Frikom je brend poznat po proizvodnji i distribuciji sladoleda i smrznute hrane. Lidersku poziciju održava stalnim inovacijama i kreativnošću svog asortimana proizvoda.
Zadatak
Frikom je nparavio idealan desert za hladne zimske dane. Ideja za „Soft Ice cookie“ jeste bila kreativna, ali je zadatak bio vezan za percepciju potrošača da su Frikomovi proizvodi namenjeni za leto. Naš cilj je bio da skrenemo pažnju na brend uprkos postojećoj reputaciji klijenta.
Rešenje
Opet smo se okrenuli formatu stop-motion videa i ovog puta napravili četiri videa na društvenim mrežama u roku od mesec dana. Svaki video je predstavljao kombinaciju 2D i 3D animacije, a sva četiri su zamišljeni kao priča o poreklu proizvoda Soft Ice Cookie. Od minijaturne fabrike u čašici ovog deserta do prikaza kvaliteta sastojaka, kampanja je predstavila ovaj nov brend kao nešto do tada neviđeno na tržištu.
Results
Broj pregleda
300
K
Broj videa
4
Broj pojedenih Soft Ice Cookies
100
Hajde da radimo zajedno
U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, pa sve to pretačemo u jedno prelepo iskustvo