperiment. Kako javlja thegeekherald.com, nadaju se da će nova društvena mreža Shoelace, koja stiže uskoro osvojiti tržište. Njena najveća prednost je što će ona ljudima pomoći u druženju uživo, a ne online.

Zaposleni u Google-u veruju kako mogu da naprave nešto drugačije na ovom tržištu pa su, unutar Area 120, inkubatora koji zaposlenima Google-a omogućava eksperimentisanje sa novim idejama i projektima, razvili novu aplikaciju Shoelace, piše wersm.com.

Kako prenose mediji, ovog puta nije reč o klasičnoj društvenoj mreži na kojoj korisnici objavljuju statuse, fotografije, videozapise, hvale se sa selfijima, već je ova platforma fokusirana na offline aktivnosti i povezivanje ljudi sa sličnim interesovanjima uživo!

Kako su iz kompanije komentarisali za medije, Shoelace je “rani eksperiment” o kojem trenutno ne žele previše da govore te će na početku biti dostupan samo pojedincima u Njujorku.

Aplikacija korisnicima predlaže događaje i druženja bazirana na njihovim interesovanjima, kako bi mogli da odu na tu lokaciju i druže se sa onima koji dele istu strast.

Kako zaista funkcioniše Shoelace?

Na primer, neko ko ima psa i želi da upozna vlasnike kućnih ljubimaca, može da organizuje druženje i šetanje pasa u nekom parku, a cela komunikacija i dogovori išli bi putem ove aplikacije. idejni tvorci posebnu prednost vide kod korisnika koji se presele u novi grad i ne poznaju mnogo ljudi – njima će aplikacija biti itekako korisna.

Shoelace je trenutno u eksperimentalnoj fazi, tako da će o svemu tek biti reči.

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva