Summer Get Together

O programu

Pred nama je zabavno, ali radno leto! I ove godine nastavljamo tradiciju letnjih radionica i treninga, a deo prihoda odlazi u humanitarne svrhe.

29. jul – Magnet – kako da pišete privlačne naslove i uvode

predavač: Aleksandra Petrovski, brand storyteller

Njegovo visočanstvo Naslov je prvi i (uglavnom) jedini utisak koji ostavimo na potencijalnu publiku naše priče ili kako je otac modernog oglašavanja Dejvid Ogilvi rekao: U trenutku kada ste napisali naslov potrošili ste 80 centi svog dolara.

Dakle, hvala što ste stigli do ovog reda.

Pisanje efektnih i efikasnih naslova je ključna veština, bilo da kreiramo sadržaj za društvene mreže ili njuzleter, blogujemo, pišemo za portal ili časopis, radimo podkast, držimo obuke ili prezentacije.

Ako želite da tom veštinom ovladate onda nemojte da propustite radionicu Magnet – osmišljenu kao trosatnu kombinaciju konkretnih lekcija i vežbi, na koje dobijate povratne informacije. Jer vaša priča zaslužuje još privlačniji naslov i da dođe do što više ljudi.

Na radionici ćete naučiti:

– Psihologiju iza naslova – kako da koristeći moćne reči i faze i njima privučete ciljnu grupu

– Najvrednije savete i smernice kopirajterskih majstora odnosno, kako da pronađete inspiraciju u naslovima koji mogu zaraditi milione i koji će biti viralni

– Vrste naslova koje možete da koristite u bilo kojem mediju

– Šablone za naslove koje možete brzo i lako da prilagodite iznova i iznova, tako da ne gubite sate razmišljajući o idejama za naslove

– Kako da pišete uvode koji će zadržati publiku

A za poneti dobijate čeklistu za efektne i efikasne naslove!

5. avgust – Izrada komunikacijskih strategija

predavač: Jelena Mikić, direktorka Represent Academy

– Znamo da bez plana ne možemo mrdnuti nigde, ali zašto većina strategija nikad ne ugleda svetlost dana?

– Da li komunikacijske strategije bas toliki bauk? I koliko nam često trebaju?

– Kako napraviti realne, održive i izvodljive strategije?

– Gde se “nalaze” kljucne ciljne grupe i kako da dođemo do njih?

– Kada nam plan može poslužiti bolje nego strategija?

– Kako meriti uspeh strategije?

Na tročasovnoj letnjoj radionici proći ćemo ključne elemente koje svaka komunikacijska strategija (ili plan) mora da ima. Nakon radionice polaznici će biti u mogućnosti da bolje (i realnije) isplaniraju predstojeće komunikacijske aktivnosti i da samostalno spreme jednostavniji PR plan.

12. avgust – Kako pisati često, a unikatno?

predavač: Aleksandra Petrovski, brand storyteller

Trening stvara majstore, pa tako ni put do autentičnih, efikasnih i prijemčivih tekstova nije izuzetak.
A kakavo se tu vežbanje primenjuje?
Kombinovani trening, koji angažuje više grupa mišića u cilju povećanja agilnosti moždanih vijuga.

Nakon pokaznih vežbi na ovom treningu znaćete:

– metod da uvek pronađete jedinstven ugao priče i izdvojite se iz mase

– kako da održite kontinuitet kreiranja originalnih priča i kada inspiracija presuši

– kako da bolje čitate, učitavate i posmatrate druge priče i od njih uzmete najbolje, a ostanete dosledni stilu koji vam priliči i odgovara

Trening traje 3 sata. Ako se tokom ovog treninga i budete oznojili, to je dobar znak da ćete se ubuduće mnogo manje znojiti kada budete pisali biznis kolumne, eseje, novinske članke, poslovne blogove ili kreirali sadržaj za društvene mreže i e-biltene.
Nisu vam potrebni nikakvi tegovi, ni sprave, samo udobna garderoba. Mi ćemo obezbediti olovke, beležnice i osveženje. Po želji možete da ponesete laptop.

19. avgust – Improvizacija kao izlaz iz kriznih situacija

predavač: Srđan Karanović, glumac i profesor na Fakultetu Dramskih Umetnosti

Polaznici će se kroz razgovor i aktivno učešće u vežbama,  na  nov i neuobičajen način, upoznati sa sopstvenim mogućnostima, suočiti sa trenutnim  ograničenjima, prepoznati i sagledati svoje veštine i usmeriti na dalje usavršavanje.

U tu svrhu biće korišćene odabrane vežbe preuzete iz pedagogije glume koje mogu biti  vrlo korisne jer  direktno razvijaju brzinu mišljenja i delovanja, spontane odluke i reakcije, pažnju i koncentraciju, maštovitost, kontakt sa sagovornikom, kao i individualni stil govornika.

Cilj ove radionice je da učesnici, uz pomoć vežbi improvizacije, pronađu sopstvene spontane odgovore i moguća rešenja za krizne situacije sa kojima se susreću na poslu.

Kroz učešće u radionici polaznici bi bili u mogućnosti da:

– prilagode sopstvena izražajna sredstva zahtevima savremenih medija i potrebama raznovrsnih scenskih i drugih prezentacija

– unaprede sopstvenu koncentraciju i ojačaju svoje „prisustvo“ i postupanje u kriznoj situaciji

– kreiraju i razviju autentičan  stil komunikacije

  • Cena

    85 eur+PDV

    • Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate.
  • Vreme

    Popodnevni časovi

    Datumi: 29. jul; 5. 12. i 19. avgust 2021.

  • Format

    Uživo

  • PRIJAVE I DODATNE INFORMACIJE NA MEJL:

    prijava@represent.rs

prijava@represent.rs



    Sva polja su obavezna.