Krizna komunikacija masterclass

O programu

U ovom predavanju fokusiraćemo se na to koliko je važna dobra priprema kao i kako vaša organizacija može zadržati kontrolu nad kriznom situacijom, kako se formira krizni tim i kako jačanjem kapaciteta mogu da se preduprede slične situacije.

Shvatićete veze između brzine i značaja prethodne pripreme, važnosti uključivanja stejkholdera i ambasadora u komunikaciji, tonu i kanalima komunikacije, prednostima odabranih komunikatora i pažljivom definisanju ključnih poruka. Kako se priprema plan komunikacije i koliko nas je naučila Covid kriza na neizvesnost i nesigurnost odnosno, kako komuniciramo u takvim situacijama? Da li naši planovi za komunikaciju treba da obuhvate i potencijalne globalne krizne scenarije koji mogu uticati na poslovanje i reputaciju?

Ovo interaktivno predavanje prati i radionica u okviru koje ćete imati prilike da upotrebite naše savete, ali i donosite komunikacijske odluke.

Savladajte najnovije trendove u kriznim komunikacijama uz pomoć Jelene Mikić, Direktorke Represent Academy.

Za dodatne informacije, ili prijavu na predavanje i radionicu obratite nam se na: prijava@represent.rs

Iskustva naših učesnika:

"I pored mnogo iskustva u oblasti krizne komunikacije, uvek je dobro biti u formi kada je ova tema u pitanju. Radionica nam je bila izuzetno značajna, jer smo još jednom, sa izuzetnim predavačem i sjajnim učesnicima, imali priliku da na praktičan način istražimo kako drugi vide poruku koju želimo da pošaljemo, sagledati sve aspekte ovakve aktivnosti, te kako mogu uticati na brend i percepciju kompanije. Važno nam je i to što smo imali priliku i da čujemo iskustva kolega iz drugih kompanija, njihove primere i praksu kada je ovaj tip komunikacija u pitanju."

Nikola Djukić i AnaMarija Matić Komunikacije Aerodrom Nikola Tesla Beograd

"Iako sam se godinama bavila odnosima sa javnošću i komunikacijama, krizne komunikacije su mi ostale na listi želja za bolje upoznavanje. Nakon masterklasa na temu kriznog PR-a mogu da kažem da su se moji apetiti još više produbili jer se radi o zaista ozbiljnoj oblasti i ozbiljnim veštinama koje su potrebne da se tom oblašću ovlada. Takođe, naučila sam neke stvari sa kojima sam se samo delimično susretala tokom dosadašanjeg rada, a neke su mi bile sasvim nepoznate. Ono što je možda najveća lekcija je koliko se krizni PR oslanja na strateško planiranje mnogo pre nego što se ukaže potreba za istim i koliko je domaćim kompanijama potrebno edukacije na ovu temu."

Marija Mijatović, Public Relations and Communications Specialist Loft 19

  • Cena

    160 eur+PDV

    • Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate.
  • Vreme

    Od 11 do 14.30/15.00h

    Datum: 17. jun 2022. godine

  • Format

    Uživo

  • Jezik

    Srpski

  • PRIJAVE I DODATNE INFORMACIJE NA MEJL:

    prijava@represent.rs

Jelena Mikić, direktorka Represent Academy i predavač na ovom masterclass-u o kriznoj komunikaciji je govorila sa Vladimirom Kovačem za DigiTalk.