Represent Media

Nike protiv rasizma: Najnovija reklama šalje snažnu poruku

Vesti - Jun 04, 2020

Dok je nemili događaj ubistva Džordža Flojda izazvao nemire i proteste širom sveta, zbog više negoočiglednog rasizma i degradiranja obojenih ljudi, Američka asocijacija psihologa nazvala je rasizam pandemijom. Sa duge strane, vodeći svetski brendovi nisu preterano reagovali na aktuelnu situaciju.

Zato je kompanija Nike npravila najsmeliji korak svojom novom reklamom.

Reklama traje 60 sekundi i ima genijalan naziv: “Barem jednom, nemojte to uraditi”(For once, Don’t Do It), u skladu sa prepoznatljivim sloganom brenda Nike koji glasi “Just do it”.

Pozadina je crna, a na njoj se smenjuju ispisi belim slovima. U centrupažnje je rasizam, sa jednostavnim ali moćnim izjavama:

„Nemojte se pretvarati da nema problema u Americi.“

„Ne okrećite leđa rasizmu.“

„Ne prihvatajte da se oduzimaju nedužni životi.“

„Ne opravdavajte ovo.“

„Nemojte samo sedeti i ćutati.“

Reklama je puštena u petak, kada su se širom SAD-a održavali protesti pod nazivom „Black Lives Matter.“

Nike ima dugu historiju zauzimanja protiv bahatosti, mržnje i nejednakosti u svim oblicima,“ rekla je tada portparolka Nike-a.

„Nadamo se da ćemo deljenjem ovog videa, poslužiti kao katalizator koji će nadahnuti da se preduzmu akcije protiv ovako dubokog problema u našem društvu i da će ohrabriti ljude da stvaraju bolju budućnost.“

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva