Seminar: Digitalna transformacija poslovanja

O programu

Digitalna transformacija je stvar današnjice, možemo da pokušamo da je omogućimo, ali to znači da je pre svega pojednostavimo. Glavna ideja je da prođemo kroz sve što imamo na tanjiru ili u džungli pravaca, tehnologija, potreba i trendova tržišta, da stavimo sve te delove u neku konkretnu vrlo praktičnu situaciju ili studiju slučaja, kako bismo razjasnili suštinu da svaka kompanija ili posao imaju svoje transformacije kako bi se omogućilo odgovarajuće korisničko iskustvo za njihov proizvod ili uslugu ili čak stvorili neki novi modeli korisničkog iskustva koristeći integraciju industrije, proizvoda, tehnologije i mogućnosti digitalnog marketinga.

Ovaj seminar podelili smo u dva osnovna pravca:

  1. Osnovna digitalna transformacija
  2. Izvršavanje transformacije

 

Digitalna transformacija od suštinske važnosti

 

Prvo, moramo da vidimo šta je sa digitalnom transformacijom, poslovnim modelom, korporativnom kulturom, da li je to transformacija tehnologije ili poslovna i organizaciona transformacija, koji je odgovarajući tempo transformacije za naš poslovni model i da li imamo kompetencije za to. Pitanja na koja ćemo odgovoriti:

Šta je transformacija na digitalni način?

Šta zaista transformišemo – organizaciju, proizvode ili našu tehnologiju?

Gde smo sada na putu digitalne transformacije

Kako pronaći odgovarajući tempo za našu transformaciju?

Ključni osnovi i kompetentnost za to putovanje?

Izvršenje transformacije moduli:

 

Strategija i akcioni plan

Digitalni vođa – organizacija

Okvir Sostac – analiza situacije i SMART ciljevi

Usklađivanje digitalne strategije sa poslovnom strategijom – ili neka bude samo jedna strategija

Plan akcije

Izvršenje

Merenje

Razvoj digitalnih proizvoda:

 

Razvoj proizvoda

Poslovni analitičar

UI/X – Customer journey

Agile vs not Agile

Transformišite svoj PR

Sadržaj i sadržaj

Komunikacija i obrazovanje

Uspostavljanje interne komunikacije preko silosa

Pripisivanje i komunikacija kanala

Uvid uanaitiku i podatke

Automatizacija marketinga

AI – NLP – poboljšajte nivo usluga ili čak proizvodnju

Kako danas koristimo AI

Prekretnica i merenje

Radionica

Razvoj digitalnog prozivoda od ideje do prototipa

  • Datum: 4. 5. i 9. novembar 2021.

    Vreme: od 15.00 do 19.00 časova

  • Cena: 250 eur+PDV

    • Za više polaznika iz iste kompanije omogućen je popust
  • Mejl za pitanja i prijave:

    prijava@represent.rs

Predavači

  • Velimir Stanojević

    Head Of Digital Development and Customer experience,Sberbank

  • Vedran Ivanković

    Ekspert za korporativne komunikacije

Biografije predavača

Velimir Stojanović ima preko 16 godina uzbudljivog iskustva sa novim digitalnim tehnologijama, sa ciljem kreiranja nove vrednosti i novih poslovnih prilika uz pomoć digitalnih kanala. Radio je na digitalnoj i omnichannel bankarskoj strategiji na grupnom i lokalnom nivou, upravljanju agilnim timovima sa razlicitim funkcijama/rolama u izvršavanju strategije i isporuci digitalnih rešenja, bio most između IT i Biznisa u cilju efikasne digitalne transformacije.Više od 16 godina ima iskustva u različitim digitalni rolama, od IT, vlasnika Digitalnih prozivoda, Digitalne prodaje i marketinga.Radio je kompletan Digitalni razvoj bankarskih proizvoda, od ideje, vrednosti za korisnika, definisanje MVP i razvojne strategije, isporuke u agile maniru, IT analiza i arhitektura, digitalnu promociju i kampanje, korisničko iskustvo i povratna informacija Postavio je Digitalnu prodaju i marketing procese i operativni model za preko 7 banaka u šest zemalja u regionu jugoistočne Evrope.Digitalni je menadžer i Digital Product manager za više zemalja u okviru Centra za Digitalne kompetencije u okviru EU i van EU, lider u uspostavljanju agilne i kulture digitalne transformacije organizacije sa neophodnim iskustvom da u kratkom vremenskom roku deti išemo digitalnu agendu, organizaciju, IT arhitekturu sa različitim nivoima resursa i iskustva unutar organizacije.

Velimir Stanojević

Head Of Digital Development and Customer experience,Sberbank

Vedran Ivanković je svoje prve profesionalne korake napravio u nekoliko najkredibilnijih medija u Srbiji. Nakon desetogodišnje novinarske karijere, svoj profesionalni razvoj nastavio je u komunikacijama. Tokom rada u PR agenciji vodio je neke od najvećih domaćih i multinacionalnih kompanija. Takođe, iskustvo je sticao i radom na razvoju i prodaji novih usluga u domenu komunikacija. Osim standardnih PR alata barata vešto i digitalnim. Svoje znanje i iskustvo koristi za pripremanje strategije i produkcije kontenta raznih vrsta i formata koji obuhvataju kako tradicionalne medije, tako i nove kanale komunikacije. Zahvaljujući višegodišnjem radu u bankarskom sektoru, Vedran je aktivno učestvovao u brojnim procesima koje donose moderne banke, među kojima je i digitalna transformacija. Radio je i na postavljanju strategije komunikacije za procese rebrendiranja, integracije, digitalizacije i plasiranja novih digitalnih proizvoda. Osim eksterne, bavi se i internom komunikacijom i programima promene korporativne kulture.

Vedran Ivanković

Ekspert za korporativne komunikacije

PRIJAVA@REPRESENT.RS



    Sva polja su obavezna.