Upis na Content Academy program
Vesti - Mar 09, 2022
Edukativni program o content marketingu, “Content Academy” počinje 14. aprila i traje do 21. maja 2022. godine. Program je fokusiran na razumevanju i značaju strateškog pristupa u digitalnoj komunikaciji.Teme koje su pokrivene ovim programom olakšaće rad svakome ko ima zadatak da pronađe nove klijente/kupce koristeći digitalne kanale komunikacije. Predstavićemo načine kojima se pokreće publika, kako se vodi adekvatna i autentična komunikacija i kako se kreira pravi sadržaj u odnosu na svaku personu i svaki kanal komunikacije.
Svoja znanja o kreiranju strategije content marketinga sa učesnicima će podeliti dvanaest predavača. Među njima je i Tim Tucker, Content strategist, copywriter & user experience specialist osnivač i direktor agencije 23Digital Ltd iz UK. Kao predavač, Tim je radio sa Content Marketing Asocijacijom iz Velike Britanije, kao i sa Econsultancy kompanijom, a kao konsultant sa brendovima poput Virgin Media Business, Barratt Homes Ltd, Immediate Media, UK Trade & Investment department, Schroders Plc…i mnogim drugim. O važnosti dobrog planiranja sadržaja i strategiji digitalnog marketinga kroz interaktivna predavanja i radionice govoriće i ostalih jedanaest predavača, a među su:
Milena Kvapil, Creative Director, Ivan Aran Studio, Saša Stanković, Digital marketing Manager Philips Adriatic, Tanja Đorđević, Creative Strategist at Cheil Centrade Adriatic, Soko Tomić, Nađa Marković i Veliša Popović analitičari iz Digital Element-a, Katarina Milanović, Senior Video Producer and Content Manager, Represent Communications, Nemanja Živković CEO at Funky marketing, Milica Trnavac, Visual Arts&Brand Communications Consultant i influenseri Ana Marija i Saša Horvat @stiklakafakravata.
Kroz devet modula sa našim predavačima pokušaćemo da vam prenesemo svoja znanja i iskustva iz višegodišnjeg rada. Podelićemo sa vama alate koje možete koristiti u indentifikaciji vaše publike i tipovima sadržaja za svaku od njih. Upoznaćemo vas sa načinima na koji publika konzumira vaš sadržaj i planiranjem content kalendara. Govorićemo i o odabiru pravih influensera za vaš brend, ali i merenju svih koraka u content ciklusu.
O našem programu do sada su rekli:
„Inspirativno za svakog stručnjaka eksternih ili internih komunikacija koji želi da prati trendove. Content is the king nije samo zgodna uzrečica koju ćete koristiti u nekom svom blogu, već primenjivati svakodnevno u praksi preko najrazličitijih kanala komunikacije.“ Maja Vlahović, Internal Communication Manager for CEE region, Molson Coors Beverage Company.
„Pohađanje Content Academy je bilo jako korisno, generalni utisak je da sam zadovoljan. Lično bih voleo da se dalje usavršavam u delu video produkcije, pa shodno tome želim da pohvalim predavača Katarinu Milanović koja je bila super. Za to predavanje bih izdvojio još vremena. Većina predavača je bila na nivou zadatka.“ Saša Đunišijević, Founder, The Whiteboarder
„Svež i zanimljiv koncept, izuzetni predavači, širok spektar tema i njihova praktična primena učinili su Kontent akademiju iskustvom koje toplo preporučujem, što početnicima, što onima koji se već neko vreme bave marketingom i komunikacijama.“ Zlata Lukić, Rukovodilac Službe za marketing i odnose s javnošću, Udruženje banaka Srbije
Detaljnije informacija o programu i prijavi možete pronaći na stranici contentacademy.rs, ili putem mejla prijava@represent.rs, a do 15. marta možete iskoristiti i popust od 20 odsto.