Škole

Online Master class

Rezime

U okviru online edukativnih programa polaznici će naučiti sve o trendovima i ovladati profesionalnim veštinama. Kroz interaktivna predavanja, na konkretnim primerima iz prakse, od stručnjaka iz svojih oblasti naučiće sve tajne zanata. Svaki MasterClass je zamišljen tako da za kratko vreme polazniku proširi vidike, pruži neophodno znanje i informacije, ali i otvori novu dimenziju koju će svako istraživati dalje za sebe i to znanje nadograditi u budućnosti.

  • Vreme

    Radnim danima, u zavisnosti od predavanja

  • Format
    Do 100 učesnika
  • Jezik

    Srpski

  • Pristup

    Blagovremeno slanje linka za pristup predavanju

  • Cena

    Na upit

Program

Stay Safe, Stay on Instagram

PREDAVAČ Aleksandra Kovačević, Digital Account Manager, Represent Communications

 

  • Uvod o društvenim mrežama
  • Ideja Instagrama i razlikovnost u odnosu na druge društvene mreže
  • Vizuelni potencijal IG
  • Uskladjivanje IG estetike tonu i potrebi komunikacije brenda
  • Tehničke mogućnosti i kreativni ciljevi Instagrama
  • Legitimizacija Instagrama kao relevatnog kanala u odnosu na tradicionale kanale
  • (Primeri dobrih praksi bi se prožimali kroz prezentaciju)
  • Kako radi algoritam
  • Brendovi i kompanije na TikToku
  • Mali biznisi na TikTok-u
  • Mnogo dobrih primera iz prakse
  • Influenseri na TikToku
  • Dobri primeri saradnji
  • TikTok oglašavanje
  • Zadatak za izradu
  • Pitanja

Da li je svaka prezentacija javni nastup?

PREDAVAČ Miloš Milovanović, novinar i voditelj N1

 

  • Na šta obratiti pažnju tokom pripreme i kako se prilagoditi
  • Predlozi za vežbanje i poboljšanje dikcije
  • Govor tela
  • Vežba: mini intervju – polaznici šalju podatke (ko su, šta rade, gde rade) na osnovu kojih novinar smišlja pitanja

Strategija, ta dosadna reč. Znamo li da komuniciramo?

PREDAVAČ Sanja Burg, Corporate Communications Director for Balkan Region at L’Oréal ADRIA-BALKAN

 

  • Šta je strategija komuniciranja?
  • Definisanje strategije komuniciranja
  • Kako uskladiti strategiju komuniciranja na svim hijerarhijskim nivoima u organizaciji
  • Primeri iz prakse

Linkedin - moćna mreža

PREDAVAČ Nemanja Živković, Founder of Funky Marketing

 

  • Kako kreirati sadržaj na LinkedIn-u (i koji sadržaj najbolje prolazi)
  • Kako napraviti dobar profil na LinkedIn-u (kako optimizovati profil)
  • Kako privući idealne klijente kroz inbound content strategiju (i zašto B2C taktike rade i za B2C)
  • Kako se povezati sa pravim ljudima na LinkedIn-u (i kako ih naći)
  • Kako kontaktirati ljude sa kojima se povezujemo (i zašto je to bitno)
  • Kako funkcioniše algoritam na LinkedIn-u

WEB SHOP: Klik do zarade

PREDAVAČ Saša Stanković, Digital Media Manager

 

  • Trenutna situacija u eCommerce u svetu
  • Uticaj virusa na razvoj eCommerce-a u regiji
  • Prepreke u razvoju eCommerce-a
  • Otpimizacija korpe, optimizacija za mobilne uređaje, problemi sa dostavom i plaćanjem
  • Odabir platforme za prodaju putem interneta

Korak napred do digitalne transformacije

PREDAVAČ Dr Bora Miljanović, CEO, Represent System

 

  • Digitalizacija menja svet i ljude (i sve oko nas)
  • PR ostaje PR – kako i zašto?
  • Kako se naša agencija digitalno transformisala?
  • Saveti za digitalnu transformaciju

Masterclass

  • instagram Aleksandra Kovačević

    Stay safe, stay on Instagram

    08.05.2020.

  • Da li je svaka prezentacija javni nastup?

    12.05.2020.

  • Sanja Burg

    Strategija, ta dosadna reč. Znamo li da komuniciramo?

    19.05.2020.

  • nemanja živković

    Linkedin - moćna mreža

    21.05.2020. 

  • WEB SHOP: Klik do zarade

    21.05.2020.

  • Korak napred do digitalne transformacije

    28.05.2020.

Predavači

  • Aleksandra Kovačević

    Aleksandra Kovačević

    Digital Account Manager, Represent Communications

  • Miloš Milovanović

    Novinar i voditelj N1

  • Saša Stanković

    Digital Media Manager

  • Sanja Burg

    Sanja Burg

    Corporate Communications Director for Balkan Region at L’Oréal ADRIA-BALKAN

  • nemanja živković

    Nemanja Živković

    Founder of Funky Marketing

  • Dr Borislav Miljanović

    CEO at Represent System

Biografije

Poslednjih godina Aleksandra je profesionalno orijentisana na mogućnosti digitala u oblasti kreativne industije. U višegodišnjem agencijskom radu imala je prilike da upravlja projektima globalnih i vodečih domaćih brendova (PepsiCo, Dr.Oetker, Teekanne, Rauch, Knauf Insulation, Delhaize, Nelt, Vojvođanska banka...). Kao diplomirana profesorka književnosti nastavlja obrazovni razvoj master studijama na Fakultetu političkih nauka, gde je odbranila tezu Postupak glorifikacije u televizijskim reklamama. Iako je fokusrana na verbalne potencijale komunikacije, ne krije svoj afinitet prema vizuelnoj ekspresiji. Zato je Instagram njeno estetsko utočište i na njemu se predstavlja kao @mademoiselle_cosmique.

Aleksandra Kovačević

Digital Account Manager, Represent Communications

Iskusni producent sa bogatom istorijom rada u industriji medija. Vešt u pisanju vesti, udarnim vestima, televizijskim vestima i online vestima. Profesionalac u medijima i komunikaciji usmeren na muzičke performanse. Osnivač je i voditelj programa Bass Passion (kontrabas, vikend festival). Domaćin edukativnog programa "Kako slušati koncert" u Kolarčevoj zadužbini.

Miloš Milovanović

Novinar i voditelj N1

Saša radi u digitalnim komunikacijama u medijskoj agenciji MMB Media Agentur u Zagrebu. Ima više od 10 godina agencijskog iskustva na različitim pozicijama: media planer, account manager i direktor digitalne agencije. Radio je sa velikim brojem međunarodnih i lokalnih klijenata, poput Atlantic grupe, Porsche Croatia, Oryx, Auto Zubak, Opel, Philips, MasterCard, Lego, Adidas, Red Bull, Reebok, Societe General banke. Pre dolaska u agenciju, iskustvo je stekao kao digital media menadžer i eCommerce menadžer u kompaniji FOREO, gde se svakodnevno susretao sa digitalnim izazovima na globalnom tržištu. Predavač je na velikom broju konferencija u zemlji i inostranstvu.

Saša Stanković

Digital Media Manager

Sanja je već dve decenije u svetu komunikacija. Uz temelje u formalnom obrazovanju ima široko profesionalno iskustvo. Diplomirala je na studijama novinarstva i komunikologije na Fakultetu političkih nauka u Beogradu, a kao stipendista programa za mlade profesionalce u oblasti medija stručno se usavršavala u Americi, na Gejlord koledžu za novinarstvo i masovne komunikacije Univerziteta u Oklahomi. Profesionalnu karijeru je započela kao novinar, nastavila je u sferi odnosa sa javnošću, konsaltinga i edukacije a potom u korporativnom sektoru. Danas je direktor korporativnih komunikacija za region Balkana kompanije L'Oreal Adria-Balkan.

Sanja Burg

Corporate Communications Director for Balkan Region at L’Oréal ADRIA-BALKAN

Nemanja je osnivač Funky Marketing agencije koja pomaže B2B kompanijama da konstantno ostvaruju prihode uz isplative strategije i skaliraju. Fokus je na rezultatima, uz delić funk-a (veliki obožavatelj Motown-a, GTA-a i funky muzike uopšte). Iza sebe ima skoro deceniju rada u marketingu i razvoju biznisa, i napredno iskustvo u kreiranju uspešnih marketinških strategija, postizanju ciljeva i izgradnji timova visokih performansi za internacionalne i domaće klijente iz mnogih industrija i niša.

Nemanja Živković

Founder of Funky Marketing

Pre nego što je stao na čelo Represent Systema, dr Borislav Miljanović je više od deset godina radio kao novinar i urednik brojnih medija. Osnovne studije završio je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu, a potom stekao zvanje magistra, odnosno doktora komunikologije na Fakultetu političkih nauka. Dobitnik je nagrade za životno delo “Srđan Đurić”, koje su mu dodelile kolege iz struke – Društvo Srbije za odnose s javnošću. Za razvoj marketinške misli dobio je nagradu od agencije Taboo, specijalizovanog časopisa za marketinške komunikacije. Njegov doprinos u razvoju PR struke priznat je i u regionu nagradom Pro.PR Awards.

Dr Borislav Miljanović

CEO at Represent System

Prijava