Škole

Content akademija

O školi

Ova škola sadrži ključne module za kreiranje efektnog web sadržaja. Tokom predavanja ćeš u potpunosti ovladati profesionalnim znanjem o tome kako da plasiraš svoje proizvode ili usluge u savremenom poslovnom okruženju. Stečeno znanje će ti pomoći da razvijaš sopstveni biznis ili da postigneš bolje rezultate ukoliko radiš kao stručnjak za marketing i komunikaciju. Najreprezentativniji predavači iz regiona i Srbije preneće ti svoje dragoceno znanje i iskustvo.

Šta ćete naučiti

Tokom Content Akademije, razumećeš znašaj strateškog pristupa u digitalnoj komunikaciji, šta pokreće tvoju ciljnu grupu i kako da joj se obratiš. Biće ti jasno kako da napraviš adekvatan sadržaj i prilagodiš ga auditorijumu na različitim društvenim platformama. Naučićeš osnove content marketinga, sve o kreiranju kvalitetnog sadržaja i storytellingu, kako da povećaš konverziju na sajtu i optimizuješ pretragu,koja su pravila za komunikaciju na društvenim mrežama i kako upakovati kvalitetan sadržaj za svaku ciljnu grupu, kako napraviti kavlietan video i fotografiju i kako sarađivati sa influenserima.

Škola se održava dva puta godišnje na proleće i jesen, a moguće je organizovati tailor made programe za pojedince ili kompanije. Za više informacija pišite na prijava@represent.rs ili popunite formular.

  • Ako ste nam pisali sa “yahoo” domena, proverite da li je naš odgovor otišao u “spam” folder!
  • Datum

    27. 3. – 17. 4.

  • Termin

    5 x subotom 10 – 17h

    Moguće organizovanje ONLINE nastave, zbog situacije sa virusom korona

  • Format

    Max 20 učesnika

  • Jezik

    Srpski i engleski

  • Mesto održavanja

    Knez Mihailova 1/II,
    Beograd

  • Cena

    850 EUR + pdv

    Za prijave do 22.3. popust 30%

    NOVA CENA: 595 EUR + pdv

    • Uplate se vrše u dinarskoj protivvrednosti na dan transakcije
  • PRIJAVE I DODATNE INFORMACIJE NA MEJL:

    prijava@represent.rs

Program Content Academy 2020

Strategija content marketinga

  • Vaše putovanje o content marketingu
  • Strategija content marketinga
  • Awarness
  • Engagement
  • Storytelling
  • Planiranje i merenje, tulovi i programi koji mogu da koriste

Video produkcija

  • Šta je bitno za kreiranje dobrog videa
  • Kako izgleda sam proces izrade videa
  • Zašto je animacija dobar format za komunikaciju korporativnih tema
  • Q&A sa producentom

SEO i Google

  • SEO optimizacija on & off page
  • Zašto je SEO važan za poslovanje
  • Ključne reči, kategorije, tagovi i opisi
  • Osnove Google analitike i praćenja saobraćaja na stranici

Krizna komunikacija

  • Kako do cilja i šta nam je cilj?
  • Šta je strategija, a šta taktika?
  • Zašto nijedna strategija ne radi po planu?
  • Krizno komuniciranje i upravljanje krizom?
  • Zašto krizni priručnik?
  • Krizno komuniciranje u online okruženju?

Komunikacija na društvenim mrežama

  • Važnost komunikacije na DM za biznise, brendove i kompanije
  • Građenje zajednice, publike i skupljanje pratilaca
  • Trendovi na društvenim mrežama
  • Kako se prave viralni sadržaji
  • Tipovi sadržaja prema mreži (FB, IG, YT, LN,TW, TikTok)
  • Zlatno pravilo DM

Influence marketing

  • Uticaj influensera na mišljenje šire javnosti
  • Digital creator
  • Kreiranje catchy sadržaja
  • Trendovi u Svetu
  • Identifikacija influensera prema relevantnosti za svaku kampanju
  • Detaljna analiza influensera
  • Kako napraviti pitch za influensere
  • Izmerite uspeh i identifikujte relevantne KPI
  • Kako raditi sa influenserima, ugovori, plaćanje, isporuka kreative

Fotografija

  • Najbolja kompozicija za Facebook, Instagram ili blog
  • Osnovna pravila fotografisanja (sa akcentom na portret)
  • Fotografija kao content na društvenim mrežama
  • Primena telefona u fotografisanju za mreže
  • Postprodukcija fotografija
  • Praktični rad

Web shop

  • Glavne strane vebsajta
  • Korisničko iskustvo
  • Od administracija do izveštaja
  • Prikupljanje podataka
  • Psihologija i tehničke stvari za uspešnu kupovinu

Kako skratiti prodajni ciklus i uvećati revenue?

  • Definicija i značaj inbound marketinga
  • Analiza kao početni korak
  • Važnost ličnog brenda zaposlenih
  • Važnost kulture i vrednosti kompanije
  • Linkedin kao go to platforma za B2B kompanije
  • Strategija za distribuciju sadržaja na Linkedinu
  • Advertising u službi distribucije sadržaja
  • Uticaj razvijene B2B mašine na skraćenje prodajnog ciklusa i revenue

Predavači

  • Dr Bora Miljanović

    CEO at Represent System

  • Tim Tucker

    Content strategist, copywriter & user experience specialist

  • Ivan Dabetić

    Director of Digital Marketing and Ecommerce at Laguna & Delfi knjižare

  • Saša Stanković

    Digital Marketing Manager, Adriatics at Philips

  • Krešimir Macan

    Vlasnik i osnivač Manjgure, komunikacijski savetnik

  • nemanja zivkovic

    Nemanja Živković

    CEO at Funky Marketing

  • Peđa Todorović

    Osnivač foto-video produkcije Diptych

  • aleksandra bezmarevic

    Aleksandra Bezmarević

    Preduzetnica i Influencer

  • Katarina Milanović

    Content & video specialist, Represent Communications

  • Jelena Džodan

    Content Creator, Represent Academy