Represent Media

Najtužnija priča na svetu ima samo 6 reči: U njoj se krije tajna dobrog contenta

Vesti - Nov 08, 2019

Dobar kontent danas znači sve, a najteže ga je stvoriti. Neprestana je težnja ka što kreativnijem sadržaju, a konkurencija je sve veća. Zato je neophodno neprestano pratiti trendove i stvarati originalne i kreativne sadržaje.

Jedan od načina koji vas održava u toj trci je svakako praćenje trendova, aktuelnosti, konkurencije, ali i drugih kreativaca. Pojedini svetski autori i danas su izuzetno inspirativni i njihova dela mogu da posluže kao inspiracija kada je u pitanju kvalitetan i kreativan content.

Ernest Hemingvej jedan je od njih. Cenjeni novinar, jedan od najboljih američkih pisaca 20. veka, stvaralac je koji predstavlja kamen temeljac moderne američke literature. Poznat po karakterističnom stilu, izboru vokabulara i načinu pripovedanja, imao je naročito izraženu sposobnost da bude neverovatno sažet. On je napisao natužniju priču ikada u samo šest reči: “Na prodaju cipele za bebu. Nenošene.”

Hemingvej je pravi primer stvaraoca sažetog, kvalitetnog i efektnog sadržaja.

Njegove kratke priče pokazuju tu sposobnost da se izvuče maksimum iz najmanje reči. Ako možete izazvati bujicu emocija u samo 6 reči (a podjednako i na stotinama ispisanih stranica), onda ste zaista stvaralac kvalitetnog, efektnog i jakog contenta.

Lekcija koju bi svi content creatori trebalo da nauče od Hemingveja: Pronađite način da postignete što bolji efekat sa što manje sadržaja.

Proučite njegov stil, pronađite šta vas privlači, inspiriše, analizirajte kakvi sadržaji bolje prolaze u vašem slučaju i pokušajte da sledite majstore sopstvenog contenta.

Izvor: blog.influenceandco.com

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva