LinkedIn je najveća “biznis” baza i dostupna je svima – iskoristite je
Vesti - Aug 13, 2019
Za LinkedIn Pages mnogi ne znaju, a zapravo je reč o ogromnoj niši koja neizmerno može da doprinese imidžu i kvalitetu vaše kompanije. Iz te kompanije su rekli da je najnovija generacija i update LinkedIn Pages rađen zbog toga da bi se olakšalo brendovima, institucijama i organizacijama, ali i kako bi se podstakli konstruktivni razgovori sa LinkedIn zajednicom.
Od kraja 2018. godine, stranice na LinkedIn-u imaju nekoliko novih funkcija, a one potpomažu da se kompanije lakše povežu sa članovima, povećaju svoj posao i izgrade trajne konekcije.
Uvedena je opcija koja omogućava administratoru stranice da objavljuje ažuriranja i odgovara na komentare članova. Takođe, sada svoju stranicu kompanija može da uveže sa hashtagovima i da prati diskusije o njihovom brendu, na primer.
Uz pomoć svih ovih opcija, broj pratilaca se povećava, a privlači se ciljana tj, željena publika.
Takođe, sada će i tu kompanije moći da traže potencijalne kandidate za određene poslove i/ili angažmane.
Veliki je problem što većina kompanija i firmi u Srbiji konkretno, ne shvata značaj i prednosti LinkedIn-a.
Opcija Life pruža ciljanoj publici personalizovani pogled na vašu kompaniju – organizaciju, kulturu i poslove kroz prilagođene module. Dok, opcija Jobs omogućuje svim članovima da traže opcije zaposlenja u vašoj organizaciji kao i da aktiviraju obaveštenja o budućim oglasima.
LinkedIn je najveće tržište rada na svetu i što pre počnemo tako da ga posmatramo, veće benefite ćemo osetiti u svom poslovanju.
Izvori: venturebeat.com, itbusiness.ca