Represent Media

Tviter obrisao fejk naloge: Uticajni su izgubili hiljade pratilaca

Vesti - Feb 03, 2020

Twitter se ozbiljno “bacio” na brisanje neaktivnih i lažnih naloga, da je feed korisnika danima preplavljen tvitovima sa pitanjem “gde su nestali moji pratioci”? Što korisnik ima veći broj pratilaca, više je njih i izgubio – otprilike je sve procentualno određeno.

E sad, ova akcija jeste bila najavljeno još krajem 2019. godine, ali je  odlagana iz više razloga, između ostalog i zbog činjenice da bi na taj način bili izbrisani nalozi ljudi koji su umrli, pa dok su smislili način da odvoje “botovske” naloge od onih koji su ostali na mreži u znak sećanja na osobe koje više nisu među nama, potrajalo je.

Kompanija je saopštila da je nakon reakcija korisnika odlučila da sve pauzira i da potraži način kako da zaštiti naloge koje bi porodice preminulih zadržale, sa sve njihovim postovima, i da zbog toga planira da uvede “nov način” čuvanja kako bi oni ostali memorisani. Zato neće uklanjati neaktivne naloge pre nego što obezbedi ovu funkciju.

Tako su  korisnički nalozi na Tviteru koji su neaktivni tokom dužeg razdoblja krajem januara obrisani. Neaktivne korisničke račune u Tviteru su planirali da počiste da bi mogli da prezentuju preciznije informacije kojima ljudi mogu da veruju. Ali, ujedno žele da postaknu ljude na aktivnije korišćenje Tvitera nakon što registruju svoj korisnički nalog. Iz kompanije su dan ranije kontaktirali neke vlasnike korisničkih računa koji se nisu ulogovali duže od šest meseci da bi ih upozorili da će njihovi računi mogli da budu uklonjeni ostanu li i dalje neaktivni. Rok za reaktivaciju bio je 11. decembar.

Tako je more naloga ugašeno, a brojni korisnici se pitaju gde su im nestali pratioci.

Ono što je ostalo nedorečeno jeste hoće li, eventualno, po brisanju korisničkih naloga, imena naloga bila dostupna drugim korisnicima.

Ni u Holivudu nije bolja situacija: na udaru se našao veliki broj slavnih ličnosti koji su izgubili nestvarno velike cifre folovera.

Na prvom mestu našla se američka TV voditeljka i komičarka Elen Dedženeris, koju prati 74,4 miliona ljudi, od čega je čak 58 posto lažnih naloga.

Na drugom mestu je pevačica i glumica Kejti Peri sa 53 odsto lažnih pratilaca. Iza nje je rijaliti zvezda Kortni Kardašijan, koja ima ukupno 80 miliona pratilaca, od čega je skoro polovina, 49 odsto, lažnih.

Isti procenat botova ima i pevačica Tejlor Svift, čija je ukupna brojka 119 miliona pratilaca. Iza nje su korejski superstarovi BTS, koje prati 19 miliona pratilaca, od kojih su gotovo 49 odsto lažnih.

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva