Represent Media

3 velike promene u poslovanju koje nam je donela korona

Vesti - May 07, 2020

U nedeljama i mesecima koji dolaze, za svaki biznis, a naročito u svetu digitala, neophodno je da prilagodimo svoju strategiju, organizaciju i komunikaciju.

Sigurno ste se za svo ovo vreme bar jednom zapitali kako će se stvari promeniti zbog COVID-19.

1. Strategija se zauvek menja

Postoje jasne promene ponude i potražnje na mreži. Tržište proizvoda takođe je modifikovano za skoro svaku kategoriju, zbog brojnih prevara sa COVID-19. Zbog toga će agencije morati da gledaju sebe i svoje klijente kroz nov “objektiv”: Kako se promenila njihova korisnička baza? Kako su se promenili budžeti? Da li su oni i dalje dobra mušterija? Da li treba da ciljaju drugačiji profil kupaca? Da li još uvek imaju prave usluge za pomoć tim kupcima? Agencije moraju da paze na odgovarajuće tržište svojih proizvoda i na svoje kupce. Ovo će biti glavna “vežba” do kraja 2020. godine.

Kako pobediti?

Morate detaljnije da analizirate svoje korisnike/kupce i precizirate strategiju kako dopreti do njih. Prihod od oglašavanja opada Youtube beleži 15% rasta, sve češće se pretražuju pojmovi sa ključnom reči “isporuka”. Svi će morati da se adaptiraju novim uslovima potražnje. Digitalne agencije treba da ažuriraju strategiju klijenta. Kreirati web stranicu koja se direktno odnosi na COVID-19 i kako oni pomažu kupcima. Ovo bi trebalo biti vidljivo na sajtovima. Takođe, istaći ažuriranje o svim promenama u poslovanju. Pokrenite kampanju u kojoj se jasno navodi kako pomažete svojim klijentima/mušterijama/kupcima.

2. Organizacija

Svi smo radili na daljinu, pa možete očekivati da će se zaposleni i zaposleni naviknuti na to. Svi teže ka tome da imaju lepu kancelariju, atraktvnu, na dobroj lokaciji… To ume da bude i veliki trošak. Trebalo bi preispitati da li je toliki trošak neophodan; možda neki timovi mogu trajno da rade od kuće, pa da se smanji rentiranje prostora? Prilikom selekcije potrebno je detaljno istražiti svaki segment poslovanja i način funkcionisanja timova.

3. Komunikacija

Klijenti uglavnom vole lične sastanke u njihovoj kancelariji ili našoj kancelariji. Takođe uživaju u ručku, kafi ili veselom vremenu. Sada se sve odvija putem video poziva.

Kako pobediti?

Za video poziv se spremite kao da imate sastanak uživo, odaberite dobro osvetljenje i pristojnu pozadinu – najbolje jednobojnu. Odevna kombinacija trebalo bi da bude jednobojna, trebalo bi izbegavati štrafte i pruge.

Izvor: searchengineland.com

Autor

Represent System

News Editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovom izvršenju, a sve to spajamo u prelepa iskustva