Škole

Content Academy

O školi

Međunarodno sertifikovana škola Content Academy sadrži ključne module za kreiranje efektnog web sadržaja. Tokom predavanja ćeš u potpunosti ovladati profesionalnim znanjem o tome kako da plasiraš svoje proizvode ili usluge u savremenom poslovnom okruženju. Stečeno znanje će ti pomoći da razvijaš sopstveni biznis ili da postigneš bolje rezultate ukoliko radiš kao stručnjak za marketing i komunikaciju. Najreprezentativniji predavači iz regiona i Srbije preneće ti svoje dragoceno znanje i iskustvo.

Šta ćete naučiti

Tokom Content Academy programa, razumećeš značaj strateškog pristupa u digitalnoj komunikaciji, šta pokreće tvoju ciljnu grupu i kako da joj se obratiš. Biće ti jasno kako da napraviš adekvatan sadržaj i prilagodiš ga auditorijumu na različitim društvenim platformama. Naučićeš osnove content marketinga, sve o kreiranju kvalitetnog sadržaja i storytellingu, kako da povećaš konverziju na sajtu i optimizuješ pretragu,koja su pravila za komunikaciju na društvenim mrežama i kako upakovati kvalitetan sadržaj za svaku ciljnu grupu, kako napraviti kavlietan video i fotografiju i kako sarađivati sa influenserima.

Škola se održava dva puta godišnje na proleće i jesen, a moguće je organizovati tailor made programe za pojedince ili kompanije. Za više informacija pišite na prijava@represent.rs ili popunite formular.

  • Ako ste nam pisali sa “yahoo” domena, proverite da li je naš odgovor otišao u “spam” folder!
  • Datum

    25.09 – 16.10.2021.

     

  • Termin

    5 x subotom 10 – 17h

    2xčetvrtkom 17 – 20h

    Uživo i online u zavisnosti od epidemiološke situacije

  • Format

    Max 15 učesnika

  • Jezik

    Srpski i engleski

  • Mesto održavanja

    Knez Mihailova 1-3/II,
    Beograd

  • Cena

    690€+ PDV za prijave do 15.8.2021.

    850€ + PDV

    Mogućnost plaćanja u ratama

  • PRIJAVE I DODATNE INFORMACIJE NA MEJL:

    prijava@represent.rs

Program Content Academy 2021

Strategija content marketinga

  • Vaše putovanje o content marketingu
  • Strategija content marketinga
  • Awarness
  • Engagement
  • Storytelling
  • Planiranje i merenje, tulovi i programi koji mogu da koriste

Storytelling

  • Emotivni sadržaj za bolje angažovanje publike
  • Tehnike: metafora, analogija i “pokaži, a ne govori”
  • Konverzacioni sadržaj za veću lojalnost
  • Alati i pristupi za planiranje i merenje
  • Kako upravljati, meriti, testirati i analizirati uspeh u content marketingu
  • Benchmarking vaših rezultata

Video produkcija

  • Šta je bitno za kreiranje dobrog videa
  • Kako izgleda sam proces izrade videa
  • Zašto je animacija dobar format za komunikaciju korporativnih tema
  • Najbolja iskustva i primena različitih formata

SEO i Google

  • SEO optimizacija on & off page
  • Zašto je SEO važan za poslovanje
  • Ključne reči, kategorije, tagovi i opisi
  • Osnove Google analitike i praćenja saobraćaja na stranici

Analitika & Big Data

  • Definisanje big data analitike i uloge analitičara
  • Značaj digitalne analitike za brendove, kompanije i pojedince
  • Analitika za: mapiranje krize,identifikaciju influensera i bolji brand awareness
  • Tehnike i metrike koje se koriste u big data analitici, i njihov značaj
  • Word mining, opinion mining, kpi’s-volume, reach, engagement, engagement rate, share of voice, i ostali poznati i nepoznati pojmovi u analitici

Komunikacija na društvenim mrežama

  • Važnost komunikacije na DM za biznise, brendove i kompanije
  • Građenje zajednice, publike i skupljanje pratilaca
  • Trendovi na društvenim mrežama
  • Kako se prave viralni sadržaji
  • Tipovi sadržaja prema mreži (FB, IG, YT, LN,TW, TikTok)
  • Zlatno pravilo DM

Influence marketing

  • Kome treba influenser marketing?
  • Ciljevi i budžet
  • Osmišljavanje kreativne kampanje
  • Ko je influenser za moj brend?
  • Koliko influenseri zarađuju?
  • Kako se obratiti influenserima?
  • Influenseri sve dobijaju besplatno
  • Rokovi i ugovori
  • Kako se meri rezultat kampanje?
  • Budućnost influenser marketinga

Fotografija

  • Najbolja kompozicija za Facebook, Instagram ili blog
  • Osnovna pravila fotografisanja (sa akcentom na portret)
  • Fotografija kao content na društvenim mrežama
  • Primena telefona u fotografisanju za mreže
  • Postprodukcija fotografija
  • Praktični rad

Web shop i društvene mreže kao platforme za kupovinu

  • Glavne strane vebsajta
  • Korisničko iskustvo
  • Od administracija do izveštaja
  • Prikupljanje podataka
  • Psihologija i tehničke stvari za uspešnu kupovinu

  • Tim Tucker,Content strategist, copywriter&user experience specialist, 23Digital Ltd

    Tim Tucker

    Content strategist, copywriter&user experience specialist 23Digital Ltd

  • Katarina Milanovic

    Katarina Milanovic

    Content & Video Specialist Represent Communications

  • Sasa Stankovic

    Saša Stanković

    Digital Marketing Manager, Adriatics at Philips

  • Milica Trnavac

    Milica Trnavac

    Visual Arts&Brand Communications Consultant

  • Ivana Bogdanovic, Digitalna krofna

    Ivana Bogdanović

    Digital Performance Director

  • Ivan Dabetic

    Ivan Dabetić

    Digital Marketing and Ecommerce Director Laguna&Delfi knjižare

  • Teodora Miljković aka @layrareiko

    Influenser i vlasnica marketinške i influenser agent agencije TEAM