Content Academy
O školi
Međunarodno sertifikovana škola Content Academy sadrži ključne module za kreiranje efektnog web sadržaja. Tokom predavanja ćeš u potpunosti ovladati profesionalnim znanjem o tome kako da plasiraš svoje proizvode ili usluge u savremenom poslovnom okruženju. Stečeno znanje će ti pomoći da razvijaš sopstveni biznis ili da postigneš bolje rezultate ukoliko radiš kao stručnjak za marketing i komunikaciju. Najreprezentativniji predavači iz regiona i Srbije preneće ti svoje dragoceno znanje i iskustvo.
Šta ćete naučiti
Tokom Content Academy programa, razumećeš značaj strateškog pristupa u digitalnoj komunikaciji, šta pokreće tvoju ciljnu grupu i kako da joj se obratiš. Biće ti jasno kako da napraviš adekvatan sadržaj i prilagodiš ga auditorijumu na različitim društvenim platformama. Naučićeš osnove content marketinga, sve o kreiranju kvalitetnog sadržaja i storytellingu, kako da povećaš konverziju na sajtu i optimizuješ pretragu,koja su pravila za komunikaciju na društvenim mrežama i kako upakovati kvalitetan sadržaj za svaku ciljnu grupu, kako napraviti kavlietan video i fotografiju i kako sarađivati sa influenserima.
Škola se ove godine održava samo na proleće, a moguće je organizovati tailor made programe za pojedince, ili kompanije. Za više informacija pišite na prijava@represent.rs ili popunite formular.
- Ako ste nam pisali sa “yahoo” domena, proverite da li je naš odgovor otišao u “spam” folder!
Datum
14. mart – 11. april 2023. godine
Termini
Subotom 10 – 17h
Utorkom i četvrtkom 17 – 19.30h
online i uživo
Format
Max 15 učesnika
Jezik
Srpski i engleski
Mesto održavanja
Knez Mihailova 1-3/II,
BeogradCena
950€ puna cena programa
665€ do 31.decembra 2022.godine
760€ do 31.januara 2023.godine
855€ do 28.februara 2023.godine
Mogućnost plaćanja u ratama
PRIJAVE I DODATNE INFORMACIJE NA MEJL:
Program Content Academy 2021
Strategija content marketinga
- Vaše putovanje o content marketingu
- Strategija content marketinga
- Awarness
- Engagement
- Storytelling
- Planiranje i merenje, tulovi i programi koji mogu da koriste
Storytelling
- Emotivni sadržaj za bolje angažovanje publike
- Tehnike: metafora, analogija i “pokaži, a ne govori”
- Konverzacioni sadržaj za veću lojalnost
- Alati i pristupi za planiranje i merenje
- Kako upravljati, meriti, testirati i analizirati uspeh u content marketingu
- Benchmarking vaših rezultata
Video produkcija
- Šta je bitno za kreiranje dobrog videa
- Kako izgleda sam proces izrade videa
- Zašto je animacija dobar format za komunikaciju korporativnih tema
- Najbolja iskustva i primena različitih formata
SEO i Google
- SEO optimizacija on & off page
- Zašto je SEO važan za poslovanje
- Ključne reči, kategorije, tagovi i opisi
- Osnove Google analitike i praćenja saobraćaja na stranici
Analitika & Big Data
- Definisanje big data analitike i uloge analitičara
- Značaj digitalne analitike za brendove, kompanije i pojedince
- Analitika za: mapiranje krize,identifikaciju influensera i bolji brand awareness
- Tehnike i metrike koje se koriste u big data analitici, i njihov značaj
- Word mining, opinion mining, kpi’s-volume, reach, engagement, engagement rate, share of voice, i ostali poznati i nepoznati pojmovi u analitici
Komunikacija na društvenim mrežama
- Važnost komunikacije na DM za biznise, brendove i kompanije
- Građenje zajednice, publike i skupljanje pratilaca
- Trendovi na društvenim mrežama
- Kako se prave viralni sadržaji
- Tipovi sadržaja prema mreži (FB, IG, YT, LN,TW, TikTok)
- Zlatno pravilo DM
Influence marketing
- Kome treba influenser marketing?
- Ciljevi i budžet
- Osmišljavanje kreativne kampanje
- Ko je influenser za moj brend?
- Koliko influenseri zarađuju?
- Kako se obratiti influenserima?
- Influenseri sve dobijaju besplatno
- Rokovi i ugovori
- Kako se meri rezultat kampanje?
- Budućnost influenser marketinga
Fotografija
- Najbolja kompozicija za Facebook, Instagram ili blog
- Osnovna pravila fotografisanja (sa akcentom na portret)
- Fotografija kao content na društvenim mrežama
- Primena telefona u fotografisanju za mreže
- Postprodukcija fotografija
- Praktični rad
Web shop i društvene mreže kao platforme za kupovinu
- Glavne strane vebsajta
- Korisničko iskustvo
- Od administracija do izveštaja
- Prikupljanje podataka
-
Psihologija i tehničke stvari za uspešnu kupovinu
-
Tim Tucker
Content strategist, copywriter&user experience specialist 23Digital Ltd
-
Milena Kvapil
Creative Director, Ivan Aran Studio
-
Katarina Milanovic
Content & Video Specialist Represent Communications
-
Saša Stanković
Digital Marketing Manager, Adriatics at Philips
-
Milica Trnavac
Visual Arts&Brand Communications Consultant
-
Tanja Đorđević
Creative Strategist at Cheil Centrade Adriatic
-
Ana Marija i Saša Horvat @stiklakafakravata
Influenseri
-
Veliša Popović
Digital Analytics at Digital Element
-
Soko Tomić
Digital Analytics at Digital Element
-
Nađa Marković
Digital Analytics at Digital Element
-
Nemanja Živković
CEO at Funky marketing
PRIJAVA@REPRESENT.RS
[contact-form-7 404 "Not Found"]