Represent Media

Kriza je deo posla, ali mi upravljamo njom, ne ona nama: LSPR iz ugla polaznice vol.4

Blog - Nov 27, 2019

Na prvi pogled, najizazovnija tema LSPR-a. Na drugi, isto tako. Međutim, da bi nam u startu predstavila krizu i kriznu komunikaciju na pravi način, generalna direktorka Represent Communications-a Tamara Jokanović rekla nam je: „Kriza je sastavni deo poslovanja”.

Za krizu važi ono staro, narodno pravilo: „Bolje sprečiti, nego lečiti”. Zato priprema za svaku potencijalnu nezgodnu situaciju znači da smo odradili važan deo posla. Naime, čak 70%(?) kriza se može predvideti. Baš zbog toga, važno je zauzeti proaktivni stav, saznati što više o svemu što nas može snaći i eventualno naškoditi imidžu naše kompanije ili našeg klijenta.

U tim trenucima, posebno je važno obratiti pažnju kako na vesti, tako i na glasine koje kruže, dok ostajemo smireni i pribrani. Možda je ovo poslednje za mnoge specijalan izazov, jer kriza sama po sebi predstavlja stres, ali je jako važna stavka u upravljanju njom. Tu leži i ključ savladavanja ovih situacija: krizom treba upravljati, jer ona osim opasnosti, donosi i različite mogućnosti. Tu se vraćamo na početak i shvatamo da je zaista važno da smo – dobro pripremljeni.

Drugo predavanje koje je održala Jelena Trninić, Public Affairs and Communications menadžer u kompaniji Coca-Cola, približilo nam je javne i regulatorne poslove, ali i njihove krize. Ovo zanimanje zahteva od nas ne samo konstantno raspolaganje relevantnim informacijama, već i strateško inovativno razmišljanje koje treba da bude usklađeno sa okolnostima iz brojnih oblasti u kojima se nalazimo. Čitav kontekst treba da držimo „u malom prstu” kako bismo mogli da budemo ravnopravan sagovornik i uspešno ostvarimo poslovne ciljeve.

Intenzivna, specifična i konkretna, ovonedeljna LSPR predavanja su nam otvorila nove vidike i pomogla da dublje uđemo u svet PR-a.

Autor

Kristina Maksimović

Account Assistant (Represent Communications, Srbija)

„Kad stagniraš – nazaduješ”. Diplomirani novinar, Devica/Jarac, najmlađe čeljade Represent-a

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva