Seminar: Storytelling – Storyliving

O programu

Praksa pričanja priča stara je koliko i čovečanstvo, ono što ne utiče na racionalni deo ljudskog mozka, već na onaj instiktivni, emotivni deo, koji je mnogo impulsivinji i jači od racionalnog.  Kada donose odluke o kupovini ljudi se rukovode pre svega emocijama i iskustvom, više nego činjenicama i informacijama o samom kvalitetu brenda.

Ovaj „Seminar Storytelling-Storylliving“ pokazaće vam kako pripovedanje možete koristiti kao instrument za korporativnu komunikaciju i kao osnovu za stvaranje transmedijalne vrednosti. Objasnićemo osnovne  postulate pričanja priče, šta je ono što veliliku priču čini takvom i kako odabrati priču. Naučićete kako pronaći odgovarajuće teme, ispričati zanimljive priče i razviti marketinške kampanje vođene pričama.

Naučićete kako privući pažnju svoje ciljne grupe u medijskom svetu i kako živopisnim i emotivnim pričama stvoriti entuzijazam u publici i stvoriti osećaj autentičnsti. Upravo ovde leži razlog važnosti pričanja priče ili ti storytelling-a u dobro osmišljenoj marketing kampanji.

Seminar je podeljen u šest sesija tokom dva dana.Teme sesija su:

  1. Šta je storytelling i kako unaprediti:

vaš pregovarački potencijal

(šta je komuniciranje kroz anegdotu; šta je „avet“; šta je „legenda“ koju stvarate; koliko autobiografskog uključiti tokom direktne komunikacije; govor tela i neverbalna komunikacija; regulisanje konfliktne situacije; identifikacija sa likom koji želite da predstavite.)

priču koju pričate koristeći se dramskim medijem…

(…kada koncipirate TV reklamu; kada kreativnim development-om nadograđujete podatke o ciljnoj grupi; kako iskoristiti potencijal ciljne grupe i sa svime će se ona identifikovati u vašoj promociji; kada pišete aktivacioni ili motivacioni promo tekst; šta je Horizont očekivanja čitaoca u digitalnoj formi; zašto prodajete „priču“ a ne proizvod.)

  1. Pripovedački alati

Teme: otkuda i otkada potreba za pripovedanjem i slušanjem; ubedljivost i polje fikcije, identifikacija i saosećanje sa fikcionalnim likovima; šta je struktura svake ubedljive priče; teorija Frajtagove piramide; strukturalizam, Označeno i Označavajuće; tekst u širem smislu značenja; Površinski i Dubinski nivo teksta i kako nam oni pomažu da bolje izmaštamo „legendu“ o svom proizvodu, brendu ili uslugama.

  1. Emocionalnost i uticaj na emocionalnu inteligenciju našeg recipijenta

Teme: šta tokom pripovedanja utiče na ego, libido a šta na superego naše publike; koji su emocionalni nosioci priče; šta je lik, šta je njegova motivacija, šta je njegovo „željeno dobro“; teorija „Putovanje jednog heroja“; šta je sfera bezbednosti junaka a šta je njegov odlazak iza poznatog i kako se to vezuje za našu priču o proizvodu, brendu ili uslugama.

  1. Stvaranje atmosfere, aure ili narative glowing-a oko našeg proizvoda

Teme: Razvoj karaktera i njegova promena; zašto je bitno da se junak našeg pripovedanja menja i za nešto se bori (bilo da je pregovarački storytelling u pitanju ili pisanje content-a u pitanju); teorija zamenjenih identiteta i poistovećivanje; aktivno i pasivno pripovedanje; saobraćaj informacijama – 5W+H; …najzad, šta hoćemo da kažemo i putem čega želimo to da kažemo?

  1. Storytelling u korporativnim komunikacijama

Teme: može li svaka kompanija da ispriča dobru priču; važnost priče u poslovanju; forme u korporativnom storytellingu; moć priče u praksi; od priče do narativa; emocije umesto informacija; storyteling kao deo content marketinga;

  1. Transmedijsko pripovedanje u digitalnom svetu

Teme: izazovi digitalnog pripovedanja; multiplatformna dramaturgija: komunikacija na svim kanalima (štampani, digitalni, društveni mediji); interakcija i učešće korisnika kao pokretačka snaga; pripovedanje priča u prezentacijama;vizuelna priprema prezentacija; konstrukcija poruke;međusobni odnos sopstvenih, plaćenih i zasluženih medija.

  • Datum: 27. i 28. maj

  • Cena: 250 eur+PDV

    • Za više polaznika iz iste kompanije omogućen je popust
  • Mejl za pitanja i prijave:

    prijava@represent.rs

Predavači

  • Miro Antić

    CEO M2Communications

  • Miomir Petrović

    nagrađivani srpski pisac

Biografije predavača

Diplomirao je na Odseku za dramaturgiju na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu, magistrirao je na Odseku za teatrologiju na FDU u Beogradu i doktorirao na Odseku za interdisciplinarne studije na Rektoratu Univerziteta umetnosti u Beogradu. Tokom pozorišne karijere bio je glavni dramaturg pozorišta Atelje 212 u Beogradu, zamenik direktora drame i dramaturg Narodnog pozorišta u Beogradu . Adaptirao je više tekstova domaćih i stranih dramskih pisaca. Radio je i kao copywriter u advertajzing agenciji I.C.P.S. Infinity za klijente kao što su: Smirnoff, Davidoff, JAZAS, Oikos, Fidelinku i druge. Trenutno radi kao vanredni profesor na predmetima Estetika i Istorija scenskih umetnosti na Institutu za umetničku igru u Beogradu. Kao predavač i profesor predavao je i na predmetu Teorija drame na Akademiji umetnosti BK u Beogradu, bio je asistent-umetnički saradnik na predmetu Dramaturgija na Akademiji Umetnosti BK u Beogradu, docent na Katedri za dramaturgiju na Akademiji umetnosti BK u Beogradu, predavao je na predmetima Istorija svetske drame i pozorišta i Istorija nacionalne drame i pozorišta na Akademiji umetnosti BK u Beogradu.Kao vanredni profesor predavao je na predmetima Kreativno pisanje, čitanje i interpretacija i Teorija žanrova na Fakultetu za kulturu i medije Džon Nezbit univerziteta u Beogradu, predavao je i na UAE Higher College of Technology (HCT), u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, na departmanu primenjinih medija. Autor je drama: Vagabund u gradskom vrtu, Argivski incident, Demijurg, Appendix,Čopor I romana: Sakaćenje Romana, Pankration, Samomučitelj, Persijsko ogledalo, Arhipelag , Lisičje ludilo, Staklena prašina Lisičino ludilo, Libansko leto, Persijsko ogledalo (drugo izdanje),Bakarni bubnjevi, Tečni led, Galerijeve vatre, Miris mraka i Kuća od soli. Dobitnik je Oktobarske nagrade grada Beograda za knjigu drama Argivski incident i nagrade Laza Kostić.

dr Miomir Petrović

prof. pisac i dramaturg

Miro Antić, je suosnivač, Chief Experience Officer, i kreativni direktor u agenciji M2Communications. Takođe je suosnivač NEO - proizvodne kompanije Nev Entertainment Office i kompanije Digital Ks. Miro ima preko 15 godina međunarodnog iskustva u marketingu i razvoju poslovanja. Od 2008. godine osnovao je nekoliko marketinških agencija i kompanija za kreiranje sadržaja. Stručnjak je za lansiranje premium brendova i njihovo pozicioniranje u visoko konkurentnim okruženjima na globalnom tržištu, kao i kreator multimedijalnih projekata i spektakularnih događaja. Miro je izabran za jednog od 100 najuticajnijih ljudi u industriji događaja od strane Eventek-a. Član je Savetodavnog odbora austrijske HR kompanije P & P Ekecutive Search i eminentnih poslovnih udruženja, Srpske asocijacije menadžera (SAM) i AmCham, kao i jedan od suosnivača SAMPLE - odeljenja za mlade poslovne lidere SAM . Bio je vođa SAMPLE-a i član Upravnog odbora SAM-a od 2012. do 2014. Podržava talente u sportu, umetnosti i dizajnu.

Miro Antić

M2Communications

PRIJAVA@REPRESENT.RS

[contact-form-7 404 "Not Found"]