Represent Media

Niko ne veruje Facebook-u ni TikTok-u, a evo koja mreža je najsigurnija

Vesti - Sep 29, 2020

Više puta smo pominjali da je LinkedIn mreža koja je u drugom kvartalu 2020. godine značajno skočila na teritoriji Balkana. Sve veći broj korisnika otvara naloge, kompanije otvaraju page-ove itd. Sada postoji još jedno logično objašnjenje za ovaj fenomen: korisnici najviše veruju toj mreži, pokazalo je veliko istraživanje Business Insider-a.

Veliki broj društvenih mreža suočava se sa napadima i optužbama da njihovi korisnici nisu bezbedni, da se podaci zloupotrebljavaju. Facebook je više puta plaćao višemilionske kazne zbog toga. Najnoviji primer je TikTok drama – koja je trajala veći deo leta, a koja je konačno završena. Naime, Donald Tramp je želeo da zabrani TikTok u Americi, ali opširnije o tome čitajte OVDE.

Pomenuto istraživanje koje je sproveo Business Insider odnosilo se na poverenje koje korisnici imaju u društvene mreže po pitanju zaštite informacija i pružanja sigurnog prostora za razmenu mišljenja i stvaranje kreativnog sadržaja. Fokus je bio na pet kategorija: sigurnost, legitimnost, zajednica, iskustvo sa oglasima i relevantnost oglašavanja, a obuhvatili su devet najvećih društvenih mreža: Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, reddit, Snapchat, TikTok, Twitter i YouTube.

Rezultati su pokazali da je Facebook društvena mreža u koju su korisnici izgubili poverenje. Njega odmah slede TikTok i Twitter. Čak petina njihovih korisnika nema poverenja da će te društvene mreže zaštititi njihove privatne podatke.

Zanimljivo, korisnici najviše poverenja imaju u Microsoftov LinkedIn, ali i Pinterest – verovatno jer nijedna od tih mreža nije imala većih poteškoća sa očuvanjem privatnosti podataka korisnika, niti neke veće skandale.

Celu tabelu mreža “od poverenja” i “nepoverenja”, kao i kompletne rezultate istraživanja možete videti OVDE.

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva