Represent Media

WhatsApp uvodi veliku novinu: Stižu oglasi, a evo kako će to izgledati

Vesti - Apr 29, 2020

O uvođenju oglasa u WhatsApp, govori se više od godinu dana, a izgleda da su u Facebook-u konačno osmislili kako bi tu ideju mogli da sprovedu  u delo, a da dobro funkcioniše.

Više nije pitanje hoće li Facebook uvesti prikazivanje oglasa u jednoj od najpopularnijih apliakcija za dopisivanje, WhatsApp, već kada će se to dogoditi i kako.

Još 2018. iz Facebook-a su potvrdili planove za uvođenje oglašavanja u WhatsApp. Ali, kako prikazivati oglase u apliakciji koja je navodno prilično sigurna i u kojoj korisnici mogu razmenjivati poruke i biti sigurni da ih niko ne čita? To je bio jedan od glavnih razloga za što je ideja o prikazivanju oglasa u WhatsApp-u stavljena po strani.

U Facebook-u su se bojali kako će reagovati regulatori koji pod lupom motre na svaki Facebook-ov potez vezan za korisnike, njihovu privatnost i oglašavanje zasnovano na korisničkom ponašanju. S druge strane, nije im bilo svejedno ni kako će reagovati milioni korisnika koji aplikaciju koriste svaki dan. Jer, ako oni masovno prestanu da koriste aplikaciju, Facebook-u propada ceo plan o zaradi od oglašavanja.

Prema informacijama koje je objavio portal The Information, u Facebook-u su ipak odlučili da oglase prikažu u WhatsApp Statusu, svojevrsnoj verziji Story-ja. Da bi to funkcionisalo i da bi dobili malo više informacija o korisnicima, planiraju da povežu telefonski broj iz WhatsApp-a s profilom korisnika na Facebook-u. Trenutno korisnici ne moraju da imaju profil na Facebook-u da bi koristili WhatsApp, a hoće li tako biti i u budućnosti, tek ćemo videti.

Razmena informacija između različitih Facebook-ovih „proizvoda“ nije nešto novo i podudara s idejom koju je Mark Zuckerberg predstavio pre gotovo dve godine, kad je najavio ujedinjavanje platformi za dopisivanje na Instagram-u, WhatsApp-u i Messenger-u. Ali, ambiciozan plan stvaranja najveće platforme za dopisivanje na svetu, zaustavili su brojni regulatori koji se boje da bi tako privatni podaci korisnika bili nedovoljno zaštićeni.

Ali ujedinjavanje platformi neće se dogoditi tako brzo. Što zbog komplikovanog načina na koji svaka od tih platformi trenutno funkcioniše, što zbog protivljenja brojnih regulatora, do ujedinjavanja platformi moglo bi da prođe još nekoliko godina. Ali kad se to dogodi, Facebook će biti spreman da servira korisnicima oglase.

Izvor: Zimo.hr

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva