Represent Media

Zbog korone čak 43% više koristimo društvene mreže nego pre

Vesti - Jul 30, 2020

Agencija We are Social i Hootsuite predstavili su dopunjen izveštaj svih ključnih statistika, podataka i indikatora ponašanja korisnika društvenih platformi, digitalnih i mobilnih kanala komunikacija širom sveta. Akcenat je stavljen na podatke na koji način je COVID-19 kriza uticala na konzulaciju medija i ponašanje na mrežama.

Čak 54% više vremena gledali smo filmove i serije putem striming servisa, 43% više koristili društvene mreže, 42% više vremena provodili uz chat i messenger servise, dok smo 36% više koristili mobilne aplikacije.

Podaci se odnose na globalnu populaciju, a predstavljena je i dublja analiza za 24 najveće svetske ekonomije: Argentina, Australija, Brazil, Kanada, Kina, Francuska, Nemačka, Indija, Indonezija, Italija, Japan, Meksiko, Nigerija, Poljska, Rusija, Saudijska Arabija, Singapur, Južna Afrika, Južna Koreja, Turska, Tajland, Ujedinjeni Arapski Emirati Velika Britanija i SAD.

Možete pogledati i celo istraživanje:

Digital 2020 July Global Statshot Report (July 2020) v01 from DataReportal

Izvor: Marketing mreža

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva