U cilju poštovanja bogate tradicije, kulture i istorije Srbije, Coca-Cola je krenula u gastronomsku avanturu, uključujući posete mestima širom Srbije i sakupljanje recepata nekih od najukusnijih jela pripremljenih od strane naših baka. Putovao je sa Ivanom Markovićem, entuzijastom kuhara, autor kulinarske TV emisije i popularnim radijskim voditeljem i gurmanom Filipom Ugrenovićem. Ljubazne i gostoljubive dame su ih dočekale u svojim domovima, a Ivan i Filip su pomagali u pripremanju autohtonih jela kao što su kolač sa trljanicom, kuvana surutka, belmuz, bungur. Filipov je zadatak bio da napravi i malo modernizovane verzije ovih jela, tako da ih svako može pripremiti kod kuće u ograničenom vremenskom roku. Tako je serija emitovana na Facebook i Youtube kanalima kompanije Coca-Cola Compani, a sva jela – tradicionalna i modernizovana, na kraju su sastavljena u knjizi „Crvena nit“, koja je objavljena na kraju projekta. Drugi rezultat kombinovanja kulture i tradicije bili su jedinstveni ručno izvezeni, tkani, kukičani i pleteni Coca-Cola bilbordi, inspirisani kulturnom baštinom i napravljeni od strane žena iz različitih krajeva naše zemlje. Ovi originalni bilbordi prikazani su na završnom događaju u kući Princeze Ljubice u Beogradu, u okviru Noći muzeja.