Posle TikTok-a koji “ubija” YouTube i Twitter gubi trku od Instagrama
Vesti - Jun 24, 2020
Prema rezultatima izveštaja “2020 Reuters Intitute Digital News“, Instagram polako, ali sigurno, pretiče Twitter kada je u pitanju informisanje korisnika, tj. vesti.
U tom istraživanju navodi se da se čitanje, tj. “konzumiranje” vesti na Instagramu udvostručilo od 2018. godine.
Trend u najvećem broju prate mladi, a čak četvrtina korisnika instagrama uzrasta od 18 do 24 godine iz Velike Britanije koristi upravo Instagram za praćenje vesti i aktuelnosti o koronavirusu.
Instagram sada koristi više od trećine ljudi koji su odgovorili na anketu i dve trećine mlađih od 25 godina, a 11 odsto Instagram koristi za vesti, što ovu društvenu mrežu stavlja samo jedno mesto iza Twitter-a.
Istraživanje je od svih EX-YU zemalja obuhvatilo samo Hrvatsku. Rezultati su veoma zanimljivi – Facebook je na ubedljivom, prvom mestu, u stopu ga prati YouTube, zatim ostalepopularne messenger aplikacije i na šestom mestu je Instagram. Twittera nema na vidiku.

printscreen/reuters institute
Kako je preneo BBC, društvene mreže bile su među izvorima u koje ispitanici imaju najmanje poverenja, navodi BBC.
Samo 26 odsto ljudi je reklo da veruje društvenim mrežama kao izvoru informacija o virusu.
Stručnjaci smatraju da rezultati ovog istraživanja ne ukazuju nužno da da će jedan izvor da zameni drugi, već da korisnici počinju da koriste kombinaciju više izvora – na na primer Facebook i Instagram ili Twitter i Instagram i na osnovu prikupljenih informacija izvlače zaključke o stvarima i situacijama koje ih interesuju.
Izvor: Tanjug