Represent Media

Posle TikTok-a koji “ubija” YouTube i Twitter gubi trku od Instagrama

Vesti - Jun 24, 2020

Prema rezultatima izveštaja “2020 Reuters Intitute Digital News“, Instagram polako, ali sigurno, pretiče Twitter kada je u pitanju informisanje korisnika, tj. vesti.

U tom istraživanju navodi se da se čitanje, tj. “konzumiranje” vesti na Instagramu udvostručilo od 2018. godine.

Trend u najvećem broju prate mladi, a čak četvrtina korisnika instagrama uzrasta od 18 do 24 godine iz Velike Britanije koristi upravo Instagram za praćenje vesti i aktuelnosti o koronavirusu.

Instagram sada koristi više od trećine ljudi koji su odgovorili na anketu i dve trećine mlađih od 25 godina, a 11 odsto Instagram koristi za vesti, što ovu društvenu mrežu stavlja samo jedno mesto iza Twitter-a.

Istraživanje je od svih EX-YU zemalja obuhvatilo samo Hrvatsku. Rezultati su veoma zanimljivi – Facebook je na ubedljivom, prvom mestu, u stopu ga prati YouTube, zatim ostalepopularne messenger aplikacije i na šestom mestu je Instagram. Twittera nema na vidiku.

printscreen/reuters institute

printscreen/reuters institute

Kako je preneo BBC, društvene mreže bile su među izvorima u koje ispitanici imaju najmanje poverenja, navodi BBC.

Samo 26 odsto ljudi je reklo da veruje društvenim mrežama kao izvoru informacija o virusu.

Stručnjaci smatraju da rezultati ovog istraživanja ne ukazuju nužno da da će jedan izvor da zameni drugi, već da korisnici počinju da koriste kombinaciju više izvora – na na primer Facebook i Instagram ili Twitter i Instagram i na osnovu prikupljenih informacija izvlače zaključke o stvarima i situacijama koje ih interesuju.

Izvor: Tanjug

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva